• Het mooiste sportevenement is weer bezig. De Olympische Spelen, dit jaar in Rio de Janeiro in Brazilië.
    Welke sporten ga jij volgen? Welke Nederlands en Belgen halen prijs?

    Medaillespiegel (07.08.16) :


    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 12:28 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ahaha ik was te lui om dit topic aan te maken. Maar yay!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik verheug me in ieder geval al op de opening, haha. :'D

    Het zou me trouwens wel erg lullig lijken als de Russische sporters worden gediskwalificeerd. Ik heb helemaal niets tegen 'fuck Rusland'-geluiden, maar deze mensen zijn gewoon enthousiast over hun sport en er verder ook weinig aan doen dat Putin aan het kloten is. :c

    Tenminste, het punt was toch dat de overheid nog teveel doping had toegestaan en dat ze daarom niet mee mogen doen, of zo, toch? Want dat vind ik ook weer zo'n hard ding, om dan meteen iedereen maar buiten het evenement te houden omdat er vroeger veel doping is gebruikt. Maar ja, ik ben geen sporter, dus ik zou het verder ook niet zo goed weten.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2016 - 20:34 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik verheug me in ieder geval al op de opening, haha. :'D

    Het zou me trouwens wel erg lullig lijken als de Russische sporters worden gediskwalificeerd. Ik heb helemaal niets tegen 'fuck Rusland'-geluiden, maar deze mensen zijn gewoon enthousiast over hun sport en er verder ook weinig aan doen dat Putin aan het kloten is. :c


    Het ligt vooral aan het extreme doping gebruik in Rusland.


    "Ignite, my love. Ignite."

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Het ligt vooral aan het extreme doping gebruik in Rusland.

    Oh, ja, had het net al aangepast, haha. Nog steeds vind ik het een beetje streng, in alle eerlijkheid. Dan zou ik eerder iedereen die ze willen sturen extra controleren of zo of grondiger of zo dan meteen te zeggen van ja, doei, je komt uit Rusland dus je mag niet meedoen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Ik verheug me in ieder geval al op de opening, haha. :'D

    Het zou me trouwens wel erg lullig lijken als de Russische sporters worden gediskwalificeerd. Ik heb helemaal niets tegen 'fuck Rusland'-geluiden, maar deze mensen zijn gewoon enthousiast over hun sport en er verder ook weinig aan doen dat Putin aan het kloten is. :c

    Tenminste, het punt was toch dat de overheid nog teveel doping had toegestaan en dat ze daarom niet mee mogen doen, of zo, toch? Want dat vind ik ook weer zo'n hard ding, om dan meteen iedereen maar buiten het evenement te houden omdat er vroeger veel doping is gebruikt. Maar ja, ik ben geen sporter, dus ik zou het verder ook niet zo goed weten.


    Ik dacht dat dat alleen bij atletiek was? Of ik heb het niet goed gevolgd.. Ik vind de Russen altijd wel leuk om naar te kijken tijdens de Olympische spelen, tenminste, bij turnen aangezien dat het enige is wat ik echt heel actief kijk.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vind je titel juist echt geniaal, zeker in combinatie met je username (:


    I was an angel living in the garden of evil

    -> Ik heb hem toch maar even aangepast ;]


    I am an idiot, I move.

    Rusland had zelf een 'dopingplan' opgezet en de resultaten van de tests gewijzigd van Russische atleten


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dit ga ik denk ik wel volgen, MT


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ik wil eens nationalistisch komen doen, maar ben bang dat ik desondanks weer met een ander land eindig, hehehe. Anyway, MT want ik wil het dus gaan volgen ^^


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    MT. Vooral excited voor atletiek. ^,^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    MT. Heeeel veel zin in de Nederlandse handbaldames!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ben enthousiast over ongeveer elke sport waar een Nederlander aan mee gaat doen. Ik ga het judo helemaal kijken, een groot gedeelte van de atletiekosten, zwemmen en turnen. De wedstrijden van Nederland bij het hockey, handbal, tafeltennis, volleybal, roeien. Bij de rest van de sporten ga ik kijken wanneer het toevallig op staat. (Behalve bij paardrijden want dat vind ik niet leuk om te kijken ).


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je trouwens al de link weet van de livestreams van de favoriete sport mag je die altijd plaatsen. Zet ik hem in de beginpost wanneer die er is.
    Ik ga het judo volledig via de livesteam kijken want op tv wordt er hoogstwaarschijnlijk weinig van uitgezonden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga waarschijnlijk enkel het zwemmen volgen, want ik moet voornamelijk studeren deze vakantie. Maar ik heb echt lang uitgekeken naar de Spelen. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.