• Ik was de laatste! (:

    Bij dit topic is het de bedoeling dat je het profiel van de user vlak boven je, een cijfer geeft. Je kan ook zeggen wat je er mooi of juist minder mooi aan vindt!

    Als dit topic wordt gesloten, maakt degene die als laatste reageerde, een nieuw topic.


    The sun will rise and we will try again.

    Een 8. De indeling is mooi, maar de plaatjes zijn eigenlijk gewoon gifs die niet bepaald wat extra's toevoegen, vandaar een 8


    obsessive rage

    6,7.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarIing schreef:
    Een 8. De indeling is mooi, maar de plaatjes zijn eigenlijk gewoon gifs die niet bepaald wat extra's toevoegen, vandaar een 8


    Dank je wel voor je tips, maar ik begrijp eigenlijk niet wat je daarmee bedoelt :p De gifs hebben er alles mee te maken, als je dat bedoelt, haha (:

    @Yeji, een welverdiende 10. Wat een prachtig profiel! *o*

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 15:45 ]


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik vind de sfeer die jouw profiel uitstraalt - juist door de gifs - heel tof, 8 c:

    9


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    7, ik vind de gifs heel leuk en schattig, maar ik mis een beetje tekst.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    9, vind 'm vet c:

    8

    Athlone: Nu ik het lees is het een beetje vaag haha, ik bedoelde meer dat het niet helemaal mijn soort gifs zijn die ik mooi vind, wat gewoon puur persoonlijk is ^^


    obsessive rage

    9,2 <3

    8.5


    chaos makes the muse

    8.4


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    7
    Het is een klein beetje druk naar mijn idee

    Het is een beetje leeg ;D
    Een 6


    obsessive rage

    8.0


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    7,5


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."