• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:31 ]

    Heb ik ook last van hoor, ik zeik dan mijn gezin of maar mn vriendinnen niet. :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gewoon je periode uitzitten? :/
    - wees blij dat je, je periode hebt -


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Madagascar schreef:
    Gewoon je periode uitzitten? :/
    - wees blij dat je, je periode hebt -

    Dat denk jij ja, ongesteld zijn is echt niet leuk als je t eenmaal bent.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:31 ]

    Lamor schreef:
    (...)
    Dat denk jij ja, ongesteld zijn is echt niet leuk als je t eenmaal bent.

    Ja hé. Ik loop hier met een ziekte rond waarbij die soms maanden, soms jaren uit blijft. Kan later er misschien geen kinderen door krijgen of zo!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    als ik het moet worden ben ik altijd chagrijnig, gestrest en sneller geïrriteerd en dan word ik boos. (cat)


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Lamor schreef:
    Heb ik ook last van hoor, ik zeik dan mijn gezin of maar mn vriendinnen niet. :Y)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Athletics schreef:
    als ik het moet worden ben ik altijd chagrijnig, gestrest en sneller geïrriteerd en dan word ik boos. (cat)

    PRECIES JA! God I hate it.

    Lamor schreef:
    Heb ik ook last van hoor, ik zeik dan mijn gezin of maar mn vriendinnen niet. :Y)


    Hope goes lost but never dies.

    Celestial schreef:
    (...)
    PRECIES JA! God I hate it.

    Jaa dat is erg kut ja, vandaag ik ook hoor de heledag ben ik al zeikerig enso.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Madagascar schreef:
    (...)
    Ja hé. Ik loop hier met een ziekte rond waarbij die soms maanden, soms jaren uit blijft. Kan later er misschien geen kinderen door krijgen of zo!

    Tsjaa kan ik toch niet weten? Rustig maar dus.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Athletics schreef:
    (...)
    Jaa dat is erg kut ja, vandaag ik ook hoor de heledag ben ik al zeikerig enso.

    Idd, en dan heb ik héél af en toe dat ik nog een beetje kan lachen..
    en wanneer iemand me vraagt om een te lachen dan word ik alleen maar meer pissig..
    *zucht* vrouwen hebben het zwaar.

    Blugh, I know what feeling. Njah, doorbijten en leuke dingen/muziek luisteren helpen soms.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]