• .

    [ bericht aangepast op 3 aug 2018 - 0:56 ]

    mt


    Let's drink Jasmin tea!

    Ik wil mogelijk wel wat proberen ^^


    obsessive rage

    Abbunny schreef:
    Ik wil mogelijk wel wat proberen ^^


    Dat zou fijn zijn

    Ahh jammer, ik heb hier mss wel wat ideetjes voor, maar niet meteen tijd om ze uit te werken :/


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Altomare schreef:
    Ahh jammer, ik heb hier mss wel wat ideetjes voor, maar niet meteen tijd om ze uit te werken :/


    Ideeën voor de covers zijn welkom! En het is verder niet erg. De uitslag van de beste covers wil ik eind augustus/begin september houden. Je hebt ongeveer twee en een halve maand tijd om de covers te maken.

    Ik wil toch wel even weten in wat voor setting je verhaal zich afspeelt haha, of de sfeer wat specifieker (mysterieus is vrij breed), want dan zou ik iets gerichter kunnen zoeken voor meer afbeeldingen ^^


    obsessive rage

    Abbunny schreef:
    Ik wil toch wel even weten in wat voor setting je verhaal zich afspeelt haha, of de sfeer wat specifieker (mysterieus is vrij breed), want dan zou ik iets gerichter kunnen zoeken voor meer afbeeldingen ^^

    Het speelt zich een groot in Nederland af. De personage is een boekenwurm die veel tijd besteed in de bibliotheek. De sfeer mag een beetje romantisch.

    MT : )

    Skrivbar schreef:
    MT : )


    Dat kan! Je hebt tot eind augustus, dus maak er iets leuks van.

    Ik heb voor de eerste cover iets geprobeerd, zeg maar wat je ervan vindt!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Omg ik heb opeens een idee voor de eerste cover, idk of het gaat werken, I sure hope so


    I just caught the wave in your eyes

    Voilà, poging één (:


    I just caught the wave in your eyes

    ^mensen ik had gevraagd om 3 covers!^

    Maar voor de rest wel goed gedaan!

    filosofie schreef:
    ^mensen ik had gevraagd om 3 covers!^


    Ja I know, maar een cover is veel werk dus als dit niet de sfeer is die je zoekt is het zonde van de moeite als ik alle covers zo maak


    I just caught the wave in your eyes