• het valt mij op dat er zowat álleen nog maar TH series worden gemaakt. eerst was er ook nog andere, maar ik zie nu als je naar nieuwste quizlets gaat, komen daar alleen maar series van th te staan.

    zijn er niet té veel? , ik bedoel .. ik vind het teveel. ^___^ op een geven moment gaat iedereen van elkaar kopieren, wat ik al heeél veel heb gezien, en dan wordt het saai, en het is niet écht leuk meer.

    jou mening...


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Er zijn er toch ook veel van CB en KillerPilze, Harry potter, en al de rest xD
    Daarbij ze zouden deze site anders moeten noemen xD

    THQuizlet of zo xD

    x (K) x

    ja ma er zijn ook nog een deel andere hoor ma die worden ni veel gemaakt en ze worden ook ni zo snel ontworpen om da ze ni veel gemaakt worden
    k ben ook begonnen me th quiskes te maken om da er niks anders was en k heb ze ontworpen om da men andere ni veel gemaakt worden en k inspiratie had dus ja


    Live life limitless.

    dan is het niet leuk meer..
    ik bedoel oké hp series zijn er, maar th series zijn er gewoon teveel. toen ik voor het eerst op quizlet kwam, waren er nog heel veel andere, en nu is het standaard th. nee ben geen hatr..

    Oké ik klink als een hater.
    ik hou me mond.. o___O


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    owja. me 2
    maar die fairlytale bestaad al lang.
    en had eerst een andere account Dnootjex en daar had ik ook een serie.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    alleen die alcoholic serie van mij vind ik zuigend.. x______X


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Whaha, ik maak ook wel HP series, die vind ik meestal mooier gemaakt dan de meeste TH series. Maar, Ik wou ook een Alex Evans serie gaan maken, maar daar ben ik een beetje inspiloos voor.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ik heb een naked brothers band story en ga beginnen met een cb story

    ja der zijn der veel ma toch hebben ze elk iets anders! ok er kopiere veel ma dan nog is er een deel volgens hen toch! en je hebt er nu veel van Fabi(puh) en van elax evans en cb enzo


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    kopieeren mag natuurlijk niet.
    kijk ik volg ook geen series eigenlijk, alleen die van NickyKaulitz


    You'd took my breath but I'll survive.

    Er mogen alleen maar TH quizen zijn hier (A), de rest is brol :)

    En inderdaad, 1 persoon was begonnen met zoon van Tom Kaulitz en iedereen heeft dat nu bijna -_-' en al die dingen...


    Stop wishing, Start doing..

    Er zijn heel veel andere series ook hoor, typ gewoon in wat je wilt en het probleem is opgelost. (A)

    Ik heb gister een nieuwe miniserie gemaakt.. Tokio Hotel komt er wel een voro maar dat komt omdat zij er toevallig waren op dat moment.. Mar mijn quizlet gaat over *drum..*

    JEREMY'S xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Vind ik ook maar ik ben bang dat als ik bv ooit een serie ozu maken dien iet over th gaat, niemand hem zou maken.. x)


    Turning up the volume

    Uwehh x3 maak my nie uit hoor x3 maar ik volg niet egt veel series enz. sit er alleen mr op voor de lol x3

    en weetje ;; ik denk erover om een nieuw verhaal te beginne SONDER TH of iets dergelyks x3 heb al wel lekker inspi x3


    We can only learn to love by loving.

    Mij maakt het niks uit. I Mean, Tokio Hotel is gewoon SUPER beroemd. EN je hébt ee puntmet t kopieeren, maar eigenlijk moet dat stoppen. En er zijn ook zat andere storys..


    -