• Hallo lieve mensen,

    Gezien wat er gebeurd is en de sfeer die daar uitkomst van was denk ik dat ik even een tijdje (kan kort kan lang zijn). Pauze ga nemen van Quizlet. Ik merk namelijk heel erg dat ik door omstandigheden die spelen, ik ga geen namen en voorbeelden noemen want de mensen die er betrokken bij zijn weten het heel goed zelf, dat ik mezelf bijna niet durf te vertonen op Quizlet. Dit was ook waarom ik een maand geleden een tweede account had aangemaakt waar ik dingen uit mijn eigen leven (lees nog steeds nooit van Q) mijn hart over kon luchten, omdat het op dit account vaak als persoonlijk word opgevat. Maar ben er gisteren achter gekomen dat dit blijkbaar ook geen goede oplossing is.

    Vroeger was ik iemand geweest die er heel stom op in zou gaan en gewoon tegen de stroming in zou zwemmen, maar ik heb de kracht niet meer voor vechten. Misschien dat ik terug kom als de rust is wedergekeerd, misschien kom ik niet meer terug misschien al heel snel wie weet. Maar dit is even afstand die ik nodig ga hebben.

    Ik ben nergens boos om ga niet weg met nare gevoelens, ik ga weg met hoop dat het beter wordt.

    Ik heb nog een paar dingen die ik van te voren moet backuppen en moet doen en zal tegen de avond mijn account deactiveren.

    Bedankt voor de fijne tijd die ik hier 6 jaar lang wel had, en misschien tot snel,

    Rick / Clapton


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Omg I dunno what to say, behalve dat ik het echt heel jammer vindt dat je weggaat. Hopelijk kom je snel terug! <3


    We were the forever that didn't last

    Ik vind het jammer dat het zover moet komen, maar als jouw gevoel dit zegt moet je dat doen.


    Life is a beautiful struggle

    Jammer dat je gaat! Ik zie niet graag mensen vertrekken van Q. (no_chears)
    Succes in ieder geval en hopelijk tot snel!

    Om diezelfde reden ben ik ook meerdere keren weggegaan van Quizlet, laatst nog, met de hoop of het verbeterd — maar, in mijn opinie, dat word het niet. Op dit punt moet je gewoon schijt er aan hebben, om kort door de bocht te zeggen, en aan jezelf denken. En het doet me nog steeds pijn om te zien als een user met dezelfde reden vertrekt — dat er niet geluisterd, begrepen, weggepest (!) e.d. wordt. Want dat is het ook daadwerkelijk. Quizlet heeft de vaste regels en passen ze ook toe, maar vaak worden daar de andere situaties (die het nodig hebben) erger en worden dat soort dingen aan de kant geschoven. Het valt me op dat dit een vast patroon is hier en daar word ik zo ongelofelijk moe van.
          Als je toch dingen kwijt wilt of erover wilt praten / bitchen / whatsoever, don't be afraid to contact me in my GB or PB. Uiteindelijk kun je alleen op jezelf aan, maar ik wil je wel de steun geven en luisteren. Ik kan ergens denk ik wel raden over welke personen dit gaan. Ze hebben het gedrag om dat vaak te vertonen. Het is altijd zo zielig als users andere users, als het ware, wegpesten en ik vind het zo laf. Laat je vooral niet wegpesten — je moet vooral denken aan je eigen welzijn!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2018 - 13:27 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Caraveo schreef:
    Ik vind het jammer dat het zover moet komen, maar als jouw gevoel dit zegt moet je dat doen.


    Korea schreef:
    Om diezelfde reden ben ik ook meerdere keren weggegaan van Quizlet, laatst nog, met de hoop of het verbeterd — maar, in mijn opinie, dat word het niet. Op dit punt moet je gewoon schijt er aan hebben, om kort door de bocht te zeggen, en aan jezelf denken. En het doet me nog steeds pijn om te zien als een user met dezelfde reden vertrekt — dat er niet geluisterd, begrepen, weggepest (!) e.d. wordt. Want dat is het ook daadwerkelijk. Quizlet heeft de vaste regels en passen ze ook toe, maar vaak worden daar de andere situaties (die het nodig hebben) erger en worden dat soort dingen aan de kant geschoven. Het valt me op dat dit een vast patroon is hier en daar word ik zo ongelofelijk moe van.
          Als je toch dingen kwijt wilt of erover wilt praten / bitchen / whatsoever, don't be afraid to contact me in my GB or PB. Uiteindelijk kun je alleen op jezelf aan, maar ik wil je wel de steun geven en luisteren. Ik kan ergens denk ik wel raden over welke personen dit gaan. Ze hebben een decency ervoor om zulk gedrag te vertonen. Het is altijd zo zielig als users andere users, als het ware, wegpesten en ik vind het zo laf. Laat je vooral niet wegpesten — je moet vooral denken aan je eigen welzijn!


    Ik vind het ook zelf ontzettend jammer dat het zover heeft moeten komen, maar goed als het punt komt dat je jezelf in slaap huilt om een website met mensen die je hooguit 1 of 2 keer in het echt hebt gezien, dan is het tijd om je af te vragen of je niet even een pauze moet nemen. Ik vat wat er is gebeurd ook echt op als niet oke, dicht tegen de grens van of zelfs ver over de grens van pesten. Maar ik wil het niet nog kutter maken dan het is, en ik kan er ook niet meer boos om worden. Heb geen zin meer om er tegen in te gaan. Ze hebben gewonnen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik vind het to be honest echt walgelijk om te zien dat je jezelf opstelt als één groot slachtoffer, terwijl je eigen rol in dit alles zo immens groot is dat hij simpelweg niet is te bevatten — dat jij zelf eveneens lang en breed over die grens bent gegaan, maar dat dat hier nergens terug komt en dat het voor mensen een compleet vertekend beeld geeft.

    En nee, deze reactie is niet 'bedoeld' op dit topic — maar ik laat zo niet over mezelf en over andere Q.'ers heen walsen terwijl jij jezelf neer zet als een of andere heilige. Meld deze post maar. Neem het persoonlijk op. I don't give a shit, want dit soort leugens komen me onderhand echt de keel uit.


    Noavek schreef:
    Ik vind het to be honest echt walgelijk om te zien dat je jezelf opstelt als één groot slachtoffer, terwijl je eigen rol in dit alles zo immens groot is dat hij simpelweg niet is te bevatten — dat jij zelf eveneens lang en breed over die grens bent gegaan, maar dat dat hier nergens terug komt en dat het voor mensen een compleet vertekend beeld geeft.

    En nee, deze reactie is niet 'bedoeld' op dit topic — maar ik laat zo niet over mezelf en over andere Q.'ers heen walsen terwijl jij jezelf neer zet als een of andere heilige. Meld deze post maar. Neem het persoonlijk op. I don't give a shit, want dit soort leugens komen me onderhand echt de keel uit.


    Dit. 1000% dit.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Ik heb echt het idee dat ik onder een berg vandaan kom want ik heb echt géén idee waar dit over gaat, maar ik vind het jammer dat het zo loopt en ik vond je altijd wel een leuke toevoeging aan Q eigenlijk. :/


    Every villain is a hero in his own mind.

    Noavek schreef:
    Ik vind het to be honest echt walgelijk om te zien dat je jezelf opstelt als één groot slachtoffer, terwijl je eigen rol in dit alles zo immens groot is dat hij simpelweg niet is te bevatten — dat jij zelf eveneens lang en breed over die grens bent gegaan, maar dat dat hier nergens terug komt en dat het voor mensen een compleet vertekend beeld geeft.

    En nee, deze reactie is niet 'bedoeld' op dit topic — maar ik laat zo niet over mezelf en over andere Q.'ers heen walsen terwijl jij jezelf neer zet als een of andere heilige. Meld deze post maar. Neem het persoonlijk op. I don't give a shit, want dit soort leugens komen me onderhand echt de keel uit.


    Hier ben ik het mee eens. Ik vind het onwijs jammer dat het zo moet gaan. Dit topic laat zien dat jou geen blaam treft terwijl dat absoluut niet waar is. Jij bent zelf ook over die lijn heen gegaan, en nee dat maakt fouten van bijvoorbeeld mij niet goed, maar dit is niet oke, om zo'n beeld te schetsen.


    The truth is out there.

    Homo, rot dan lekker op joh!

    Ik weet dat het de afgelopen weken rot is gegaan hier, wat er precies gebeurt is weet ik natuurlijk niet. Ik weet alleen dat jij een geweldige gozer bent en ik jou een hele tijd als goede vriend heb gekend, dat ik het heel jammer vind als ik je niet meer ga spreken <3


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    bekijkhetlekker schreef:
    (...)


    Oké kom op doe niet zo vreselijk kinderachtig zeg.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Kunnen we afspreken dat het rustig blijft? Het is voor niemand leuk om een grote ruzie te ontketenen. Als je je ergens slecht bij voelt, meld de post, spreek een bemiddelaar aan of laat het rusten.

    Ik post dit in verband met dit topic. Ruzies via PB (of wat dan ook) mogen ook gemeld worden en dan gaan we kijken of we de situatie kunnen oplossen. Als jullie dat niet willen, mij goed. Maar negeer elkaar dan en laat elkaar in elkaars waarde.

    Graag citeer ik even de volgende huisregels:

    - Het is niet toegestaan om anderen op welke manier dan ook te kwetsen, beledigen of pesten. Laat elkaar in zijn waarde!
    - Het is niet toegestaan om ruzie te maken of om ruzie uit te lokken.
    - Heb respect voor elkaar!


    Queer zijn is gewoon alles

    Wat een uitermate kinderachtige berichten in dit topic. Het zegt genoeg over het feit dat zijn problemen niet serieus worden genomen. Ik weet er het fijne niet van, maar dit slaat nergens op.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2018 - 14:02 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik de mensen die onder de indruk zijn dat ik probeer blaam te ontlopen herinneren aan dit volgende topic?
    https://www.quizlet.nl/topic/187659-mijn-excuses/
    Waarin ik openlijk voor de fouten ben uitgekomen mijn excuses heb aangeboden, en dit had ook het punt moeten zijn waar het stopte.

    Verder ga ik niet inhoudelijk in op de reacties, iedereen is entitled naar zijn eigen mening.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.