• Ik wil dit even kwijt: Mijn opa heeft kanker.
    Hij moest al voor bijna een jaar hoesten. Het klonk niet gezond. Daarnaast heeft hij nog eens een geschiedenis van roken. We hadden nog gezegend: Ga alsjeblieft naar de dokter, want het hoesten klinkt niet goed. Maar volgens mijn oma was het maar een lang griepje.
    Het was dus geen griepje. Het blijkt dat hij uitgezaaide kanker heeft. Het is uitgezaaid naar zijn klieren in de nek en er zit een klein plekje in zijn longen. Ze weten niet waar het vandaan komt. Het enige wat ze weten is dat het goed mis is. Volgende week krijgt hij een volledige PET scan en nog meer onderzoeken. Ik hoop dat ze nog wat kunnen doen :c.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ontzettend naar is dit…

    Veel sterkte voor jou, jouw opa, jouw familie! <3


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    hey meis, oef dat is natuurlijk niet leuk om te horen! Mijn moeder zegt me altijd dat alles altijd goed komt, geloof daar in!

    Ik weet dat het al een maand geleden is dat ik dit topic heb aangemaakt, maar ik wil geen nieuwe aanmaken

    Ze zijn nog steeds bezig met zoeken. Het ziet er slecht. Hij heeft strottenhoofdkanker met gelokaliseerde uitzaaiing in de lymfeklieren. Daar is het helaas niet bij gebleven, want de hebben een tumor ontdekt in zijn oksel en mogelijk ook in zijn lever. Of dat een uitzaaiing is van zijn primaire tumor in het strottenhoofd is onbekend. Ze vermoede dat er meer te vinden is. Hij gaat de zwaarte bestraling krijgen om de tumoren in zijn hals en nek onder controle te krijgen.
    Dit ziet er echt heel slecht uit. Het liefst wil ik nu ook huilen, want ik weet dat dit echt niet goed is.


    Seasons will change, but I shall remain

    sterkte


    All magic come with a price

    Wat erg zeg... Heel erg veel sterkte voor jou en je familie! Als je ooit wilt praten, mag je altijd bij mij aankloppen!(flower)


    I don't understand that reference. - Castiel

    Shit

    Hoewel het niet mijn opa is komt dit wel heel hard aan.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.