• Ja ja,

    Ik kwam er gisteren dus achter dat het uit is met Eleonor, dat Louis een werkeloze vrouw heeft zwanger gemaakt en inmiddels al een kind heeft van een half jaar. Zojuist lees ik dat er geruchten gingen dat de - inmiddels - mannen definitief uit elkaar zouden gaan en daarbij dat Harry en Louis ruzie hebben.

    Ik kijk eigenlijk geen gtst, maar ik heb ook zo'n periode gehad waarin ik toch stiekem volgde wie nu weer met wie vreemd ging, wie wie dood wilde hebben en wie er daarna lesbisch werd. Nu ben ik teruggevallen in de One Direction versie.

    Dus tell me everything!!!

    Details, details, details (flower)


    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 19:34 ]

    Louis date ook met actrice Danielle Campbell, die van de moeder van Louis' zoon opmerkingen heeft gekregen over dat ze nooit de moeder van dat zoontje zal worden en dergelijke.
    Oh en Danielle krijgt vet veel haat van Larry shippers.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2016 - 19:44 ]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ruelle schreef:
    Louis date ook met actrice Danielle Campbell, die van de moeder van Louis' zoon opmerkingen heeft gekregen over dat ze nooit de moeder van dat zoontje zal worden en dergelijke.
    Oh en Danielle krijgt vet veel haat van Larry shippers.


    Krijgen niet al hun vriendinnen veel haat though?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    (...)

    Krijgen niet al hun vriendinnen veel haat though?


    True, maar like Danielle had een foto van iets op haar Instagram en allemaal haat van Larry shippers over dat ze Louis met rust moest laten en zo


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Oeh wat sappig! Ik vind leuk.

    Maar klopt het dan dat Harry en Louis ruzie hebben of is dat roddel nummer zoveel?

    Ik heb ook ergens gelezen dat de blondharige (sorry, ik kan ze niet uit elkaar houden) een relatie heeft met een Belgische :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Ik heb ook ergens gelezen dat de blondharige (sorry, ik kan ze niet uit elkaar houden) een relatie heeft met een Belgische :Y)


    Niall James Horan heeft inderdaad een relatie met een Belgische, Céline als ik het goed heb en hij schijnt ook een huis in Amerika gekocht te hebben.


    Physics is awesome

    Volgens een recent bericht zijn Niall en Celine niet officieel..

    FearlessFire schreef:
    Volgens een recent bericht zijn Niall en Celine niet officieel..


    Wat zijn ze dan? Onofficieel? ;)


    Physics is awesome

    Niet officieel samen. Daarbij plaatste zij een foto op twitter van haar en een andere jongen met daarbij de tekst dat dát haar vriendje was. Niall was nergens in de foto te zien.

    Liam gaat solo en Louis zou hem gaan helpen. Harry speelt in een film en knipte daarom dus zijn haar korter. Liam zou ook een relatie hebben met Cheryl Cole, maar ik weet niet of dat nog steeds zo is.


    16 - 09 - '17

    FearlessFire schreef:
    Niet officieel samen. Daarbij plaatste zij een foto op twitter van haar en een andere jongen met daarbij de tekst dat dát haar vriendje was. Niall was nergens in de foto te zien.


    Maar de HLN plaatste laatst een bericht dat Niall een huis had gekocht en dat hij het liefdesgeluk had gevonden bij Céline.

    Binnenkijken bij Niall Horan (One Direction) en Belgische Céline


    Physics is awesome

    Sandow schreef:
    Liam gaat solo en Louis zou hem gaan helpen. Harry speelt in een film en knipte daarom dus zijn haar korter. Liam zou ook een relatie hebben met Cheryl Cole, maar ik weet niet of dat nog steeds zo is.


    Liam had toch ook met een meisje waar iedereen zo dol op was? Of loop ik nu wel heel erg achter....

    (en is Cheryl Cole niet veel ouder?)

    En Harry met lang haar was echt veel beter :$

    [ bericht aangepast op 29 juli 2016 - 19:42 ]

    Puellae schreef:
    (...)

    Liam had toch ook met een meisje waar iedereen zo dol op was? Of loop ik nu wel heel erg achter....

    (en is Cheryl Cole niet veel ouder?)

    En Harry met lang haar was echt veel beter :$


    Dat weet ik niet.

    Na zo'n lange tijd met lang haar, moest ik even wennen aan dat korte haar, maar ik vind het wel beter. Ik moet toevoegen dat ik nooit helemaal dol ben geweest op zijn lange haar.


    Physics is awesome

    Puellae schreef:
    (...)

    Liam had toch ook met een meisje waar iedereen zo dol op was? Of loop ik nu wel heel erg achter....

    (en is Cheryl Cole niet veel ouder?)

    En Harry met lang haar was echt veel beter :$


    Dat kan, ik heb geen idee over wie je het hebt. En ja, Cheryl Cole is veel ouder.


    16 - 09 - '17