• Haaloo Mensjes misschien weten jullie het??

    Eerst had een meisje 4 x wat van mij doorgelult en ik werd daar best gek van. Ze had tegen iedereen dingen van mijn ouders vertelt en over dat ik iemand leuk vond. Ik voelde me daar egt kut door! En toen kreeg ik tranen in mijn ogen. Toen kwam die leuke jongen (Chris) naar me toe en ging me trooste. Hij wist nog van niks. Toen was het later over en ging ik naar huis. en hij naar zijn eigen huis! Toen was ik op msn toen kwam hij ook ineens. Hij zei wie vond je nou leuk. Na een tijdje had ik het tog tegen hem gezegt dat ik hem leuk vond. Hij zei niet wat hij van mij vond:( Ma ja. Sinds toen noemt hij mij wel lieverd en moppie en geeft heel de tijd van die kusjes op msn. :S! Ook staat hij steeds op bezet. Vraag ik zo waarom sta je op bezet. Zegt hij zo ja ik ben ff aant trainen dan lult niemand tegen mij. Zeg ik zo en vind je het erg dat ik tegen je praat dan? zegt hij zo: jou nooit!

    Dus nu weet ik niet of hij mij nu leuk vind of niet. Hij had het anders tog wel kunnen zeggen. Weten jullie het? En wat ik moet doen?

    X Tara ( Hoop dat jullie mij kunnen helpen)

    Ik zou het niet weten, maar eigenlijk, alles wijst er op van wel :S

    Ik wou dat ik je kon helpen maar dat kan ik dus niet!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    in dit geval denk ik van wel

    maar dan moet hij het wel zegge, jongeh :'D

    Ana heeft het mij lekker duidelijk gemaakt, met een supermooi maar nogal sexistisch gedichtje xD


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik denk wel dat ie op je is


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    vraag ut gwn:Y)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.