• Heey allemaal, ik zit met een gigantisch vaag probleem xD

    Ik heb lichtblond, veel, lang, halfsteil haar en alles is op een lengte geknipt. Doordat mijn haar heel zwaar is, geen volume heeft bovenop mijn hoofd, en heel dik is, kan ik het lastig opzij kammen, of vast zetten en als ik het in een staart doe, is mijn hoofd inene heel raar en lijkt het alsof ik flaporen heb :D
    's Ochtend spuit ik een halve bus haarlak in mijn haar om het volume te geven, maar 's middags is alles er alweer uit :S
    Voor overmorgen heb ik een afspraak met de kapper, maar ik heb geen idee what to do:

    Laagjes? Lange of korte?
    Schuine pony? rechte pony?
    Rondknippen?
    Halflang haar, rondgeknipt?
    ...? Of een combi?

    Sommige sites zeggen dat ik qua hoofdvorm (..?) dan beter halflang of kinlengte haar kan hebben, maar dat lijkt me niet echt iets, daar moet je natuurlijk ook allemaal lak en mousse in smeren enzo :S

    Iknow dat ik een beetje zeur :S Maar advies ontvang ik met open armen :D
    Please help me xx


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Als je er graag wat meer volume in wil zou ik laagjes nemen :)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Squidward schreef:
    Als je er graag wat meer volume in wil zou ik laagjes nemen :)


    Shoganai i ne~

    zet anders even een foto hier neer. dan kunnen we beter beoordelen (:


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lak zet je haar op het moment wel wat rechter, maar na een paar uur gaat het je haar doen platliggen. Zelf degenen die beweren niet te verzwaren doen dat.
    Als je geen volume hebt, laat je best heel veel laagjes knippen. Dat creëert volume.


    Has no one told you she's not breathing?

    Met laagjes krijg je volume.
    Maar pony's zijn wel heel vervelend.


    Believe in yourself, change the world.

    Je kan ook vragen of ze het wat uitdunnen...


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Laagjes hebben mijn haar wel meer volume gegeven, dus wie weet helpt het voor jou ook!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Graphics schreef:
    Met laagjes krijg je volume.
    Maar pony's zijn wel heel vervelend.


    What about een schuine pony?


    Mijn leven is wel te doen denk ik zo

    Laagjes voor volume. Misschien een schuine pony, maar dat hangt af van de vorm van je gezicht.
    Maar laagjes is denk ik de beste oplossing, dat maakt je haar minder zwaar. ^^


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik weet niet wat jou het beste staat want ik weet niet hoe je eruit ziet.

    Anyhow, als je volume wilt moet je voor laagjes gaan.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    MustacheWolf schreef:
    (...)

    What about een schuine pony?


    ik heb een maar die valt altijd voor mijn ogen dus nu heb ik nog een tic bij :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ga naar kapsels.net en gewoon blijven bladeren, je komt vanzelf wat tegen, trust me ;]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.