• STELLETJE SPAMMERS


    Spinning around, I'm weightless.

    naestivate schreef:
    (...)
    ELIJAH IS ECHT SUPER NERVOUS NOW


    DIT IS TE CUTE


    Spinning around, I'm weightless.

    IT REALLY IS

    PecuIiar schreef:
    (...)

    Zoals ze in de rpg gaan denk ik, is wat logischer hehe

    yeaah okay (:, ik dacht omdat het soms nogal ingewikkeld is omdat in reality 1 week o geveer 1 rpg dag is ahhaha


    take risks

    DSprayberry schreef:
    (...)
    yeaah okay (:, ik dacht omdat het soms nogal ingewikkeld is omdat in reality 1 week o geveer 1 rpg dag is ahhaha


    Dat is ook zo hehe, maar anders wordt t misschien een beetje onlogisch, gezien we niet weten wat er nog gaat gebeuren etc


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik pak mijn laptop en ga schrijven mensen! :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Ik heb echt geen inspiratie voor Isaiah's post >_<

    Ik heb gepost met Isaiah!

    DAT IS ECHT SUPER SCHATTIG WTF


    Spinning around, I'm weightless.

    PecuIiar schreef:
    DAT IS ECHT SUPER SCHATTIG WTF

    ECHT? HAHA THANK YOU ^^!

    Ik ga waarschijnlijk vanmiddag de post van Isaiah nog wat uitbreiden, want ben blijkbaar een paar dingen vergeten ^^

    HOI MENSEN
    aangezien de RPG echt geweldig is, maar 4 dagen in het echt daar ongeveer 5 minuten is, is het misschien logischer om het twitter zegmaar los van de rpg te doen, dat een echte avond in het echt ook een avond is in twitter, dus dat het zegmaar niet het tijdschema heeft van de rpg, want het is ook een beetje vreemd dat ze zoveel in vijf minuten kunnen posten zegmaar, als iedereen begrijpt wat ik bedoel
    oke dit dacht ik dus, als iedereen liever wel aan het tijdschema van de rpg vasthoudt doen we dat gewoon (:, alleen mij leek het iets makkelijker om het echte tijdschema te volgen zodat je ook wat meer GOODNIGHT kunt twitteren HAHHA


    take risks

    DSprayberry schreef:
    HOI MENSEN
    aangezien de RPG echt geweldig is, maar 4 dagen in het echt daar ongeveer 5 minuten is, is het misschien logischer om het twitter zegmaar los van de rpg te doen, dat een echte avond in het echt ook een avond is in twitter, dus dat het zegmaar niet het tijdschema heeft van de rpg, want het is ook een beetje vreemd dat ze zoveel in vijf minuten kunnen posten zegmaar, als iedereen begrijpt wat ik bedoel
    oke dit dacht ik dus, als iedereen liever wel aan het tijdschema van de rpg vasthoudt doen we dat gewoon (:, alleen mij leek het iets makkelijker om het echte tijdschema te volgen zodat je ook wat meer GOODNIGHT kunt twitteren HAHHA


    Ik snap wat je bedoelt, MAAR
    DAN KUNNEN WE NIETS "LIVE" TWEETEN


    Spinning around, I'm weightless.

    Struggles :P

    Ik snap dat het lastig is omdat het in de rpg wat langer duurt, maar dan kunnen dingen als dat welkomstfeest niet meegetweet worden :c


    Spinning around, I'm weightless.

    Hmmm ja da klopt, dan laten we het gewoon zo :')

    IEMAND DIE EEN LIFE HACK FILMPJE MAAKT ? :P


    take risks