• Ik had gisteren mijn eindpresentatie in mijn groepje, van een project waar we drie weken aan hebben gewerkt. Het project hield in dat je een campagne moest opzetten, wij deden dat dus voor Haribo.
    (Ik doe overigens de opleiding grafisch vormgeving)
    Maar goed, onze presentatie werd de grond in geboord door de meest vreselijke docent ooit. Hij denkt dat hij een of andere vormgeef god is, en dat hij alles tegen iedereen kan zeggen. Hij had ook commentaar op de tekst van mijn tattoo .. ik bedoel; waar haal je het lef vandaan?!
    Toen kwam het individuele gedeelte, het beoordelen van de map. In die map zitten alle schetsen, kleurschetsen, presentatiemodellen en het DTP gedeelte. Dit werd ook weer door hem de grond in geboord en hij kon niet geloven dat ik hier drie weken over had gedaan. Ook vond hij allerlei dingen lelijk en slecht, maar zegt niet WAAROM. Ik kan best tegen kritiek, zolang het opbouwend is, maar wanneer je alleen maar zegt; nou dat is lelijk, daar kan ik niet tegen en dat staat niet, dan heb ik daar gewoon niets aan.
    Dus nu nog maar afwachten of ik over ga naar de tweede.
    Maar goed, mijn docenten weten van mijn situatie (heb chronische rugpijn), en hebben daar ook gewoon respect voor want ik ben daardoor wel wat minder op school. ik heb dagen dat ik niet kan lopen namelijk. Maar HIJ, denkt dat ik me aanstel geloof ik.
    Ik heb zo hard gewerkt de laatste 9 weken om mijzelf te bewijzen, en ik was ook echt trots op mijn werk, maar dat is nu echt naar beneden gehaald.

    FJDKSAJFKLDSJALFKSDJA
    Meh. Hebben jullie ook zulke docenten?

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 17:47 ]


    To infinity and beyond •

    Hij heeft helemaal niet het recht om iets lelijk te noemen, zolang hij er niet bij zegt waarom. Jezus, wat een klootzak, zo eentje heb ik er nog nooit meegemaakt.


    Searching heavens for another earth

    Waarom heeft hij commentaar op je tattoo? Daar staat hij toch buiten?
    En wat een klotedocent.
    En nee, gelukkig niet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DoctorReid schreef:
    Waarom heeft hij commentaar op je tattoo? Daar staat hij toch buiten?
    En wat een klotedocent.
    En nee, gelukkig niet.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Mysterions schreef:
    Hij heeft helemaal niet het recht om iets lelijk te noemen, zolang hij er niet bij zegt waarom. Jezus, wat een klootzak, zo eentje heb ik er nog nooit meegemaakt.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Dat is wel rot! Maar kop op, je weet zelf wat je kan en als hij alles slecht vindt etc. Dan is er dus een deel niet van waar, want er moeten wel goede dingen bijzitten (:
    Maar ik heb helaas ook zo'n docent, die tevens mijn studiebegeleider is.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Mysterions schreef:
    Hij heeft helemaal niet het recht om iets lelijk te noemen, zolang hij er niet bij zegt waarom. Jezus, wat een klootzak, zo eentje heb ik er nog nooit meegemaakt.


    Shit happens but pee happens a lot more.