• Zijn er NS-haters in de zaal?




    Want dat is gewoon kut.
    Zoveel frustratie. Zoveel pijn. Zoveel woede.
    En zo weinig verbetering.


    oi, suzy

    'mensen die naast je komen zitten in je personal space'
    Maar dat is de grap
    die heb je niet
    je betaalt maar voor één stoel.
    Ik ga niet drie coupés doorlopen om een stoel te vinden waar nog niemand naast zit. Ik heb er echt een hekel aan als ik een vijandig blik naar me toe krijg wanneer ik iemand vraag of ze hun tas willen weghalen, alsof ik een ontzettend grote gunst van ze vraag.
    / rant over haha.

    Verder ben ik het er wel mee eens.


    i put the fun in funeral

    Of van die mensen die zo breed zijn dat ze eigenlijk wel twee stoelen nodig zijn en ze toch naast je gaan zitten, zodat je geplet wordt tussen die persoon en de muur.


    26 - 02 - '16

    Ik erger me eigenlijk vooral al mensen die patat (en dan met name patatje oorlog) eten in de trein, met als gevolg dat de hele coupe de rest van de reis daarnaar stinkt D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zusak schreef:
    Ik erger me eigenlijk vooral al mensen die patat (en dan met name patatje oorlog) eten in de trein, met als gevolg dat de hele coupe de rest van de reis daarnaar stinkt D;
    Dit. Vooral op vrijdagavonden rond etenstijd, na een zware tutorial en in de wetenschap dat jij nog twee uur moet wachten tot je iets naar binnen kan schuiven. Kills me everytime.


    She's imperfect but she tries

    Ik erger me aan mensen die te hard muziek luisteren naast je, mensen die bellen/praten in de stilte coupé (plus ouders met kinderen daar) en mensen die op vrijdagavond dronken zijn en alcohol drinken.

    Daarom kook ik vandaag gewoon op mijn kot, hoef ik niet de hele reis (een uur en drie kwartier) honger te lijden en te kijken naar mensen met friet of broodjes (:


    oi, suzy

    Mignon schreef:
    (...)Dit. Vooral op vrijdagavonden rond etenstijd, na een zware tutorial en in de wetenschap dat jij nog twee uur moet wachten tot je iets naar binnen kan schuiven. Kills me everytime.


    Patat eten in de trein mag volgens mij niet eens ;D volgens mij mag je alleen dingen eten die niet een sterke geur hebben oid. Tenminste, dat is bij Arriva zo.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bonafide schreef:
    'mensen die naast je komen zitten in je personal space'
    Maar dat is de grap
    die heb je niet
    je betaalt maar voor één stoel.
    Ik ga niet drie coupés doorlopen om een stoel te vinden waar nog niemand naast zit. Ik heb er echt een hekel aan als ik een vijandig blik naar me toe krijg wanneer ik iemand vraag of ze hun tas willen weghalen, alsof ik een ontzettend grote gunst van ze vraag.
    / rant over haha.

    Verder ben ik het er wel mee eens.


    Ja, hier ben ik het mee eens. Mensen die zuur kijken of een minachtende hoofdbeweging doen als je naast ze komt zitten mogen ritueel verbrand worden. Ik begrijp niet waarom mensen er zo'n probleem van maken dat mensen naast ze komen zitten. Daarom vind ik het eerste punt klinkklare onzin. Als je het vervelend vindt dat mensen naast je komen zitten, moet je maar niet met het OV gaan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Daarom schreef ik in mijn eerste punt ook "als er nog genoeg zitplaatsen zijn ergens anders in de coupé". Hé, natuurlijk mag er iemand naast me zitten, als de rest van de plekken bezet is. No problem. Maar ik heb zo mijn personal space, zoals iedereen, en die stoelen staan nu eenmaal veel te dicht op elkaar, dus als er nog andere zitplaatsen leeg zijn, heb ik liever dat iemand daar gaat zitten.
    Maar ieder heeft zo z'n eigen mening daarover.

    Bovendien, er zijn mensen die geen keus hebben en wel met het ov moeten. Just sayin'. (;

    [ bericht aangepast op 16 sep 2016 - 12:43 ]


    oi, suzy

    Kleine, schreeuwende kinderen in de stilte coupé.

    What about: alles? :W Ik kan niet wachten tot ik mijn eigen auto heb.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wanneer de hele trein leeg is, maar de meneer die net instapt uiteraard alsnog naast mij moet gaan zitten.

    Ohja, en de zakenmannen die met hun koffertjes je aan de kant beuken om als eerste een plekje te bemachtigen. Pootje haken was nooit zo verleidelijk.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Nesantia schreef:
    Daarom schreef ik in mijn eerste punt ook "als er nog genoeg zitplaatsen zijn ergens anders in de coupé". Hé, natuurlijk mag er iemand naast me zitten, als de rest van de plekken bezet zijn. No problem. Maar ik heb zo mijn personal space, zoals iedereen, en die stoelen staan nu eenmaal veel te dicht op elkaar, dus als er nog andere zitplaatsen leeg zijn, heb ik liever dat iemand daar gaat zitten.
    Maar ieder heeft zo z'n eigen mening daarover.

    Bovendien, er zijn mensen die geen keus hebben en wel met het ov moeten. Just sayin'. (;


    I totally agree. Als het druk is, geen probleem, maar als het gewoon rustig is, vind ik het gewoon vreemd :')

    Ik erger me ook altijd aan mensen die instappen, voordat er mensen hebben kunnen uitstappen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zie ineens een huge grammaticale fout hahahah oeps.

    Ik erger me ook altijd aan mensen die instappen, voordat er mensen hebben kunnen uitstappen.

    This. Ronduit onbeschoft. Geduld is een schone zaak, mensen.


    oi, suzy

    2 so often tho.. Echt niet leuk meer. En toevallig gebeurde het stilte coupe ding andaag 'ja, ik rijd nooit met de trein,' Waarom staat er silence en stilte op de ramen, denk je?
    Die paaltjes zijn ook erg praktishc op sommige plaatsen ja


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn