• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mh, wat zal ik straks doen. Deze username houden of toch een andere nemen? Mijn lijstje met usernames die ik nog wil hebben is zo lang maar Rivailles is echt tof.. Naja, ik kan hem altijd later nog terug nemen..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik vraag me af of dit niet dubbelop is?

    'Goed, ik heb geen hoofdpijn meer en heb ontzettend veel zin in eten.' Om dat te bewijzen maakt mijn maag walvisgeluiden om kenbaar te maken dat er voedsel in moet.

    Mijn beste vriendin is me echt gewoon vergeten denk ik. En dat beïnvloedt mijn leren en motivatie op een zeer slechte manier, ugh.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het geeft zo'n voldaan gevoel als je het 100e hoofdstuk van je verhaal opslaat op Quizlet. (Y)
    Al helemaal als het bij 2 verhalen is en je met een ander over de 50 bent ^^

    Maar da's gewoon dom.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Goosebumps is een leuke film c;


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ennnnnn mijn nieuwe telefoon is besteld. Als hij echt morgen binnen is, dan ga ik krijsen van geluk en 34 dansjes doen.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Als ik de Paus zo'n dingen hoor zeggen, wordt ik spontaan trots. Ik heb normaal niet veel met de kerk als instituut, maar you go Franciscus. Dat getuigt van een immens groot hart.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oom vraagt me om geld. Geeft het de volgende dag terug. Nog een dag later vraagt hij weer om hetzelfde bedrag. Misschien moet je niet zoveel uitjes doen met je vriendin en haar kinderen en zuiniger doen met je geld. Minder roken bijvoorbeeld.

    Okay misschien moet ik iets minder bot worden, want het is toch wel ernstig als hij niets meer rechtstreeks tegen me zegt. Desondanks vind ik het niet erg ofzo, maar ja, ik moet sociaal doen ofzo.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ik ben serieus in slaap gevallen, whut? Wtf is er de laatste tijd mis met mij?


    Happy Birthday my Potter!

    Ik kreeg net de slappe lach bij het schrijven van mijn eigen lijstje. I need help.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik erger me soms best wel aan de details van verhalen. Een meisje dat in Engeland woont en naar school gaat. Maar ze zit wel in 5 Gymnasium. Ik denk niet dat ze een systeem als dat hebben in Engeland.

    Godverdomme alle bikini's die ik enigszins leuk vind, zijn uitverkocht T-T


    26 - 02 - '16

    I like being alone. I'm more comfortable this way.


    Don't walk. Run, you sheep, run.