• Mijn vriend gaat een webshop openen voor snoep. Het wordt geen groot bedrijf maar ze hebben we een logo nodig. Ik zoek dus iemand die een logo kan maken. Als beloning krijgt degene die uitgekozen wordt 15 credits.

    Eisen voor het logo:
    - het moet kleurrijk zijn
    - iets met snoep
    - de naam van het bedrijf: snoep voor jou

    Nogmaals het logo is voor een bedrijf. Als je er moeite mee hebt dat het gebruikt gaat worden buiten deze site om dan is het verstandiger om niks in te zenden


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik kan geen logo maken, maar toen ik het las kreeg ik wel het idee zo'n candy cane als J te gebruiken bij "jou". Verder veel succes ermee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Bump


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik moet even kijken of ik binnenkort iets kan proberen, heb mijn hele adobe van mijn laptop afgegooid omdat het continu vastliep, dus moet eerst die zooi weer installeren. Maar dit is dus even een MT. Is er een uiterlijke datum?

    als ik ooit weer eens achter mijn laptop zit ga ik wat proberen c:

    Ik ken iemand, even vragen.c;


    You were born original, don't die as a copy.

    Krolock schreef:
    Ik moet even kijken of ik binnenkort iets kan proberen, heb mijn hele adobe van mijn laptop afgegooid omdat het continu vastliep, dus moet eerst die zooi weer installeren. Maar dit is dus even een MT. Is er een uiterlijke datum?


    Er is niet echt een uiterlijke datum maar wel graag zo snel mogelijk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    SPECS schreef:
    Ik ken iemand, even vragen.c;


    Dat zou heel lief zijn


    "Ignite, my love. Ignite."

    Even een MT, voor het geval ik iets wil/kan proberen ^_^


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik had het gevraagd, maar ik denk dat het hem niet wordt. Vage kennis zeg maar, dus ja.:p


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb drie random dingen gemaakt. Want eigenlijk kun je alle kanten uit met jouw eisen, dus ik vraag me nu eigenlijk alleen af welke richting de juiste is?

    Ik ga het proberen, aangezien ik graag grafisch ontwerp wil studeren en dit een mooie oefening is c:

    + Moeten er copyright-vrije afbeeldingen worden gebruikt?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2016 - 17:05 ]


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Krolock schreef:
    Ik heb drie random dingen gemaakt. Want eigenlijk kun je alle kanten uit met jouw eisen, dus ik vraag me nu eigenlijk alleen af welke richting de juiste is?



    Het is niet wat ze zoeken. Ze willen iets qua snoep terug in het logo.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Virtues schreef:
    Ik ga het proberen, aangezien ik graag grafisch ontwerp wil studeren en dit een mooie oefening is c:

    + Moeten er copyright-vrije afbeeldingen worden gebruikt?


    Het liefste wel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga wat proberen voor je :) Kan wel een dag of twee duren, maar dan heb je ook wat.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    OpgeroldEten schreef:
    (...)

    Het liefste wel.

    Ik heb iets gemaakt met copyright-vrije afbeeldingen en lettertypes (ik heb de licenties dus als je die nodig hebt kan ik ze je sturen). Ik zal het hier later posten, maar met watermerk zodat het niet zomaar kan worden gestolen. Als je het wat vindt kan ik je de volledige versie sturen.


    in love with the fictional characters, I'm sorry