• De vorige twee topics die ik over dit onderwerp kon vinden waren allebei gesloten, dus bij deze maak ik een nieuwe aan.

    Maar yeah, een nieuw Harry Potter boek! Ik heb hem meteen besteld. Het is blijkbaar wel een verhaal in scriptvorm, geen novel dus. Ook is ie niet helemaal geschreven door J.K. Rowling, maar toch ben ik heel benieuwd!
    Hebben jullie het boek al besteld, of gaan jullie dat nog doen? De mijne komt morgen binnen dus ik ben hartstikke nieuwsgierig!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 11:51 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hoezo 'hij is niet geschreven door J.K. Rowling'? Ze heeft hem toch samen met iemand anders geschreven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    Hoezo 'hij is niet geschreven door J.K. Rowling'? Ze heeft hem toch samen met iemand anders geschreven.

    Ja, maar op het boek staat ook duidelijk eronder "a new play by Jack Thorne". Ze heeft ermee geholpen maar het niet helemaal geschreven. Dat bedoelde ik (: Maar ik zal het wel ff aanpassen =P

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 11:51 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind het zo jammer dat het geen echt boek is :c en ik dacht ergens gelezen te hebben dat er ook een boek van komt, dus ik wacht waarschijnlijk gewoon daar op.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga hoogstwaarschijnlijk naar het toneelstuk zelf. Daarna kijk ik wel of ik het boek haal. Ik vind het niet fijn om in script vorm te lezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja, maar op het boek staat ook duidelijk eronder "a new play by Jack Thorne". Ze heeft ermee geholpen maar het niet helemaal geschreven. Dat bedoelde ik (: Maar ik zal het wel ff aanpassen =P