• De vorige twee topics die ik over dit onderwerp kon vinden waren allebei gesloten, dus bij deze maak ik een nieuwe aan.

    Maar yeah, een nieuw Harry Potter boek! Ik heb hem meteen besteld. Het is blijkbaar wel een verhaal in scriptvorm, geen novel dus. Ook is ie niet helemaal geschreven door J.K. Rowling, maar toch ben ik heel benieuwd!
    Hebben jullie het boek al besteld, of gaan jullie dat nog doen? De mijne komt morgen binnen dus ik ben hartstikke nieuwsgierig!

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 11:51 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Hoezo 'hij is niet geschreven door J.K. Rowling'? Ze heeft hem toch samen met iemand anders geschreven.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    Hoezo 'hij is niet geschreven door J.K. Rowling'? Ze heeft hem toch samen met iemand anders geschreven.

    Ja, maar op het boek staat ook duidelijk eronder "a new play by Jack Thorne". Ze heeft ermee geholpen maar het niet helemaal geschreven. Dat bedoelde ik (: Maar ik zal het wel ff aanpassen =P

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 11:51 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik vind het zo jammer dat het geen echt boek is :c en ik dacht ergens gelezen te hebben dat er ook een boek van komt, dus ik wacht waarschijnlijk gewoon daar op.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik ga hoogstwaarschijnlijk naar het toneelstuk zelf. Daarna kijk ik wel of ik het boek haal. Ik vind het niet fijn om in script vorm te lezen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eledhel schreef:
    (...)
    Ja, maar op het boek staat ook duidelijk eronder "a new play by Jack Thorne". Ze heeft ermee geholpen maar het niet helemaal geschreven. Dat bedoelde ik (: Maar ik zal het wel ff aanpassen =P

    Oke. Nee, dat weet ik. Ik ben dat ookal meerdere keren tegengekomen dat ze dat samen gedaan hadden. Daarom dat ik het me daarnet afvroeg. Dat terzijde, ik weet niet of ik het boek wel wil halen. Aan de ene kant lijkt het me prachtig om te hebben (vooral om mijn collectie aan boeken toe te voegen), maar het boek zelf lijkt me niets om heel eerlijk te zijn.
    Misschien dat ik eerst even wat afwacht voor wat recensies en wellicht dat ik overgehaald wordt. Wil jij me laten weten wat je van het boek vond?

    [ bericht aangepast op 31 juli 2016 - 11:54 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sableye schreef:
    (...)
    Oke. Nee, dat weet ik. Ik ben dat ookal meerdere keren tegengekomen dat ze dat samen gedaan hadden. Daarom dat ik het me daarnet afvroeg. Dat terzijde, ik weet niet of ik het boek wel wil halen. Aan de ene kant lijkt het me prachtig om te hebben (vooral om mijn collectie aan boeken toe te voegen), maar het boek zelf lijkt me niets om heel eerlijk te zijn.
    Misschien dat ik eerst even wat afwacht voor wat recensies en wellicht dat ik overgehaald wordt. Wil jij me laten weten wat je van het boek vond?

    Hmm ja, ik vond het eerst ook niks maar nadat ik een paar recensies had gelezen wilde ik hem ook wel hebben (niet dat die recenses heel objectief zijn, aangezien het boek vannacht pas is uitgekomen en alleen de echte diehard fans het boek nu al helemaal hebben gelezen). En tuurlijk, ik laat het weten!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb wat gemixte gevoelens over de verhaallijn dus ik weet nog niet zo goed of ik het gaat lezen. (:


    The soul needs autumn.

    Hier staan trouwens heel wat recensies. De ene heel negatief, de ander heel positief. Ik ben toch bang dat het boek hartstikke gaat tegenvallen :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben wel echt heel benieuwd naar de verhaallijn though.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga dinsdag met mama naar Amsterdam en dan ga ik ook een exemplaar kopen!! ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ga hem niet kopen. Hou er sowieso niet van om in scriptvorm te lezen en ik ben bijna zeker dat dit enorm gaat tegenvallen.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga hem toch ook wel kopen. Ik ben zeer benieuwd.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik krijg hem morgen binnen. Woeeeh. Ik vind het ook jammer dat hij er momenteel alleen in script vorm is, maar goed, als er een echt boek van uitkomt koop ik die vast ook wel. (A)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik denk eerlijk gezegd dat de franchise nu genoeg is uitgemolken, en besloot het script dan ook niet te bestellen nadat ik een aantal pagina's had gelezen. Zeer teleurstellend.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Vikernes schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd dat de franchise nu genoeg is uitgemolken, en besloot het script dan ook niet te bestellen nadat ik een aantal pagina's had gelezen. Zeer teleurstellend.

    Waar heb je die pagina's gelezen als ik vragen mag? Ik kon het niet vinden namelijk.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...