• Hawaii Five-0




    Op Hawaii zijn er nu meer misdaden dan ooit, er komen nieuwe en gevaarlijke misdadigers bij. Gelukkig zorgt Five-0 ervoor dat Hawaii veilig blijft. Er zijn 4 agenten die die misdadigers gaan stoppen, maar het team hoeft dit niet allemaal alleen te doen, ze krijgen genoeg hulp van de burgers. Hier kun je lezen hoe de politieagenten zich voelen en waarom de misdadigers zo zijn geworden.

    Rollen
    Naam~leeftijd~username~pagina

    Five-0

    - Steven "Steve" J. McGarrett~25~LisaDragonrider~1.1
    - Daniel "Danny" Williams~ ~Douceur~1.3
    - Kona ''Kono'' Kalakaua~ ~LearnToPlay~1.3
    - Catherine Rollins~37~xShaw~1.3
    -


    Misdadigers

    - Vesper ''The Shaddow'' Lady Bird~19~Shairell~1.1
    - Delroy '''Delete'' Lewis~40~Merenutas~1.2
    - gereserveerd door Panix
    -


    Overige

    - Elisa ''Lisa'' McGarrett~12~LisaDragonrider~1.1
    - Donna ''Dakota'' Melanie Bird~19~Shairell~1.1
    - Ziyana Esmée Lewis~12~Armbandje~1.2
    - Alyssa Miller~21~xShaw~1.3


    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd:
    Wapens (als het van toepassing is):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Familie:
    Wat is hij/zij(denk hierbij aan in het team, misdadiger, iemand die ergens werkt):
    Extra:


    Rollentopic #1
    Praattopic #1

    Regels
    - schelden is toegestaan, als je het niet te vaak doet
    - als je een tijdje niet online bent even melden
    - we beginnen als er genoeg aanmeldingen zijn
    - het maakt niet uit hoeveel woorden je schrijft, maar hou het wel redelijk (ongeveer 50 woorden)
    - alleen ik maak nieuwe topics tenzij anders aangegeven
    - GEEN perfecte personages
    - reserveringen blijven 4dagen staan
    - je mag maximaal 2 personages zijn
    - en verder de gewone regels van quizlet

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 10:00 ]

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    'Kende u het slachtoffer?' Vraagt Danny aan de man. 'Hij was een goede vriend van mij en mijn vrouw, we kende hem heel goed.' Antwoord de man. 'Hadden jullie een goed band?' Vraag ik aan hem. Ik moet goed opletten met wat hij zegt, misschien heeft hij het namelijk gedaan.

    Oké, nu ga ik toch echt braaf beginnen :Y)
    Catherine Rollins


    Meid - 37 jaar (don't know of het klopt, was geschat) - FC: Michelle Borth
    Het was vrij laat toen ik wakker was en waarschijnlijk was Steve daar ook niet echt blij mee. Ik doe mijn best zo snel mogelijk op te staan, maar dat is bij mij meestal nog wel een probleem. Ik besluit Steve op de voorhand een Whatsappje te sturen, aangezien ik dan ook direct weet waar ik heen moet als ik klaar ben. ''Hey Steve, Sorry dat ik zo laat ben. Waar moeten we zijn? Ik ben bijna klaar. x Cat.'' verstuur ik gauw, hopend dat hij het begrijpt.

    Alyssa Miller


    Meid - 21 jaar - FC: Caitlin Stasey
    Er was weer veel commotie in mijn straat en ik staarde dan ook nieuwsgierig naar buiten. Wie is er nu weer vermoord? denk ik bij mezelf, als ik daar de mensen van Five 0 zie staan. Zou ik naar beneden gaan? Dan zouden ze mij denk ik direct willen spreken, ondanks dat ik er niets mee te maken heb. Ik weet het niet... Ik besluit mezelf eerst maar aan te kleden, om wel te zien wat ik daarna ga doen...

    [ bericht aangepast op 3 aug 2016 - 20:36 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Daniel "Danny" Williams

    'Hij was een goede vriend van mij en mijn vrouw, we kende hem heel goed.' Antwoord de man. 'Hadden jullie een goed band?' Vraag Steve vervolgens aan hem. Ik knik ten teken dat ik die vraag ook had willen stellen.
    'Onze band was prima, hij en zijn vrouw kwamen regelmatig bij ons eten en andersom ook. Maar dit..' De man schudde angstig zijn hoofd.
    'Ik zou niet weten wie hem dit aan zou kunnen doen.' Ik luisterde goed naar alles wat de man los liet.
    'Waar is zijn vrouw, die willen we ook graag even spreken. Heeft u haar hier al ergens gezien?' Vraag ik dan.


    chaos makes the muse

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    'Onze band was prima, hij en zijn vrouw kwamen regelmatig bij ons eten en andersom ook. Maar dit..' Zegt de man.'Ik zou niet weten wie hem dit aan zou kunnen doen.' Ik luister goed naar wat hij allemaal zegt. 'Waar is zijn vrouw, die willen we ook graag even spreken. Heeft u haar hier al ergens gezien?' Vraagt Danny dan. "ZE is denk ik op haar werk. ZE werkt als receptioniste bij de bank." Ik voel mij telefoon trillen. Ik knik naar Danny, als teken dat hij het heel even overneemt. Ik draai me om en haak mijn telefoon uit mijn zak.
    Hey Steve, Sorry dat ik zo laat ben. Waar moeten we zijn? Ik ben bijna klaar. x Cat
    Dat werd tijd.
    Je bent wel laat, ik zie het deze keer door de vingers, maar volgende keer graag optijd. We zijn op Hamilton Street bij een buurtfeest.
    Ik druk op versturen en draai me daarna weer om naar Danny.

    Catherine Rollins


    Meid - 37 jaar (don't know of het klopt, was geschat) - FC: Michelle Borth
    Je bent wel laat, ik zie het deze keer door de vingers, maar volgende keer graag optijd. We zijn op Hamilton Street bij een buurtfeest. Las ik snel.
    ''I know, kom er ook nu aan,'' stuurde ik terug, terwijl ik mijn autosleutels van tafel griste. Ik reed, mij nog wel aan de snelheidslimiet houdende naar Hamilton Street. Aangekomen stap ik uit. 'Hey, sorry dat ik zo laat ben,' zeg ik, de haast overduidelijk te merken in mijn stem.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 13:44 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Daniel "Danny" Williams

    "Ze is denk ik op haar werk. Ze werkt als receptioniste bij de bank." Geeft de man als antwoord op mijn vraag. Ik knik en wanneer ik mijn volgende vraag wil stellen knikt Steve naar me ten teken dat zijn telefoon gaat waarna hij wegloopt.
    'Ik neem aan de bank hier in de buurt, in die straat?' Vraag ik terwijl ik naar een grote straat iets verderop wijs. De man knikt standvastig naar me. Ik leg even mijn hand op mijn voorhoofd.
    'Wat was de naam van het slachtoffer en de naam van zijn vrouw?' Vraag ik als Steve weer terug is.


    chaos makes the muse

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    'Wat was de naam van het slachtoffer en de naam van zijn vrouw?' Vraagt Danny dan. 'De man heet Scott Thompson en zijn vrouw heet Jade Thompson.' Zegt de man terwijl ik het opschrijf. 'Bedankt.' Zeg ik. 'Hey, sorry dat ik zo laat ben.' Ik hoor de gehaaste stem en kijk opzij. Catherine is er. 'maakt niet uit, dat is gebeurt.' Zeg ik tegen haar. Ik kijk weer naar Danny. 'Wil jij nog iets vragen?'

    Daniel "Danny" Williams

    'De man heet Scott Thompson en zijn vrouw heet Jade Thompson.' Zegt de man en ik zie dat Steve alles opschrijft.
    'Bedankt.' Zegt Steve en we kijken allebei op als we een gehaaste stem horen die Catherine toebehoort. 'Hey, sorry dat ik zo laat ben.'
    'maakt niet uit, dat is gebeurt.' Zegt Steve waanra hij zich weer op mij richt.
    'Wil jij nog iets vragen?' Ik schud mijn hoofd.
    'Ik wil wel graag op zoek naar zijn vrouw.'


    chaos makes the muse

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    'ik wil wel graag op zoek naar zijn vrouw.' Ik knik. 'Ik ook wel , zullen we dan gaan?' Ik kijk naar Cat. 'ga je mee of blijf je nog even hier?' Vraag ik aan haar. 'U mag gaan.' Zeg ik tegen dr man, die ook meteen weggaat.

    Catherine Rollins


    Meid - 37 jaar (don't know of het klopt, was geschat) - FC: Michelle Borth
    'Ik ga wel mee,' stem ik in met zijn vraag of ik mee wil, opzoek naar de vrouw van de man. 'Heb je een foto van wie we zoeken?'vraag ik aan Steve, aangezien ik natuurlijk niet het hele verhaal heb gehoord, dus een foto zal wel fijn zijn.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 16:36 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    'ik ga wel mee.' Zegt Catherine. 'Heb je een foto van wie we zoeken?' Vraagt ze dan. 'We hebben geen foto, maar wel een naam en een locatie waar ze mogelijk is.' Zeg ik terwijl ik richting de bank wijs waar ze werkt. 'Zullen we maar gaan?' Vraag ik aan hun.

    Catherine Rollins


    Meid - 37 jaar (don't know of het klopt, was geschat) - FC: Michelle Borth
    "We hebben geen foto, maar wel een naam en een locatie waar ze mogelijk is." Zei Steve. "Zullen we gaan?" Stelt hij voor, waarop ik:'Natuurlijk,'antwoordde en direct als automatisme richting zijn auto loop. Op zich is dit werk emotioneel best zwaar, maar met zo'n aardige baas is het niet verkeerd...

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 20:41 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    'Natuurlijk.' Antwoorde Catherine op mijn vraag. Ze loopt naar mijn auto en ik loop haar achterna. Ik pak mijn autosleutels en maak de deur Open. Ik ga voor het stuur zitten en wacht totdat Danny en Cat ook zitten.

    Catherine Rollins


    Meid - 37 jaar (don't know of het klopt, was geschat) - FC: Michelle Borth
    Ik neem plaats op de achterbank en voordat Danny gaat zitten wil ik Steve nog iets vragen. 'Steve, heb je zin iets te drinken dit weekend?' vraag ik snel aan Steve. Ik had wel zin in een gezellig drankje met hem drinken, maar tja. Wie ook niet?


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Daniel "Danny" Williams

    Net als ik in wil stappen naast Steve hoor ik Catherine nog net aan hem vragen of hij dit weekend wat met haar wil drinken. Ik rol met mijn ogen en zuchtend stap ik naast Steve in de auto. 'Zullen we dan maar?' Vraag ik dondersgoed wetend dat ik hun moment verpest.


    chaos makes the muse