• Hawaii Five-0




    Op Hawaii zijn er nu meer misdaden dan ooit, er komen nieuwe en gevaarlijke misdadigers bij. Gelukkig zorgt Five-0 ervoor dat Hawaii veilig blijft. Er zijn 4 agenten die die misdadigers gaan stoppen, maar het team hoeft dit niet allemaal alleen te doen, ze krijgen genoeg hulp van de burgers. Hier kun je lezen hoe de politieagenten zich voelen en waarom de misdadigers zo zijn geworden.

    Rollen
    Naam~leeftijd~username~pagina

    Five-0

    - Steven "Steve" J. McGarrett~25~LisaDragonrider~1.1
    - Daniel "Danny" Williams~ ~Douceur~1.3
    - Kona ''Kono'' Kalakaua~ ~LearnToPlay~1.3
    - Catherine Rollins~37~xShaw~1.3
    -


    Misdadigers

    - Vesper ''The Shaddow'' Lady Bird~19~Shairell~1.1
    - Delroy '''Delete'' Lewis~40~Merenutas~1.2
    - gereserveerd door Panix
    -


    Overige

    - Elisa ''Lisa'' McGarrett~12~LisaDragonrider~1.1
    - Donna ''Dakota'' Melanie Bird~19~Shairell~1.1
    - Ziyana Esmée Lewis~12~Armbandje~1.2
    - Alyssa Miller~21~xShaw~1.3


    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd:
    Wapens (als het van toepassing is):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Familie:
    Wat is hij/zij(denk hierbij aan in het team, misdadiger, iemand die ergens werkt):
    Extra:


    Rollentopic #1
    Praattopic #1

    Regels
    - schelden is toegestaan, als je het niet te vaak doet
    - als je een tijdje niet online bent even melden
    - we beginnen als er genoeg aanmeldingen zijn
    - het maakt niet uit hoeveel woorden je schrijft, maar hou het wel redelijk (ongeveer 50 woorden)
    - alleen ik maak nieuwe topics tenzij anders aangegeven
    - GEEN perfecte personages
    - reserveringen blijven 4dagen staan
    - je mag maximaal 2 personages zijn
    - en verder de gewone regels van quizlet

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 10:00 ]

    Elisa ''Lisa'' McGarrett



    Meisje ~ 12 jaar ~ FC: Ryan Newman

    Als ik uitgewandeld ben loop ik weer naar huis. Ik weet dat Steve niet thuis is. Ik voel in mijn zakken. Shit, de sleutel ligt nog binnen. Ik loop naar de achterkant van het huis en zie dat mijn slaapkamer raam nog openstaat, handig van mij. Ik klim via de regenpijp omhoog naar mijn raam en ga naar binnen. Ik doe het raam dicht en loop naar beneden. Er is inderdaad niemand thuis. Ik zie dat er bij de deur een brief ligt. Ik loop erheen.

    Voor Elisa McGarrett
    Van Musicalschool F-Act


    Musicalschool? Ik heb maar een keer met een musical meegedaan, dat was in de musical de magische wereld van OZ, waar ik Dorothy speelde. F-Act, dat ken ik ergens van. Oohh ja, daar zaten Iris, Alicia en Karlijn, mijn vriendinnen. Ik maak de brief snel Open.

    Beste Elisa,

    Ik ben naar de musical op jouw school geweest en je deed het geweldig. Het is misschien een beetje laat op 2 weken daarna iets te sturen.
    We willen volgende week beginnen met het oefenen van onze nieuwe musical Anderland. We hebben nog een rol over van Grietje. We vroegen ons af of jij die zou willen spelen.

    Alvast bedankt,
    Vincent, Musicalschool F-Act


    Ik geloof mijn ogen niet, mag ik echt meedoen met die musical. Ik wil meteen ja zeggen, alleen ik moet het misschien wel eerst aan Steve vragen. Ik weet alleen niet waar hij is.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 17:36 ]

    Catherine Rollins


    Meid - 23 jaar- FC: Michelle Borth
    'Sorry, je staat zo zoet op de achtergrond,' merk ik op als ik door had dat ik meer tegen Steve sprak. 'Waar is Kono eigenlijk? Het is misschien wel fijn te weten waar die vrouw is, dan weten we waar we een beetje aan toe zijn,' zeg ik snel.


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Kona "Kono" Kalakaua



    Je kan opzoek naar Johanna Parkson en wat meer informatie over haar zoeken. Stuurt Steve terug. Oke, als je mij zoekt ik ben op het bureau. Leg mij straks alles even uit over de zaak. Ik stop mijn mobiel terug in mijn zak, en start de auto. Ik rij naar het bureau. Als ik daar ben, Gooi ik mijn tas in de gebruikelijke hoek waar ik hem altijd neer gooi. Ik start een van de computers op en ga opzoek naar Johanna Parkson. Na een tijd te zoeken, heb ik redelijk wat informatie gevonden, waarvan ik foto's maak en doorstuur naar Steve.


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    'Waar is Kono eigenlijk? Het is misschien wel fijn te weten waar die vrouw is, dan weten we waar we een beetje aan toe zijn,' zegt Catherine. Ik pak mijn telefoon en klik hem aan. 'Ze is op het bureau en ze heeft wat gevonden. Als jullie klaar zijn kunnen we gaan.' Zeg ik tegen hun. Even denken, ik heb geen vragen meer. Al het belangrijke weten we al.

    Catherine Rollins


    Meid - 23 jaar- FC: Michelle Borth
    "Ik heb geen vragen meer. Ben jij ook uitgevraagt, Danny? Dan kunnen we namelijk gaan,' zeg ik snel. Ik wist geen belangrijke vragen meer en de vrouw was duidelijk overstuur dus langer vragen stellen vond ik niet bepaald nodig. Meestal moeten mensen toch eerst de shock verwerken...


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Daniel Williams

    Ik schudde mijn hoofd.
    'Nee ik heb ook geen vragen meer die nut kunnen hebben, we kunnen beter doorgaan.' Antwoord ik op Catherine's vraag. Ik kijk haar en Steve een voor een aan en haal dan mijn schouders op.
    'Dus? En nu, naar wie gaan w nu?'


    chaos makes the muse

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    Hun hebben allebei ook geen vragen meer, dus we kunnen beter gaan en haar met rust laten. 'Dus? En nu, naar wie gaan w nu?' Vraagt Danny. 'naar het bureau.' Antwoord ik. Ik loop naar de deur. 'bedankt voor u tijd.' Zeg ik nog tegen Jade en loop dan de deur uit. We gaan waarschijnlijk met mijn auto, maar dan blijven hun auto's wel daar bij het "feest". Ze moeten maar zelf weten wat ze doen. Ik hoor dat ik nog wat berichtjes krijg, waarschijnlijk van Kono.
    Ik zie dat ze foto's van de informatie over Johanna Parkson heeft gestuurd.
    We komen er zo aan.
    Stuur ik terug.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 11:58 ]

    Kona 'Kono' Kalakaua

    We komen er zo aan. Zie ik op het scherm van mijn mobiel verschijnen. Oke, dan zie ik jullie zo. Antwoord ik terug. Ik leg mijn mobiel op de tafel, en sta op. Ik loop naar het koffiezet apparaat, en tik 'Koffie' aan. Zodra het apparaat piept ten teken dat het klaar is, pak ik het bekertje en gooi er een flinke lading suiker in, en wat melk. En nu maar wachten op de rest.


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Catherine Rollins


    Meid - 23 jaar- FC: Michelle Borth
    Steve rijdt en we zijn er dus vrij snel. Bij het bureau stap ik uit. 'Nou? Wat hebben we?' Vraag ik vervolgens. Ik had niet echt over Steve's schouder staan meekijken toen hij een sms kreeg van Kono, dus ben ik nog steeds niet 100 procent op de hoogte.


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Vesper ''The Shaddow'' Lady Bird




    Ik liep een beetje vlug terug naar mijn kleine huisje in het bos. Ik had in mijn ene hand de krant, en in mijn andere hand mijn pijl en boog. Ik had zin in koffie, of thee. Ik draai de sleutel in het sleutelgat en doe de deur open. Mijn huisje zag er normaal uit, en wat kleintjes. De tv stond nog aan, een klein ding. Wel handig. Nieuwsflits! Moord! Wacht? Is er een moord gepleegd die ik niet heb gepleegd? Ik ga er goed voor zitten...


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Elisa ''Lisa'' McGarrett



    Meisje ~ 12 jaar ~ FC: Ryan Newman

    Ik voel mijn telefoon trillen, ik kijk naar mijn berichtje. Het is van Charlotte mijn BFF.
    Verveel je je? Ik wel, zin in Grime?
    Ik verveel me en ik heb wel zin. Ik stuur snel een berichtje terug.
    Leuk! Bij wie?

    Mij?

    Is goed!

    Tot zo!

    Doeggies!

    Ik leg de brief neer en ren naar boven. Ik pak mijn Grime/sfx make-up set en loop naar buiten. Ik doe de deur opslot en pak mijn fiets. Als ik alles weer dicht heb gedaan fiets ik naar haar huis. Ik hoor vanaf veraf haar honden, Jack en Puk, al blaffen.