• Hawaii Five-0




    Op Hawaii zijn er nu meer misdaden dan ooit, er komen nieuwe en gevaarlijke misdadigers bij. Gelukkig zorgt Five-0 ervoor dat Hawaii veilig blijft. Er zijn 4 agenten die die misdadigers gaan stoppen, maar het team hoeft dit niet allemaal alleen te doen, ze krijgen genoeg hulp van de burgers. Hier kun je lezen hoe de politieagenten zich voelen en waarom de misdadigers zo zijn geworden.

    Rollen
    Naam~leeftijd~username~pagina

    Five-0

    - Steven "Steve" J. McGarrett~25~LisaDragonrider~1.1
    - Daniel "Danny" Williams~ ~Douceur~1.3
    - Kona ''Kono'' Kalakaua~ ~LearnToPlay~1.3
    - Catherine Rollins~37~xShaw~1.3
    -


    Misdadigers

    - Vesper ''The Shaddow'' Lady Bird~19~Shairell~1.1
    - Delroy '''Delete'' Lewis~40~Merenutas~1.2
    - gereserveerd door Panix
    -


    Overige

    - Elisa ''Lisa'' McGarrett~12~LisaDragonrider~1.1
    - Donna ''Dakota'' Melanie Bird~19~Shairell~1.1
    - Ziyana Esmée Lewis~12~Armbandje~1.2
    - Alyssa Miller~21~xShaw~1.3


    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd:
    Wapens (als het van toepassing is):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Familie:
    Wat is hij/zij(denk hierbij aan in het team, misdadiger, iemand die ergens werkt):
    Extra:


    Rollentopic #1
    Praattopic #1

    Regels
    - schelden is toegestaan, als je het niet te vaak doet
    - als je een tijdje niet online bent even melden
    - we beginnen als er genoeg aanmeldingen zijn
    - het maakt niet uit hoeveel woorden je schrijft, maar hou het wel redelijk (ongeveer 50 woorden)
    - alleen ik maak nieuwe topics tenzij anders aangegeven
    - GEEN perfecte personages
    - reserveringen blijven 4dagen staan
    - je mag maximaal 2 personages zijn
    - en verder de gewone regels van quizlet

    [ bericht aangepast op 1 aug 2016 - 10:00 ]

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    Als Catherine instapt vraagt ze aan mij of ik dit weekend iets wil drinken. Ik denk even na, een drankje kan geen kwaad. Ik knik als Danny de andere kant op kijkt. 'Zullen we dan maar?'
    'Ja, we gaan.' Zeg ik terwijl ik de auto start en naar de bank rij.
    Als we er zijn parkeer ik de auto en stap dan uit.

    Catherine Rollins


    Meid - 37 jaar (don't know of het klopt, was geschat) - FC: Michelle Borth
    Ik glunder vanbinnen als Steve knikt. Als we er zijn stap ik ook uit en kijk Steve aan. Ik was er te laat bij om al te weten wie we zoeken,dus ik wacht wijs af.

    [ bericht aangepast op 6 aug 2016 - 19:23 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Daniel Williams

    Als we er zijn loop ik voorop de bank binnen en loop in een keer door naar de balie waar ik de naam van de vrouw van het slachtoffer vraag. De baliemedewerkster kijkt me eerst vragend aan, maar als ik mijn badge laat zien zegt ze ons waar we moeten zijn.


    chaos makes the muse

    Vesper ''The Shaddow'' Lady Bird



    Ik bedenk mijn plan, alles nog is goed doornemen, kijken wat ik nodig heb... Mijn slachtoffer kiezen. Alles compleet. De aanpak? Heb ik allang gemaakt. Het is tijd voor waanzin...
    Wacht maar af...

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 15:09 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    Bij de bank worden we naar een kantoortje gestuurd ik klop op de deur. "Hallo, rechercheur Steve, Danny en Catherine." Zeg ik terwijl ik naar hun wijs. "We moeten met u praten over uw man, Otto." Zeg ik op een rustige toon tegen haar. "wat, wat, is er gebeurd met hem?" Ik zie dat er al tranen in haar ogen komen.

    Leslie Jade Quinn

    'Ugg!' Geen nieuwsflits spreekt me aan, niks lijkt echter me te boeien. 'Jane! Is er een leuk nieuwtje in de badkamer?' Schreeuw ik van verveling terwijl ik mijn tablet neerleg en de tv aanzet, meteen zie ik mijn moeder die met de pers spreekt. Meteen ga ik er goed voor zitten. 'Jane! Zie dit!' Ik wijs op de tv zonder eigenlijk te weten of ze ook kijkt. Ja, de moord ik gepleegd... Ik denk niet dat we ons echt zorgen moeten maken. Ons team zorgt voor de stad en de veiligheid! En ik steun ze! Wat heerlijk is ze toch, ik loop naar beneden en pak mijn jas. 'Jane! Ik ga naar onze moeder. Ben zo terug!' Ik zet mijn hoed op en doe de deur open. Natuurlijk duiken er van achter 2 bewakers op die me meteen naar de auto sleuren, 'mag ik niet fietsen?' Ik kijk 1 van de 2 aan, 'bevel van de gouverneur.'

    Jane Marloes Quinn

    Ik pak mijn lippen balsem smeer hem op mijn lippen, droge lippen. 'Ugg!' hoor ik ineens vanuit de huiskamer, volgens mij is dat Leslie. 'Jane! Is er een leuk nieuwtje in de badkamer?' ik rol met mijn ogen, 'nee! Behalve dat mijn lippen echt droog zijn!'. Ik hoor de bank kraken, Leslie gaat van houding veranderen. 'Jane! Zie dit!' Ik draai mijn hoofd uit de badkamer en volg de beelden op tv. Ja, de moord ik gepleegd... Ik denk niet dat we ons echt zorgen moeten maken. Ons team zorgt voor de stad en de veiligheid! En ik steun ze! Ineens hoor ik vanaf beneden weer de stem van Leslie. 'Jane! Ik ga naar onze moeder. Ben zo terug!' Snel loop ik ook naar beneden en doe het zelfde. Als een echte heer doet iemand de deur voor me open en ik ga naast mijn zus zitten. Samen rijden we naar onze moeder....

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 21:02 ]


    I rotten to the core, who could i ask for more?

    Catherine Rollins


    Meid - 37 jaar (don't know of het klopt, was geschat) - FC: Michelle Borth
    'Uw man is helaas dood gevonden na het buurtfeest. Het spijt ons voor uw verlies. Er is hoogstwaarschijnlijk sprake van een misdrijf, daarom willen we u wat vragen stellen,' zeg ik op een kalme, medelevende toon.


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Daniel "Danny" Williams

    Ik keek van de vrouw naar Steve naar Catherine. De vrouw begon te snikken.
    'Waarom? Waarom hij? Otto zou nooit een vlieg kwaad doen. Hij is altijd even vriendelijk.' Ik perste mijn lippen op elkaar. Ik vond het naar om te zeggen, maar ik wist dat het nodig was.
    'Zouden we u een paar vragen mogen stellen?'


    chaos makes the muse

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    "Ja hoor, vraag alles maar. Als we daarmee de dader kunnen vinden." Antwoord ze half huilend op de vraag van Danny. Ik kijk haar aan. "Kent u iemand die uw man pijn zou willen doen of iemand die hem niet mag?" Dit is echt zielig voor die vrouw, maar dit hoort wel bij mijn werk.

    Catherine Rollins


    Meid - 23 jaar- FC: Michelle Borth
    'Z-zijn ex, Johanna Parkson, zij wilde de voogdij over zijn kinderen, terwijl ze zwaar alcoholist is,' snikt ze kort. 'Kennen jullie Johanna Parkson?' vraag ik aan Steve en Danny.'Want mij komt die naam wel bekend voor,' vul ik mezelf aan.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 16:15 ]


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Kono "Kona" Kalakaua


    (even snel op mobiel getypt)

    Ik haal een hand door mijn nog vochtige haar. Ik ben vroeg opgestaan om nog snel naar het strand te gaan. Zodra het tijd word om naar het gebouw van Five O te gaan, loop ik weer terug naar huis. Ik loop naar de hal, aangezien mijn auto sleutels daar liggen. Maar ze liggen er niet. Ik zucht. Fijn, dit word te laat komen. Ik stuur een bericht naar Steve. Ik ben mijn autosleutels kwijt, ben wat later, hebben jullie mij ergens voor nodig?. Ik verzend het bericht, en stop mijn mobiel terug in mijn zak. Waar heb ik gisteren allemaal gelopen? Ik loop dezelfde route als ik die gisteren gelopen heb, en vind mijn sleutels uiteindelijk onder de stapel post. God mag weten hoe die daar terecht is gekomen. Ik pak mijn sleutels, doe de deur op slot en loop naar mijn auto. Als ik daarin zit kijk ik nog op mijn mobiel of ik een bericht van Steve heb en of ik van hem ergens naartoe moet, aangezien ik anders gewoon naar het kantoor rijdt.


    I'm not a princess, I don't need saving. I'm a queen, I've got this shit handled.

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    "Misschien is het van een oude zaak?" Antwoord ik op Cat. Ik voel mijn telefoon trillen als teken dat ik een berichtje heb. "Excuseer me." Zeg ik terwijl ik op mijn telefoon kijk, het was Kono. Je kan opzoek naar Johanna Parkson en wat meer informatie over haar zoeken.
    Typ ik terug. Ik stop mijn mobiel weer in mijn zak en richt me weer op de rest.

    Catherine Rollins


    Meid - 23 jaar- FC: Michelle Borth
    'Misschien is dat van een oude zaak?' suggereerde Steve. 'Excuseer me,' zei hij daarna. 'Dat zou best kunnen, maar ik zit me te bedenken, was die aanklacht ook niet mishandeling? Als dat zo is,zou je misschien genoeg hebben haar te kunnen pakken. Alleen als dat zo is,' zeg ik tegen Steve


    ''Terrible people do terrible things. And the good people stop them.''

    Daniel "Danny" Williams

    Ook al merk ik dat Catherine tegen Steve praat ga ik op haar in.
    'Volgens mij hem je inderdaad gelijk. We moeten sowieso met haar praten.' Ik dacht na over waarom je zoiets zou doen. Als iemand erachter komt dat je een moordenaar bent kun je die voogdij überhaupt wel vergeten.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2016 - 16:40 ]


    chaos makes the muse

    Steven ''Steve'' McGarrett



    Jongen ~ 25 jaar ~ FC: Alex O'Loughlin

    "Jullie hebben volgens mij gelijk, we moeten zo echt maar haar toe." Ik kijk weer naar Jade. "Zou u misschien wetten waar ze is of heeft u misschien haar adres?" Ik denk niet dat ze het eigenlijk weet, maar je weet het nooit zeker. Waar zou Lisa eigenlijk zijn? Die vermaakt zich vast wel.