• Ik ben van plan om voor mijn verhaal een cinematic trailer te maken, oftewel een 'lekker makertje' voor het verhaal. Nu vroeg ik mij af of er iemand een site/plek weet waar ik beelden kan vinden van bijvoorbeeld een bos of een stad. Zie het als een soort stockfoto site voor beeld materiaal.
    Zoeken op youtube is vrij lastig, vooral met alle rotzooi die er tegenwoordig tussen staat. :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.

    I was gonna say youtube :')
    Maar op zich zou het wel kunnen denk ik. Je kunt mp4 downloaden en het geluid dan loskoppelen van de "film" zelf, zodat je enkel de beelden nog hebt. Anders misschien op tumblr of iets soortgelijks?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    I was gonna say youtube :')
    Maar op zich zou het wel kunnen denk ik. Je kunt mp4 downloaden en het geluid dan loskoppelen van de "film" zelf, zodat je enkel de beelden nog hebt. Anders misschien op tumblr of iets soortgelijks?

    Probleem met youtube is niet zo zeer het downloaden, maar meer het materiaal wat er op staat. Keuze is niet erg reuze.
    Maar thanks voor je reactie, ik zal het met youtube moeten doen. :')


    It sounds like you have a narrow definition about being a hero. - John Diggle, Arrow.