• Beste users,

    Quizlet is een website waar vooral veel jongeren op zitten. Velen onder hen zitten in de knoop met hun identiteit. Daardoor zijn er veel users die zichzelf volledig herontdekken en erachter komen dat ze zich toch niet goed kunnen identificeren met hun geslacht.
    Tot nu toe was het enkel mogelijk om aan te duiden dat je een jongen of meisje bent. Vanaf nu is er de mogelijkheid om een poppetje te nemen dat geen vast geslacht aanduidt.

    Hoe ziet dit poppetje er uit?
    Wij hebben gebrainstormd en daar is een neutraal poppetje uitgekomen. Het poppetje heeft een grijs shirt aan. Ook het haar is bijgewerkt zodat er geen duidelijke man/vrouwvorm te zien is.



    Wanneer kom ik in aanmerking voor zo'n poppetje?
    Als je je niet kan identificeren met één bepaald geslacht. Dus je voelt je geen meisje, maar ook geen jongen. Je zit nog in de knoop met je geslacht en daardoor weet je niet goed bij welk geslacht je je echt thuis voelt.

    Hoe kan ik dit neutrale poppetje nemen?

    Om te vermijden dat het poppetje gewoon voor de grap wordt genomen, kunnen enkel moderators zo'n poppetje toekennen.
    Als je het poppetje wil, kan je contact opnemen met een moderator via PB. Omdat we zeker willen zijn dat je het niet voor de grap aanvraagt, willen we een duidelijke uitleg van waarom je kiest voor dit nieuwe poppetje. Het moderatorteam zal dan in overleg gaan en jou het poppetje toekennen als het een duidelijke uitleg is waaruit blijkt dat je serieus bent.

    Wat als ik transgender ben? Dus wat als ik mij wel kan identificeren met een ander geslacht?
    Als je je identificeert met een ander geslacht dan wat op je paspoort staat, neem dan ook contact op met een moderator. Het is dan de bedoeling dat je niet het neutrale poppetje neemt, maar dat je dat van het andere geslacht neemt. Omdat faken, en dus ook een ander geslacht aannemen, niet is toegestaan, is het belangrijk om eerst in overleg te gaan. Stuur een duidelijke uitleg met waarom je graag van geslachtspoppetje wil veranderen, zodat wij je toestemming kunnen geven om het aan te passen. Wacht wel op onze officiële toestemming. Als je jouw poppetje al aanpast tijdens het overleg kan er ook een waarschuwing volgen.

    Wij hopen dat we jullie hierbij voldoende hebben geïnformeerd. Alle vragen over de geslachtspoppetjes kunnen in dit topic gesteld worden.

    Groetjes,
    De mods


    Queer zijn is gewoon alles

    Ohh super, ik denk dat veel mensen hier blij mee zullen zijn! (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ah wat fijn (:


    26 - 02 - '16

    Ik hoop dat dit helpt voor sommigen (:


    I wanna be a wizard!

    Super voor mensen de mensen die dit graag wilden ^^


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Oh, dit is echt super fijn! Ik ben heel blij voor de mensen die het nu kunnen nemen!
    Sorry dat ik het overigens vraag, maar zou het eventueel mogelijk zijn de optie in te schakelen dat je een poppetje af kan zetten? Je kan namelijk voor één kiezen, maar stel dat ik enkele maanden later denk "ik vind dat andere mensen daar geen zaken mee hebben" of een dergelijke reden, kan je het niet meer uit zetten. Dus dat je het gewoon weer af kan vinken?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Super!


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    Wat met mensen die hun geslacht niet willen tonen? Ik kan begrijpen dat sommigen zo anoniem mogelijk willen blijven. Mogen zij ook een pb sturen? (:


    The soul needs autumn.

    Yes! Ik vind het echt heel goed dat dit er is gekomen. ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Flowey schreef:
    Yes! Ik vind het echt heel goed dat dit er is gekomen. ^^


    We accept the love we think we deserve. [ Atlas went Amavi ]

    Salam schreef:
    Oh, dit is echt super fijn! Ik ben heel blij voor de mensen die het nu kunnen nemen!
    Sorry dat ik het overigens vraag, maar zou het eventueel mogelijk zijn de optie in te schakelen dat je een poppetje af kan zetten? Je kan namelijk voor één kiezen, maar stel dat ik enkele maanden later denk "ik vind dat andere mensen daar geen zaken mee hebben" of een dergelijke reden, kan je het niet meer uit zetten. Dus dat je het gewoon weer af kan vinken?


    Dat vind ik ook wel een goeie.


    26 - 02 - '16

    Yay, goed initiatief!(: Je ziet de laatste tijd echt veel van dit soort zaken voorbij komen, dus dit maakt in mijn ogen Quizlet weer een beetje beter.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    FrenchFries schreef:
    Super voor mensen de mensen die dit graag wilden ^^


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mooi!

    [ bericht aangepast op 8 feb 2016 - 13:57 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Sempre schreef:
    Ohh super, ik denk dat veel mensen hier blij mee zullen zijn! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Super! (:


    Every villain is a hero in his own mind.