• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het zou leuk zijn moest je eens antwoorden. Nu zal het toch weer gewoon mijn fout zijn.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb helemaal geen zin in vandaag. En ik heb geen idee hoe het komt.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb zin om de hele dag niets te eten, maar dat gaat niet lukken aangezien ik nu al honger heb xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben zo misselijk.


    Your make-up is terrible

    Ik wil echt de hele dag in bed blijven liggen ):


    26 - 02 - '16

    Waarom moeten mensen altijd speciaal zijn?


    Your make-up is terrible

    Ik wil naar huis :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Okay ik merk het al. Jij bent ook weer fucking irritant vandaag.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Google fruit games. Wat leuk (:

    / Ik ben net wakker en verveel me al, hahaha. Ga zo maar Smite doen, of LoL.

    / En ik ben alweer misselijk. Maar dat kan ook komen omdat ik net boven een stinkende prullenbak gehangen heb om de zak er uit te halen.

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 12:04 ]

    Rivailles schreef:
    Ik wil naar huis :c


    26 - 02 - '16

    Ik zou me echt gewoon moeten aankleden en opmaken nu, aangezien ik over een uur al weg moet, maar lui. Shite.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Heb me al zeker 2 jaar niet meer zo brak gevoeld tijdens mijn periode, sinds ik ik pil gebruik wegens buikpijn en misselijkheid en nu ineens wel weer :/

    [ bericht aangepast op 5 aug 2016 - 12:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    Heb me al zeker 2 jaar niet meer zo brak gevoeld tijdens mijn periode, sinds ik ik pil gebruik wegens buikpijn en misselijkheid en nu ineens wel weer :/


    Ik weet niet of het je helpt oid, maar ik gebruik de prikpil al meer dan drie jaar (ik heb naaldangst) en ik heb al een hele tijd (al dik 2,5-3 jaar) geen last meer van klachten C:


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    (...)

    Ik weet niet of het je helpt oid, maar ik gebruik de prikpil al meer dan drie jaar (ik heb naaldangst) en ik heb al een hele tijd (al dik 2,5-3 jaar) geen last meer van klachten C:


    Had het er ook al over met m'n ma, maar ik vind naalden echt heel erg... alleen voor een piercing / tattoo maak ik een uitzondering xdd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Trikru schreef:
    (...)

    Had het er ook al over met m'n ma, maar ik vind naalden echt heel erg... alleen voor een piercing / tattoo maak ik een uitzondering xdd


    Nja, je kan laten kiezen waar je het laat prikken. Als je het in een grote spier laat prikken bovenbeen/bilspier, heb je nauwelijks last. Een voordeel is ook dat je dan niet gaat kijken en dan minder tot niet in paniek raakt. Dat had ik tenminste (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    26 - 02 - '16