• Memphis Panagos
    Don't mind me, I'm just suffering in silence


    Memphis — Enduring       Panagos — Vain Man       Age — Twenty Two       Date — May 13       Sign — Taurus       Daughter — Megara and Hercules

    Vestigo
    Oh, the joy


          Om te zeggen dat Memphis een schurft heeft aan de door haar ouders afgedwongen school is een understatement. Het aanzien van haar vader en de rol die hij vooralsnog in de godenwereld bekleed heeft het haar onmogelijk gemaakt aan Ira te studeren, de onrust die dit tevens zou oproepen met het oog op haar moeders verleden er een die niet over het hoofd gezien kon.
          Ze houdt zichzelf voor dat het slechts een fractie van haar praktisch onsterfelijke leven zal zijn, al betekend dat niet dat ze ook maar enigszins doet alsof ze het naar haar zin heeft. De Griekse steekt haar afkeer niet onder stoelen of banken en is op haar manier extatisch over de komst van de Ira studenten.


    Just Ignore me, I'll return the Favor


    Inner — Onaangedaan in vele opzichten en een over all verveelde uitstraling. Memphis is niet snel onder de indruk van wie dan ook, maar dat is misschien ook niet zo gek met een familie als de hare.
          Ze houdt zich liever op de achtergrond en mengt zich niet veel met anderen. Vergis je echter niet; er is niet veel nodig om haar aandacht op een verkeerde manier te bemachtigen en haar wrok over je te halen. Hoewel ze er plezier aan beleeft te bekvechten en gek is op iemand die tegengas geeft, is er een duidelijke lijn die beter niet overschreden kan.
          Memph is bijdehanter dan in meeste gevallen goed voor haar is, de scherpte in haar blik in direct contact met haar tong. Ze zegt wat ze denkt en denkt wat ze zegt— ziet geen toegevoegde waarde in het verzachten van de waarheid of leugens van welke soort ook. Haar eerlijkheid is dan ook gegarandeerd.
          Cynisch komt het dichtst bij haar kernwoord, de hekel die ze heeft aan mensen die altijd positief en eeuwig onbaatzuchtig zijn een diepgewortelde. Ze is er heilig van overtuigd dat niet iedereen alleen maar goed kan zijn en dat egoisme, wraakzucht en jaloezie in iedereen huist— net als bij haarzelf.
          Heb je haar vertrouwen en goedkeuring dan ben je echter een loyale bondgenoot rijker en is er weinig wat ze niet voor je doet.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteks
    Historie — Opgroeien in Olympus heeft Memphis ervaren als doodsaai. Het beperkte aantal goden daar bood geen enkele vorm van vermaak en bezoekers van buitenaf bleven nooit lang genoeg om echt voor afleiding te zorgen.
          Zowel haar vader en moeder als haar grootouders stonden op het grootbrengen onder de goden, mede omdat Memphis al van jongs af aan krachten vertoont. Tevens wilden Zeus en Hera niet ook het opgroeien van hun kleindochter missen zoals ze dat wel van hun zoon hebben gedaan.
          Zodra Memph oud genoeg is om haar stem te laten horen geeft ze aan naar aarde te willen in de hoop te ontsnappen aan de sleur waarin ze zich bevind. Zowel die beroepen als de verzoeken haar oom te mogen vergezellen in de Hel worden afgewezen met de belofte dat ze op aarde mag studeren.
          De reden voor het aandringen op naar de onderwereld reizen of naar Ira gaan houdt ze angstvallig achterwegen, daar ze geen inschatting heeft over hoe haar familie zal reageren op hetgeen ze meedraagt.
          Dat ze vervolgens naar het in haar ogen saaie Vestigo wordt gestuurd is een domper welke ze tot noch toe niet te boven is gekomen en de half-godin weet dat ze haar antwoorden onder hen niet gaat vinden.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteks
    Outer — Haar een opvallende verschijning noemen dekt de lading niet echt.
          Het eerste wat in het oog springt is haar bovengemiddelde lengte, het feit dat ze menig man recht in de ogen kan kijken niet bijstaand aan de illusie lieflijk te zijn. Ze heeft een ranke bouw die niets weggeeft van de kracht die ze van haar vader heeft geërfd en wordt dus makkelijk onderschat.
          Violette ogen hebben een scherpe blik op de wereld, wat niet het enige uiterlijke kenmerk is wat ze van haar moeder heeft. Haar huid zou eenzelfde warme kleur kunnen hebben als die van Megara, zou Memphis er voor kiezen wat meer tijd door te brengen in de zon. Daar ze deze mijdt heeft ze een iets koelere complexie die in scherp contrast staat met haar donkere haren.
          De hoeken en scherpe lijnen die haar gezicht vormen zorgen dat een zachte look onmogelijk is al zou ze die kant van zichzelf willen omarmen. In plaats daarvan prefereert ze brutalere keuzes, zoals de piercings in haar gezicht [septum, eskimo en smiley], oren [daith, lobe en conch] en tepels.
          Niet enkel haar gelaat kent botstructuren, ook de rest van haar lichaam is gedefinieerd. Zo zijn haar ribben licht afgetekend, steken de beenderen van haar heupen iets uit en liggen haar sleutelbeenderen prominent onder haar huid.
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteks

    If there 's a Prize for rotten judgment       —


    Ramification — Waarvan niemand zich op de hoogte is, zelfs Memphis niet in zijn geheel, is dat een gebeurtenis in het verleden van haar ouders zijn terugslag heeft gevonden op haar.
          Wanneer Hercules zich in de Styx werpt om zijn geliefde te redden en daar in slaagt, is die ontwikkeling er geen een zonder gevolgen. De dood laat zich niet graag te slim af zijn en een fractie nestelt zich in Megara— neemt vastere vorm aan in Memphis tijdens de zwangerschap.
          Subtieler dan subtiel, maar langzaam toch iets waarvan Memph zich bewust is. Ze houdt het angstvallig geheim en probeert de onbekende fluisteringen aan kracht te negeren, wat moelijker wordt onder de invloed van extremere emoties.


    — I guess I've already won that


    Likes — Bekvechten — Geduchte tegenstanders — Mensen die haar het hoofd bieden — Innuendo — Zwarte humor — Complimentjes — Flirten — Tequila — Pittig eten — Luide muziek — Reptielen — Dingen die niet mogen — Bedpret — Sterren kijken — Onderschat worden; element of surprise
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteks
    Dislikes — Regels — Snitches — De laatste slok uit haar glas — Verveling — Griekse Mythologie — Vroeg opstaan — Op tijd naar bed gaan — Ochtendmensen — Alles met een vacht of veren behalve Sena — Volwassenen die haar leven willen bepalen — Vestigo — Onderschat worden; krenkt ego
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteks
    Details — Spreekt Grieks naast Engels — Is biseksueel — Jaahaa! Ze heeft een Pegasos — Nee, je mag er niet op rijden — Draait haar hand niet om voor meaningless gemeenschap — All black outfits — Grunge&techwear — Kan eten wat ze wil zonder aan te komen — Schaamt zich vrijwel nergens voor
    tekstteksttekstteksttekstteksttekstteksttekstteks

    I am a big tough girl and I tie —


    Powers — Memphis heeft genoeg van haar voorouders meegekregen om zichzelf een half-godin te mogen noemen. Dit brengt haar een aanzienlijk langer leven en geeft haar bovenmenselijke heling.
          Aan haar vader heeft ze een fysieke kracht te danken die niet van haar postuur af te lezen valt.
          Waar ze geen enkele controle over heeft zijn de vingers die in staat zijn levensenergie te doven. Ze krijgt steeds meer moeite het onder bedwang te houden en weet niet goed tot wie zich te wenden, noch durft ze het aan er zelf mee te experimenteren.
          Lang laat het zich echter niet meer onderdrukken en het wordt steeds moeilijker te doen of het niet bestaat.


    —my own sandles and everything


    [ bericht aangepast op 28 dec 2021 - 22:08 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ooooooh, een vampier verhaal. :Y)
    MT dan kijk ik hier morgen even naar.

    Ik wel wel wat proberen (krul)


    Never grow up, it's a trap.

    Ik ga wat proberen.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Might try something.

    Ik probeer ook wat!


    obsessive rage

    ik ga ook iets uitproberen!


    The Definition of Insanity

    Heb wat geprobeerd.





    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Hier mijn probeersel!



    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 14:36 ]


    The Definition of Insanity



    S E V E N

    He is all seven, I was just one. I can’t believe what I’ve become



                Soiree Finley weet dat ze mooi is, weet dat ze haar mannetje staat en weet dat ze intelligent genoeg is om een toppositie te bekleden binnen het miljoenenbedrijf van haar vader. Waarom ze is gedegradeerd tot een prostituee, aan de kant van de weg en in de stromende regen, weet bijna niemand behalve zij zelf en haar familie. Wanneer ze van de straat wordt geplukt door een man uit een wel heel dure auto en de bijrijder hiervan haar een aanbod doet, dwingt haar machtsbelustheid haar tot het nemen van een drastisch besluit. Het maken van een deal met de duivel kan je echter duur komen te staan en dat is iets wat Soiree onomkeerbaar zal ondervinden.
    SOTY x LUST                       



    It's' a sudden, powerful, almost overwhelming desire of
    something you know is bad for you.





    LINK

    [ bericht aangepast op 10 jan 2019 - 14:11 ]


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Kain schreef:
    Hier mijn probeersel!





    O wauw! Echt heel erg tof! Ik wacht nog even af of er nog inzendingen komen, maar vind deze toch al wel heel erg mooi.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Nou, heb er niks van gebakken. Misschien dat ik later nog een nieuwe poging waag in een andere stijl. Had nu een beeld in mijn hoofd dat ik maar niet kon bereiken.

    Deleted.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2016 - 23:18 ]

    Ik ga wat voor je proberen

    Ik kan geen covers maken, maar als dit ooit online komt, mag je me gerust even waarschuwen c:


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tyki schreef:
    Ik kan geen covers maken, maar als dit ooit online komt, mag je me gerust even waarschuwen c:


    This ^^


    Mhm?