• •       G a m e      O f      T h r o n e s      •      A      N e w      B e g i n n i n g      •


    Na een enorme strijd die het land voerde jaren geleden, is het land herrezen uit zijn oude vervallen bestaan en is er nieuw leven opgebouwd. Een nieuwe generatie neemt het over van de oude en er zijn nu tijdelijke vredes contracten onderling getekend, om een groter gevaar tegen te gaan. Een nieuwe kracht aankomt achter de Muur vandaan. Niemand weet wat voor kracht dit is of wie het is. Er komen alleen vage berichten van de Muur met mensen die plotseling verdwijnen en terug komen met geen enkele herinnering van de twee maanden dat ze weg zijn geweest. Niemand weet wat hier echt aan de hand is en vele ruzies ontstaan tussen de families. Niemand wordt het met elkaar eens of ze wel of niet wat moeten doen. De familie op de Iron Throne, de familie Lannister, houdt zich verdacht op de achtergrond en laat weinig van zich horen als de andere families naar antwoord vragen. De andere families besluiten in opstand te komen en een nieuw proces van het kiezen van een koning/ koningin begint. Wie komt er nu op de Iron Throne? Heeft de familie Lannister misschien iets te maken met de verdwijningen bij de Muur?

    LEES DE REGELS VOORDAT JE MEE DOET!

    •      L i j s t      •

    Naam:
    Leeftijd:
    Familie: (familie naam en rol in die familie)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Geschiedenis
    Extra info:


    •      R o l l e n      •      3 Mannen over!

    Meiden:
    - Katherin Marybell Baratheon - Tyrell • 17 jr. • HarleyQuinnx • 1,3
    - Carys Olwen Targaryen • .. jr. • Mismagius
    - Ryver Lannister • 15 jr. • Nairn
    - Reina Jeyne Bolton • 18 jr. • Shireen
    - Nalyn Brasa Baelish - Arryn • 19 jr. • DreamerN

    Jongens:
    - Gereserveerd voor Slave {Stark}
    - Artos Stark • 16 jr. •Rickon {Stark}
    -
    -
    -


    •      R e g e l s      •

    — Minimum van 250 woorden
    — Hou controle over je eigen rol en controleer niet die van een ander, tenzij je daar toestemming voor heb.
    — Geen "god-like" chars. We hebben allemaal onze flaws.
    — Geef naamveranderingen door
    — Ruzie maken doe je met elkaar maar lekker via dm. Laat de rest van ons erbuiten.
    — Hou alles realistisch. Je kan niet binnen een dag alles bereiken.
    — Hou er rekening mee dat niet iedereen elke dag kan reageren, dus geef elkaar de tijd om te kunnen reageren.
    — Minimaal 1 post per week.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 13:38 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Shireen schreef:
    Oké dit is wel echt vet leuk.
    Maar welke generatie is het precies? :p Ik neem aan na alle gebeurtenissen in ASOIAF maar hoe lang erna?
    Ik wil wel graag een meisje maar ik zit te twijfelen welk House.
    Bolton, Martell of Greyjoy... Maakt het uit dat de Bolton en Martell lijn eigenlijk niet zijn voortgezet? :p


    Hehe thanks! Het is een generatie na alle gebeurtenissen.
    Maar tel mee dat ze nu allemaal rond de 20 zitten, dus dat er aardig wat tijd over is gegaan (:
    Ja dat heb ik dus ook al! Ik weet echt niet elk house ik wil, want Targaryen is awesome, maar zo zijn er meerdere die ik leuk vind T-T
    Hehe nee dat maakt niet uit :P het is wel GoT waar we het over hebben dus eigenlijk is alles mogelijk

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 9:11 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Hehe thanks! Het is een generatie na alle gebeurtenissen.
    Maar tel mee dat ze nu allemaal rond de 20 zitten, dus dat er aardig wat tijd over is gegaan (:
    Ja dat heb ik dus ook al! Ik weet echt niet elk house ik wil, want Targaryen is awesome, maar zo zijn er meerdere die ik leuk vind T-T
    Hehe nee dat maakt niet uit :P het is wel GoT waar we het over hebben dus eigenlijk is alles mogelijk


    Dan denk ik House Bolton, maar dat betekent dan dochter van Ramsay? Of nog van Roose?


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Dan denk ik House Bolton, maar dat betekent dan dochter van Ramsay? Of nog van Roose?


    De dochter van Ramsay dan, toch?


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    De dochter van Ramsay dan, toch?


    Ja, sorry, little confused :'D
    Is hij dan wel dood of kan ik m ook gewoon in leven laten?
    En met Sansa, or...?


    ^ Spoiler omdat ik niet zeker weet of iedereen helemaal bij is met de serie :p


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Ja, sorry, little confused :'D
    Is hij dan wel dood of kan ik m ook gewoon in leven laten?
    En met Sansa, or...?


    ^ Spoiler omdat ik niet zeker weet of iedereen helemaal bij is met de serie :p


    Alles kan in GoT :3
    Hm dat is het leuke hieraan, dat mag je zelf invullen.
    Maar in de serie is ze toch getrouwd met hem? if I am right o.o


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Alles kan in GoT :3
    Hm dat is het leuke hieraan, dat mag je zelf invullen.
    Maar in de serie is ze toch getrouwd met hem? if I am right o.o


    Nice :Y)
    Ja, ik weet dat het in de boeken Jeyne Poole was. In de serie is het dus Sansa (waardoor ik me afvraag wtf er met haar gebeurde in die tijd in de boeken, but I'll get to that :'D). Het zou denk ik wel interessant zijn als m'n character van Ramsay en Sansa is, dat maakt haar ook weer half Stark... Tenzij een van de Stark kids het idee had om dochter/zoon van Sansa te zijn... Of dan is ze na de geboorte in the Dreadfort ontsnapt of zo en terug gegaan naar Winterfell en met iemand anders getrouwd en echte Stark kinderen gekregen :p


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Nice :Y)
    Ja, ik weet dat het in de boeken Jeyne Poole was. In de serie is het dus Sansa (waardoor ik me afvraag wtf er met haar gebeurde in die tijd in de boeken, but I'll get to that :'D). Het zou denk ik wel interessant zijn als m'n character van Ramsay en Sansa is, dat maakt haar ook weer half Stark... Tenzij een van de Stark kids het idee had om dochter/zoon van Sansa te zijn... Of dan is ze na de geboorte in the Dreadfort ontsnapt of zo en terug gegaan naar Winterfell en met iemand anders getrouwd en echte Stark kinderen gekregen :p



    hehe ^-^
    ugh zo verwarrend af en toe o.o (omg ja..) ohhhhh dat klinkt al gewoon awesome! hmmm dat zullen we dan nog wel verder zien XD Hmmm zoo interessant though!! PLOTTWIST HERE o.o


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Speeltopic wordt btw de 20ste geopend, dus lever je rol voor die tijd in


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    Speeltopic wordt btw de 20ste geopend, dus lever je rol voor die tijd in


    Ik ga er maar eens aan werken c:


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Ik ga er maar eens aan werken c:


    Hehe voor mij nog steeds de struggle welke familie ik zal nemen xd


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Hehe voor mij nog steeds de struggle welke familie ik zal nemen xd


    Welke twijfel je over?


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Welke twijfel je over?


    Targaryen of Tyrell of Baratheon T-T


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Targaryen of Tyrell of Baratheon T-T


    Hmmm, aangezien Natalie Dormer in je pf staat, Tyrell.
    Is ook wel interessant aangezien sinds Margaery queen is haar dochter/zoon (en dan ook van Tommen, dus half Baratheon (of Lannister, hoe je het wilt bekijken :'D)) recht zou moeten hebben op de troon. Tenzij het een zoon/dochter van Loras is, dat maakt het een ander verhaal maar wel leuk c:

    EDIT: Of het is een zoon/dochter van Margaery en Renly :'D

    [ bericht aangepast op 12 aug 2016 - 12:09 ]


    how dare you speak of grace

    Shireen schreef:
    (...)

    Hmmm, aangezien Natalie Dormer in je pf staat, Tyrell.
    Is ook wel interessant aangezien sinds Margaery queen is haar dochter/zoon (en dan ook van Tommen, dus half Baratheon (of Lannister, hoe je het wilt bekijken :'D)) recht zou moeten hebben op de troon. Tenzij het een zoon/dochter van Loras is, dat maakt het een ander verhaal maar wel leuk c:

    EDIT: Of het is een zoon/dochter van Margaery en Renly :'D


    I love her o.o
    Oehhh that makes it even more awesome :0
    Damn so many ideas!!!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    I love her o.o
    Oehhh that makes it even more awesome :0
    Damn so many ideas!!!


    Game of Thrones is so complicated so many options gaaah :'D


    how dare you speak of grace