• In 1667, 28-year-old all-powerful king of France, Louis XIV, decides to build the greatest palace in the world - Versailles. But drained budget, affairs and political intrigues complicate things.
    Trailer


    Ik vind deze serie echt prachtig in elkaar gezet en ik vroeg mij af of er misschien nog meer kijkers zijn. Zo ja, meldt je aan en dan kunnen we lekker praten over Versailles!

    Kijkers
    MonChevy | Kelly
    Krolock | Laura
    Micaela |
    Wiarda | Jip
    Thymbraeus | Lisanne

    Wil je ook op de lijst? Vul dit dan even in.
    Username | Naam


    Regels
    • Geen ruzie maken
    • De huisregels van Quizlet gelden hier uiteraard
    • Spoilers onder de spoilerknop. Zeg ook over welke aflevering/seizoen de spoiler gaat


    Nieuws over de serie
    Nog niets

    [ bericht aangepast op 17 aug 2016 - 14:03 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stond al heel lang op mijn watchlist, maar heb het nu maar eens gedownload. Episode 1 staat aan. ^^

    Ja, ik ben fan!
    Duurt helaas nog even voor seizoen 2 :'(


    Aan niets denken is ook denken.

    Beetje jammer dat er zoveel seksscenes in elke serie moeten worden gepropt tegenwoordig, verder is het tot nu toe wel een leuke serie

    Even een MT, ik wil het wel gaan kijken.


    wat was dit ookalweer

    Krolock schreef:
    Beetje jammer dat er zoveel seksscenes in elke serie moeten worden gepropt tegenwoordig, verder is het tot nu toe wel een leuke serie


    Ja, maar ze hebben uitgelegd dat het bij dezr serie noodzakelijk is of zo, voor de voortgang van het verhaal en dat het beter begrepen wordt.
    Stoor me er zelf ook aan hoor, daar niet van :')

    Sorry als zinnen niet kloppen. Heb vandaag de hele dag in Londen rondgelopen en heb eigenlijk al meer dan 24 uur niet geslapen, dus ja, dat komt zo hahah. Nu eerst nog van Dover naar Calais, hehe.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik meld me, half, want ik heb de eerste helft van het eerste seizoen in één keer achter elkaar gezien, superenthousiast, en toen heb ik met mijn domme kop een keer de domme fout gemaakt om deze serie met hetzelfde enthousiasme aan mijn geschiedenisdocent aan te raden en bedacht ik me die avond hoeveel seksscènes hierin zitten en long story short, het is nu een jaar later maar we maken nog steeds geen oogcontact in de gang meer. Goed verhaal, Jip. :Y)

    Kortom, ik ben weg van de serie, maar op het moment ben ik nog een te ongemakkelijk eendje om het weer te gaan kijken zonder mijn docent voor me te zien en me kapot te schamen bij iedere seksscène. Ik was er wel vanaf het begin al heel erg enthousiast over, want voor jaren heb ik het crimineel gevonden dat er nog niemand was geweest die naar de geschiedenis van Philippe had gekeken en had gedacht dat daar een geweldige serie over gemaakt kon worden eN TOEN WAS ER EEN SERIE EN HADDEN ZE ALEXANDER VLAHOS GECAST en kortom het was een waargekomen droom in serievorm en toen heb ik het voor mezelf verpest. *O*


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Vlavla is gewoon schattig en ik hou van hem en hij is knap en ik vergeet dat moment nooit dat ik met hem op de foto ben gegaan en hij is zo lief voor zijn fans. Wah <3

    "Um Alex, can we take a selfie together? "
    "A selfie, okay! Nice. Let's do it!"
    *hearteye*

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 1:18 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben serieus pas om 8 uur vanochtend thuis(misschien later), dus ik zal het denk ik pas vanavond aanpassen, tenzij ik 24 uur ga slapen, aangezien ik nu, even denken.... 36 uur wakker ben, met hele korte hazenslaapjes xd

    Oh en voor als jullie het je afvragen: Ja ik voel me er echt ziek door. Ik ben echt misselijk, hoofdpijn, rugpijn, alles pijn. Nooit meer dat ik in een touringbus ergens heen ga. In elk geval niet voor maar 1 dag! Ook al is het Londen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2016 - 1:23 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jip, Alex is ook heel leuk in real trouwens. Hij geeft echt geweldige antwoorden op vragen. Dit was in 2014 en hier in dit filmpje beantwoord hij mijn vraag. Hij gaf hier een Q&A over Merlin, waar hij Mordred in speelde c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jaaaaaa Versailles *O*
    I came for George, I stayed for the majestic wigs :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Thymbraeus schreef:
    Jaaaaaa Versailles *O*
    I came for George, I stayed for the majestic wigs :Y)

    Hahahah. Ja die zijn wel heel classy hoor :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oeh, dit lijkt me stiekem wel een heel leuke serie hehe. Is het ergens online te kijken toevallig?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Oeh, dit lijkt me stiekem wel een heel leuke serie hehe. Is het ergens online te kijken toevallig?

    Klik
    Alleen wel met Engelse ondertiteling. Als hij even niet meewerkt, moet je even de andere ondertitels aanklikken. Die doen het vaak wel ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind de intro van de serie ook gewoon heel goed / mooi


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    Ik vind de intro van de serie ook gewoon heel goed / mooi

    Jaa!
    M83 maakt de beste muziek voor dat soort series <3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.