• Daarnet freakte ik helemaal, omdat ik een melding kreeg van een lezer dat er in plaats van een hoofdstuk, aan 5000 woorden kladtekst stond, in plaats van het hoofdstuk zelf. Ik weet haast zeker dat toen ik dat hoofdstuk activeerde dat nog niet het geval was, omdat ik daar altijd doodsbang voor ben, omdat ik er dingen zou kunnen inzetten die de lezers niet mogen weten. Ik check het altijd 3 keer daarop, ook heb ik toen meerdere reacties ontvangen en die waren zoals anders, er was niets aan de hand, dat was eind mei (De lezer die het nu meldde las nu bij). Ik denk dat het sinds 2 weken geleden moet zijn. Ik heb mijn hoofdstukken toen bijgewerkt omdat ik foto's wilde toevoegen eraan. Komt dit doordat ik die foto's misschien via een ander browser ingevoerd heb? En dat in dat andere browser nog de oude tekst nog in de herwerkversie moest staan (door automatisch opslaan)? Maar waarom kan ik in mijn andere browser dan niet meer aan de de niet - kladversie van dat hoofdstuk als ik het tekstvenster open? Is er trouwens een manier waarop ik dat hoofdstuk nog terug kan vinden?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 16:51 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik kan alleen helpen met hoe je het hoofdstuk ksn zien. Je zou de lezer kunnen vragen om de link te sturen als die nog in haar geschiedenis staat.

    Audino schreef:
    Ik kan alleen helpen met hoe je het hoofdstuk ksn zien. Je zou de lezer kunnen vragen om de link te sturen als die nog in haar geschiedenis staat.


    Ik kan je niet helemaal volgen? (:
    Wat bedoel je precies met ''hoe je het hoofdstuk kunt zien?'' en welke lezer? Degene die me vertelde dat er een kladtekst stuurde of mijn lezers die de juiste versie ervan in mei gelezen hebben?


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    (...)

    Ik kan je niet helemaal volgen? (:
    Wat bedoel je precies met ''hoe je het hoofdstuk kunt zien?'' en welke lezer? Degene die me vertelde dat er een kladtekst stuurde of mijn lezers die de juiste versie ervan in mei gelezen hebben?

    De lezers die het klad stuk hebben gemeld bij je. Misschien hebben ze de link nog in hun internetgeschiedemis staan en kunnen ze je die sturen zodat je het kan zien/checken.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 17:35 ]

    Audino schreef:
    (...)
    De lezers die het klad stuk hebben gemeld bij je. Misschien hebben ze de link nog in hun internetgeschiedemis staan en kunnen ze je die sturen zodat je het kan zien/checken.


    Daaraan kan ik zelf ook als ik op [hoofdstuk aanpassen] klik en ook op [lezen]. De kladversie die ik verwijderd had, voor ik het hoofdstuk postte staat er in de plaats van de tekst die ik heb geactiveerd en reacties op ontvangen heb. Het is de echte, afgewerkte tekst die ik graag terug zou krijgen. (:
    Wat vast niet kan, maar ik snap dan ook niet hoe het wel mogelijk is, dat de oude tekst er ineens blijkt te staan...

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 17:41 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Yeah, dat komt omdat je daar de andere versie nog had. Dat had ik eens bij een WvW wedstrijd, dat ik een hoofdstuk wilde aanpassen, besloot om het toch niet te doen, maar elke keer daarna als ik het wilde aanpassen, de aangepaste versie van mezelf kreeg, in plaats van het meeste recente wat anderen er al in hadden gezet. Dat was heel vervelend. Gewoon omdat dat automatisch opgeslagen wordt en niet meer weggaat.


    Your make-up is terrible

    Ik heb ook wel eens zoiets gehad, helaas. Ik dacht alleen dat het aan de browser lag, gezien die het bij mij de laatste tijd echt heel slecht deed, haha. Bij mij is het trouwens met Chrome fout gegaan. Ik heb de tekst terug weten te krijgen door de vorige versie uit het cash geheugen op te vragen en de tekst daaruit te kopiëren.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Rivailles schreef:
    Ik heb ook wel eens zoiets gehad, helaas. Ik dacht alleen dat het aan de browser lag, gezien die het bij mij de laatste tijd echt heel slecht deed, haha. Bij mij is het trouwens met Chrome fout gegaan. Ik heb de tekst terug weten te krijgen door de vorige versie uit het cash geheugen op te vragen en de tekst daaruit te kopiëren.


    Dat is een goede. Zoek het hoofdstuk op via Google en druk op het pijltje naar onderen in de groene link, dan op 'in cache'. Dan krijg je een oudere versie.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is een goede. Zoek het hoofdstuk op via Google en druk op het pijltje naar onderen in de groene link, dan op 'in cache'. Dan krijg je een oudere versie.


    Dat trucje kende ik niet! Bedankt allebei! Ik zal het eens proberen en vervolgens laten weten of het me lukt of niet, aangezien ik niet zo handig ben in zo'n dingen. Dank je! (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Pech. Ik kan er niet bij via google omdat mijn story niet openbaar is voor mensen die niet ingelogd zijn. (Google logt me uit als ik Quizlet in cache bekijken wil.) Ik heb die functie uitgezet, maar nu toont hij natuurlijk een beeld van: "deze story is niet openbaar''. Is er een manier om de ingelogde versie te bekijken via cake?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2016 - 18:22 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.