• Ik heb een vraagje over scenehaar. Ik vind het best leuk en misschien wil ik het nemen. Dan heb je dus onder lang en boven laagjes. En toen dacht ik na: als je haar groeit worden die laagjes bovenin ook te lang en dan is het effect minder mooi.
    Knip je dat dan zelf bij? Zo ja, hoe?
    Of laat je dat door de kapper doen? Dat is toch gelijk stukken duurder?

    Ik denk door de kapper en dat kost niet meer dan normaal, denk ik.

    Maar ik vind scenehaar het mooist met vanonder lang en de rest kort, snap je? ^^ [/voor moest je het laten knippen]


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik weet het niet, maar de vorige keer had de kapper die laagjes te kort geknipt en nnu staat alles nog steeds alle kanten uit. Ik denk dat ik dus ook even zal vragen wat die andere scene kiddo's doen >< !!


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Ik denk door de kapper en dat kost niet meer dan normaal, denk ik.

    Maar ik vind scenehaar het mooist met vanonder lang en de rest kort, snap je? ^^ [/voor moest je het laten knippen]
    Ja, maar kijk die laagjes bovenop groeien ook na een tijdje en die worden dan ook te lang(snap je?) en die moet je dan toch bij laten knippen. En veel mensen doen dat zelf, dus ik ben benieuwd of mensen het op Q zelf doen of het door de kapper laten doen.

    Ik weet het niet, maar de vorige keer had de kapper die laagjes te kort geknipt en nnu staat alles nog steeds alle kanten uit. Ik denk dat ik dus ook even zal vragen wat die andere scene kiddo's doen >< !!
    oki :]

    (...)Ja, maar kijk die laagjes bovenop groeien ook na een tijdje en die worden dan ook te lang(snap je?) en die moet je dan toch bij laten knippen. En veel mensen doen dat zelf, dus ik ben benieuwd of mensen het op Q zelf doen of het door de kapper laten doen.

    Ow zo bedoelt [/is nogal dom vandaag ^^]


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik denk ni da het duurder is ze. Als je naar de kapper gaat zeg je toch zelf een model en knipt die da voor dezelfde prijs he :')

    Ik denk ni da het duurder is ze. Als je naar de kapper gaat zeg je toch zelf een model en knipt die da voor dezelfde prijs he :')
    alleen voor die laagjes bijknippen? =| dan betaal ik dus evenveel voor het bijknippen als het in model knippen =|

    idunnow xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb de laagjes van Bill bei rette mich ;o het staat recht-overeind ;o


    -

    ik knip het zelf dusja, als de lagen me te lang worden zet ik de schaar erin x'D