• Iedereen vind Scene oooh zo geweldig. Maar hier komt nu lekker mijn mening [Ga me niet aanvallen. En ge moogt me tegen spreken. Het is juist de bedoeling dat ge hier u mening gaat zeggen];
    Ik vind al dat gedoe maar lekker fake! Oke, er zijn wel mooie meisjes bij. Daar niet op, en ik vind de stijl wel leuk. Maar ik vind het gewoon allemaal fake. Als je hier kijkt hoe veel mensen scene op Quizlet helemaal te gek vinden. Ik bedoel, je ziet steeds meer topics over dat mensen hun eigen dik vinden. Meestal hebben ze dan scene plaatjes in hun foto album, en hier komt het. Die mensen die hun eigen "scene queen" noemen zo als die zeer bekenden zijn graad mager en hebben allemaal anorexia terwijl jullie het perfecte gewicht hebben. En dat is ook al punt 1 van het fake aan hun. Als je ze ziet op foto's en filmpjes lijken ze ooh zo leuk,stoer,lief,blablabla. Maar ik denk dat ze in het echt gewoon mega harde bitche zijn. En dat haar. Als ik eerlijk moet zijn. Bill kaulitz bestond voor de tijd van nu..De hype dat iedereen zoals die SceneQueens wilt zijn.. en ik vind het om eerlijk te zijn, nog al na gemaakt van bill kaulitz [/mijn mening]. But oke, wat vinden jullie er gewoon allemaal van? En ik denk dat er nu de helft of zelfs meer gaat komen dat ik ongelijk heb omdat ze hun allemaal helemaal te gek vinden.

    Jha ik ben vandaag lekker in de moed om mijn mening op alles te geven ^^ en nog zeer uitgebreid ook ^^

    Pampadadaam ik ben het met je eens.
    de stijl is leuk en ik vind egt de meisjes wel knap maar egt nie normaal enz. veel jonge meisjes kijken nr die foto's en willen net zo zijn. zo dun en zo mooi. mr die kiddo's beseffen nie da elk grammetje vet vn die lijfen is gephotoshopt
    en idd Bill is egt nagemaakt nu met da haar


    We can only learn to love by loving.

    Ow deze meid heeft het fout gezegd ^^
    Ik geef je helemaal gelijk PUNT.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Pampadadaam ik ben het met je eens.
    de stijl is leuk en ik vind egt de meisjes wel knap maar egt nie normaal enz. veel jonge meisjes kijken nr die foto's en willen net zo zijn. zo dun en zo mooi. mr die kiddo's beseffen nie da elk grammetje vet vn die lijfen is gephotoshopt
    en idd Bill is egt nagemaakt nu met da haar

    Maarja tegen woordig plaatsen al de fans die voor Scene zijn bill in een hokje met hoe ze willen dat hij is. En dat ziet nu niemand meer in enzu. en daarom gaat iedereen denken dat bill een wannaB met geen eigen stijl meer is.

    Wel gelijk :.)) Maar ja, ze mogu hun eige styltje sijn heaa! Muahaha, al die scene peepz geven nu geen antwoord x,D


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Scene mensjes zijn gewoon ontzettend onzeker. Daarom verstoppen ze zichzelf achter die enorme kapsels en kroontjes.


    Sing the song of the stars for me.

    Nou ik vind Scene niks? Zo da's eruit en zo-ie-zo. Iedereen vind hier Scene leuk en IEDEREEN is fan van rock muziek hier. Dat kan haast niet aangezien er op mijn school niemand van rock houd en alleen maar van hiphop en rap. hoe kan dan iedereen hier van rock houden,gothic zijn,scene zijn en al dat gedoe.

    [/Begrijp me niet verkeerd en word nu niet boos]

    (...)
    Maarja tegen woordig plaatsen al de fans die voor Scene zijn bill in een hokje met hoe ze willen dat hij is. En dat ziet nu niemand meer in enzu. en daarom gaat iedereen denken dat bill een wannaB met geen eigen stijl meer is.


    ^^ idd.. ik wil dat bill bill weer wordt met rare kapsels waarvan niemand weet hoe die het doet..


    We can only learn to love by loving.

    Joyce heeft TOTAAL gelijk, scene is gewoon een hype, als je er zo uitziet KAN je gewoon toch niet aan een deftige job geraken!
    en dan veel mensen die je gaan ontwijken.
    scene, emo, punk, rock,...
    wat het ook is het maakt niet uit, MOET je overal eennaam op kleven ofzo? --'
    wees gewoon jezelf en neem geen GROOT voorbeeld, of kijk niet naar die anderen, doe wat je wilt en je zal meer respect krijgen ^^ en daarop zeg ik nog lkkr: scene is een OVERSCHATTE hype ^^

    nu heb ik mensen die mij willen vermoorden zeker? :p x'')

    (...)

    ^^ idd.. ik wil dat bill bill weer wordt met rare kapsels waarvan niemand weet hoe die het doet..

    Ik wil gewoon dat heel dat gedoe stopt met scene en met bill. bill is nooit iemand anders geweest maar niet veel mensen zien da in. Marja ^^ ik ben vandaag in de stemming om op alles mijn mening te geve en volgens mij ga ik sebiet nog ruzie make me iemand fsu :') dus kga moete stoppe denk ik :')

    (...)
    Ik wil gewoon dat heel dat gedoe stopt met scene en met bill. bill is nooit iemand anders geweest maar niet veel mensen zien da in. Marja ^^ ik ben vandaag in de stemming om op alles mijn mening te geve en volgens mij ga ik sebiet nog ruzie make me iemand fsu :') dus kga moete stoppe denk ik :')

    whaha xP dude geef gwoon je mening mag van de wet.. anders wask allang in de cel beland o_o << ik geef veelste veel mijn mening xD

    en Bill = Bill xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    whaha xP dude geef gwoon je mening mag van de wet.. anders wask allang in de cel beland o_o << ik geef veelste veel mijn mening xD

    en Bill = Bill xD

    Dan zaten we samen in een cel ;D

    Bill heeft gewoon z'n eigen styl.
    Laat hem toch doen,Bill moeit zich toch ook niet met jullie styl.


    Bill is Bill!


    I need you like a heart needs a beat

    Scene mensjes zijn gewoon ontzettend onzeker. Daarom verstoppen ze zichzelf achter die enorme kapsels en kroontjes.

    Daar ben ik het zo mee eens. Kom op,je bent toch geen 5 dat je al die kroontjes gaat dragen,mijn nichtje van 6 vind kroontjes zelfs kinderachtig >.<

    Je hebt wel gelijk, ik vind ze weel mooi enzuw maar ik wil het misschien niet zelf zijn 'fzuw!

    En die mensen dat nu gaan lopen zeveren dat Bill een WannaB is, nou denk na, dan zijn die scene's wannaB's 2 !


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind het maar een stelletje hoeren:X


    Pictures fade away, but memories are forever