• V I P      —      A      S c a n d a l      L i f e      —      R o l l e n t o p i c
    Vele beroemde mensen leven een heel normaal leven, tot een groepje VIP's een uitnodiging krijgen om samen te komen in een villa. Slechts 5 jongens en 5 meisjes worden uitgenodigd. Allemaal van een rijke familie en een hoge klasse. Hun families zijn allemaal bekend, maar niet altijd om de juiste dingen. Alle ouders van de kinderen hebben een schandaal begaan.

    Deze kinderen beginnen opnieuw in hun carrière. Hier krijgen ze een kans om uit te groeien en zelf op hun benen te staan. Elke dag bouwen de kinderen aan hun eigen toekomst. Het vreemde alleen is, sinds ze in de villa zitten, horen de kinderen niks meer van hun ouders. Niet op social media en ook niet meer in het nieuws. Dat alles is veranderd vanaf het moment dat ze voet zetten in de villa. Wat is er met hun ouders gebeurd? En wie heeft hun die vreemde uitnodigingen gegeven?



    R o l l e n:
    Meiden
    — Angelica Lilith Delorè || Actrice || 21 jr. || HarleyQuinnx
    — Reyna Seraphina Hudson || Zangeres || 20 jr. || Growlithe
    — Bobbi Lia Hart || Model || 23 jr. || Westwick
    — Eloise Michelle Lemaire || Model || 22 jr. || Growlithe
    — Gereserveerd voor Camhanaich

    Jongens
    — Andrew Dennis Smith || Zanger || 24 jr. || HarleyQuinnx
    — Oliver Alexander Simmons || Modeontwerper || 23 jr. || Douceur
    — Dylan Everett Martinez || Kunstenaar || 21 jr. || Eudoxia
    — Gereserveerd voor Westwick

    [ bericht aangepast op 15 aug 2016 - 13:45 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik denk dat mijn rol ook zo goed als af is (:


    chaos makes the muse

    Hehe ik ben begonnen met die van mij xd
    De girl gaat de goede kant op, alleen nog even haar geschiedenis vanavond maken en dan kunnen jullie genieten van miss Angelica Delorè :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik twijfel of ik nog een rol zal nemen, het lijkt me namelijk wel heel leuk ;/ ik hoop sowieso dat de laatste plekken snel worden opgevuld..


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    Ik twijfel of ik nog een rol zal nemen, het lijkt me namelijk wel heel leuk ;/ ik hoop sowieso dat de laatste plekken snel worden opgevuld..


    Dat kan altijd dat weet je (:
    Ik hoop het ook, maar ik denk dat ik zometeen de speeltopic opzet als ik mijn mannelijke rol heb afgemaakt :3


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik ook nog een mannelijke rol? Ik heb echt zin in deze RPG haha


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik wil nog wel een vrouwelijke rol als dat zou mogen^^ Al twijifel ik enorm over de faceclaim...


    We've lived in the shadows for far too long.

    Westwick schreef:
    Mag ik ook nog een mannelijke rol? Ik heb echt zin in deze RPG haha


    Ja tuurlijk!!!
    hehe oml ik hou van mijn mannelijke rol..
    ik luister zijn nieuwe nummer nu al non stop op repeat..


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Growlithe schreef:
    Ik wil nog wel een vrouwelijke rol als dat zou mogen^^ Al twijifel ik enorm over de faceclaim...


    hehe is goed! oh daar helpen we je wel mee :D


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Hmm... It's gonna be Nina Dobrev or Cora Keegan... Lastig


    We've lived in the shadows for far too long.

    Hm, ik vind Nina zelf echt super goede foto's hebben. Alleen haar gifs zijn meestal van TVD.. -_-


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Growlithe schreef:
    Hmm... It's gonna be Nina Dobrev or Cora Keegan... Lastig

    Oeh, Cora Keegan!


    I was an angel living in the garden of evil

    Gigi Hadid en Mila Kunis zouden ook nog opties zijn...

    Anyway, had je al in gedachte hoe het huis er een beetje uitziet? En wat ze de hele dag doen daar?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Growlithe schreef:
    Gigi Hadid en Mila Kunis zouden ook nog opties zijn...

    Anyway, had je al in gedachte hoe het huis er een beetje uitziet? En wat ze de hele dag doen daar?


    Zoveel opties Y-Y

    Ik ben nog zoekende naar de juiste foto's en die worden dan ook gelinkt in de speeltopic, maar de foto die bovenin staat is een redelijk goede referentiefoto (:
    Het huis is een ontspannen plek voor hun waar ze wonen en werken. Hun "agenda's" worden digitaal op een eigen scherm weergeven wat voor shoots of andere dingen op de planning staan voor hun. Voor de rest is er geen bewaking, alleen camera's die alles in de gaten houden (:

    Damn zoveel inspiratie ineens x.x


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    HarleyQuinnx schreef:
    (...)

    Zoveel opties Y-Y

    Ik ben nog zoekende naar de juiste foto's en die worden dan ook gelinkt in de speeltopic, maar de foto die bovenin staat is een redelijk goede referentiefoto (:
    Het huis is een ontspannen plek voor hun waar ze wonen en werken. Hun "agenda's" worden digitaal op een eigen scherm weergeven wat voor shoots of andere dingen op de planning staan voor hun. Voor de rest is er geen bewaking, alleen camera's die alles in de gaten houden (:

    Damn zoveel inspiratie ineens x.x


    Weet de wereld hiervan?


    If you got my back in the darkest hours, I got yours for the rest of your life

    Eudoxia schreef:
    (...)

    Weet de wereld hiervan?


    Nee, het is op een afgelegen plek in Amerika. Je moet echt het adres weten, wil je het vinden (:


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †