• Curfew

    Welcome to hell, darling.

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, gemarteld... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 20u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. Elk meisjes heeft de avondklok een keertje niet gerespecteerd, en dit heeft hun leven volledig verandert.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken. Maar wanneer één van de leden bijna vergiftigd wordt, begint het leven nog moeilijker te worden voor de meisjes die als slaaf dienen. De leden zijn tot alles in staat om te weten te komen welke slaaf één van hun heeft proberen te vergiftigen.


    Info
    — In de nacht lopen er enkele criminelen in de stad rond, in de hoop om geld te winnen (wanneer mensen hun geld niet willen afgeven worden ze vermoord). En af en toe, wanneer ze er zin in hebben, nemen ze ook een of meerdere meisjes mee naar hun huis. Deze worden als slaaf gebruikt, of verkocht om geld te verdienen.

    Meer komt.


    List
    Rol
    Voornaam [en eventueel bijnaam]
    Leeftijd [+16]
    Geschiedenis en familie
    Waarom/hoe in de bende geraakt (of ontvoerd)
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relatie's
    Extra


    Roles Stop op ontvoerden
    Kidnapped Girls
    — Female ~ Surrexit
    — Anna Rosalie Littleton ~ Metamorphoses 1.4
    — Female ~ Harleenquinzel
    — Kyra Delaney Montoya ~ Valor 1.4
    — Piper Cecilia Shuppert ~ Puckwudgie 1.4
    — Female ~ Feniks
    — Female ~ Littlepanda_
    — Male ~ naestivate
    — Female ~ Syoxisia

    Criminals

    — Male ~ Surrexit
    — Tyler Jay Lopez ~ Valor 1.2
    — Caleb Dean Warner ~ Sugar_Coated 1.3
    — Billy Palmer ~ FORMALKOMBAT 1.1
    — Male ~ Frisk
    — Female ~ Sunrises
    — Male ~ Syoxisia
    —
    —

    Other

    — Male ~ Sempre



    The house


    De leden komen langs hier binnen.
    Alleen de leden kunnen binnen en buiten geraken. Dit kan dankzij een sleutel.


    Dit is de keuken.
    Hier moeten de meisjes elke ochtend, middag en avond eten maken voor het hele huis. Elke maaltijd wordt met twee gemaakt en dat wisselt elke keer af.


    Hier is de woonkamer van de leden. Hier brengen ze veel tijd door. Iedereen mag hier komen.


    Dit is de plaats waar iedereen zich 's nachts bevind.
    De meiden zijn verplicht om hier in de nacht te werken.
    Ze moeten aan de bar staan, de leden dienen, en ze gezelschappen.


    Dit is de eerste verdieping, hier verblijven al de leden.
    Alleen de criminelen hebben het recht om hier te komen.


    Zo zien de badkamers eruit.
    Er zijn drie badkamers voor de leden. Ze moeten hen delen.


    Iedereen kan van dit zwembad genieten.

    Meisjes die ontvoerd zijn verblijven in een klein huisje naast die van de leden waar ze opgesloten worden in de nacht. 's Ochtends moeten ze om zeven uur wakker zijn, zich klaarmaken en dan naar de woonkamer van de leden gaan om hun te dienen. Dit horen ze ook te doen overdag.



    Rules
    —Dit is een MSV, dus schrijf in de derde persoon verleden tijd
    —Er mogen ook meisjes zijn in de criminele bende, maar wel het liefst minder dan jongens
    —Sluit niemand buiten
    —Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten de MSV
    — Max 3 personnages bespelen
    —Have fun!


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Ja ik had hem wel gelezen maar meende dat het een afstandsbediening was.
    I'm sorry (x

    Ik zou het wel nog kunnen aanpassen maar ik weet niet of het daar duidelijker van wordt $:

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 8:59 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Het spijt me, en misschien zie ik het wel verkeerd, maar ik vind Isabelle haar reacties een klein beetje ongeloofwaardig overkomen - daar had ik in enkele voorgaande posten al een beetje moeite mee, wat vast aan mij kan liggen, maar nu wilde ik het toch even kwijt.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 10:34 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sorry dat ik nog niet heb gereageerd, ik heb het echt druk op dit moment :/

    Canagan schreef:
    Het spijt me, en misschien zie ik het wel verkeerd, maar ik vind Isabelle haar reacties een klein beetje ongeloofwaardig overkomen - daar had ik in enkele voorgaande posten al een beetje moeite mee, wat vast aan mij kan liggen, maar nu wilde ik het toch even kwijt.


    Persoonlijk vind ik ook wel nog andere meiden wat te opstandig overkomen. Je kan elk moment gewoon doodgemept worden.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik ook wel nog andere meiden wat te opstandig overkomen. Je kan elk moment gewoon doodgemept worden.


    Als je hiermee Lexa bedoelt - dat is haar persoonlijkheid een beetje (heel erg). ;p

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 12:32 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Persoonlijk vind ik ook wel nog andere meiden wat te opstandig overkomen. Je kan elk moment gewoon doodgemept worden.


    Dat heb ikzelf dan niet meegekregen, maar misschien dat dat komt omdat ik met Isabelle echt in posten lag? Ik lees de andere posten wel, maar daar ga ik vaak vlug overheen ( daar moet ik ook beter op letten, dus dat is een puntje voor mij ).
    Het is niet erg dat de meiden een keer opstandig zijn, of een brutale mond geven, maar wel tot op een zekere hoogte en vooral niet als ze al waarschuwingen hebben gehad - zoals nu dus met Jaz en Isabelle. Jaz waarschuwt normaliter maar één keer, dus daarin ga ik al in strijd met haar karakter.

    Het was in ieder geval niet als aanval bedoelt, op niemand niet.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik kom waarschijnlijk weer als de zeur over, maar ik vind Isa's reactie een beetje vreemd. Als je in elkaar wordt getrapt, is het eerste wat je gaat doen je tong uitsteken? Gaat denken dat die persoon een lul is?
    Ik zou alleszins kermen van de pijn of mijn mond houden over de verklaring.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    Ik kom waarschijnlijk weer als de zeur over, maar ik vind Isa's reactie een beetje vreemd. Als je in elkaar wordt getrapt, is het eerste wat je gaat doen je tong uitsteken? Gaat denken dat die persoon een lul is?
    Ik zou alleszins kermen van de pijn of mijn mond houden over de verklaring.


    Ik vind de reactie van Isa ook best onrealistisch.

    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 15:42 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Metamorphoses schreef:
    Ik kom waarschijnlijk weer als de zeur over, maar ik vind Isa's reactie een beetje vreemd. Als je in elkaar wordt getrapt, is het eerste wat je gaat doen je tong uitsteken? Gaat denken dat die persoon een lul is?
    Ik zou alleszins kermen van de pijn of mijn mond houden over de verklaring.


    Ik snap sowieso niet - not to be rude - hoe Isabelle direct weer op kan staan. Ik zou alleszins eerst op de grond blijven liggen, kermen van de pijn en dan langzaam weer opstaan. Plus, ik zou mijn les ook geleerd hebben. Zelfs Lexa zou dat hebben.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 14:52 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Ik verander het wel (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oh, als tip, niet als verwijt, maar ze kan best ook even hoesten ofzo, aangezien Bas haar half gewurgd heeft (: Hij is wel een lul (;


    Mhm?

    Frisk schreef:
    Oh, als tip, niet als verwijt, maar ze kan best ook even hoesten ofzo, aangezien Bas haar half gewurgd heeft (: Hij is wel een lul (;

    Nogal, ik zal het erbij zetten. Is het wel goed als ze weg strompelt of zoiets want ze wil geen seconde langer bij Bas en Jazmín in de buurt zijn.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Feniks schreef:
    (...)
    Nogal, ik zal het erbij zetten. Is het wel goed als ze weg strompelt of zoiets want ze wil geen seconde langer bij Bas en Jazmín in de buurt zijn.


    Ja, sure, Bas heeft ook niet op zijn hardste geslagen. Het is gewoon een beetje onlogisch dat ze geen tot nauwelijks last heeft van wat er net gebeurd is (: en dat haar wil nog altijd niet is gebarsten. (:


    Mhm?

    Misschien een stomme vraag maar waar is iedereen ongeveer? Ik heb het sinds de skip maar half gevolgd. (:


    El Diablo.

    Frisk schreef:
    (...)

    Ja, sure, Bas heeft ook niet op zijn hardste geslagen. Het is gewoon een beetje onlogisch dat ze geen tot nauwelijks last heeft van wat er net gebeurd is (: en dat haar wil nog altijd niet is gebarsten. (:


    Ja dat is inderdaad wel zo, maar ik was met tienduizenden dingen tegelijk bezig en dat gaat dus blijkbaar niet geweldig goed XD.
    Trouwens de rest moet hun post nu wel een beetje aanpassen :$


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 31 aug 2016 - 15:15 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."