• Ik zoek iemand die me wat hulp kan bieden met het opstarten van een RPG. Dit houdt in:
    - Samen een goed onderwerp vinden voor de RPG
    - De RPG mee te beheren en bereid te zijn om er tijd en moeite in te steken.
    Als je van plan bent om op te geven na een maand, stuur dan alsjeblieft niets.

    Ik weet niet zeker of dit onder het onderwerp "Ideeën" hoort, maar ik vond geen andere plek om dit te plaatsen. Moest dit ergens anders moeten staan, laat het me dan weten.

    Hopelijk is er iemand van jullie die het ziet zitten om samen een RPG op te starten, en liefst ook vriendelijk en creatief is.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2016 - 18:40 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik wil wel! Ligt wel een beetje aan wat voor soort onderwerp rpg het wordt (:


    chaos makes the muse

    Douceur schreef:
    Ik wil wel! Ligt wel een beetje aan wat voor soort onderwerp rpg het wordt (:


    Ik stuur je een mailtje.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Douceur schreef:
    Ik wil wel! Ligt wel een beetje aan wat voor soort onderwerp rpg het wordt (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Brynjolf schreef:
    (...)

    Idem


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik wil wel, maar ik ben net zelf een RPG aan het opstarten voor de eerste keer. Als je er geen problemen mee zou hebben om samen met mij een Star Trek RPG te doen ben je welkom :P

    Douceur schreef:
    Ik wil wel! Ligt wel een beetje aan wat voor soort onderwerp rpg het wordt (:


    What is mine is mine... AND I'M READY TO KILL FOR IT!

    Dr_Bones schreef:
    Ik wil wel, maar ik ben net zelf een RPG aan het opstarten voor de eerste keer. Als je er geen problemen mee zou hebben om samen met mij een Star Trek RPG te doen ben je welkom :P


    Ik vind Star Trek heel tof, maar weet er zelf niet meer super veel van. En als ik dan toch mee zou willen doen, beter een andere keer, want ik ben op dit moment al een RPG aan het opstarten met Brynjolf.


    Geloof niet alles wat je denkt

    PsychoYandere schreef:
    (...)


    Misschien een andere keer. Ik zal je toevoegen aan mijn vriendenlijst en wanneer ik meer tijd heb voor een RPG, stuur ik iets, als je dan nog wilt ten minste. :)


    Geloof niet alles wat je denkt

    Constellation schreef:
    (...)

    Misschien een andere keer. Ik zal je toevoegen aan mijn vriendenlijst en wanneer ik meer tijd heb voor een RPG, stuur ik iets, als je dan nog wilt ten minste. :)

    Okay mooi :)


    What is mine is mine... AND I'M READY TO KILL FOR IT!