• ...Totdat mijn pakketje binnenkomt! Ik heb namelijk een Wreck this journal boxset gekocht en ik heb ontzettend veel zin om erin te beginnen! Ben zonet al naar een winkel geweest voor allemaal knutselspulletjes en heb al van allerhande materiaal verzameld. Als het goed is komt het vanmiddag binnen en kan ik gelijk beginnen. ^^

    Deze boxset is het. Ik heb hem met korting op bol.com gekocht! Van €35,99 naar €28,99. Gelijk ook een boxset extra voor mijn zus besteld. Laatst hadden we het erover en zij is ook altijd creatief bezig. Ze is over twee maanden jarig, dus ik ga het als cadeautje geven. ^^



    Voor degenen die het leuk vinden:
    Ik ga foto's van mijn pagina's maken en in een story op Quizlet zetten. Hier is de link, mocht je er geïnteresseerd in zijn! Hebben jullie ook een Wreck this Journal? Zo ja; hebben jullie ook foto's? Ik ben echt benieuwd naar andere Wreck this journals. Zelf ga ik hem DIY-en met dingen die ik leuk vind.


    ps, ik zat te twijfelen of ik een story of een topic zou openen. In een topic kan namelijk iedereen zijn pagina's laten zien. Is dat een leuk idee?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 12:04 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb de boxset ook. Maar na een paar dagen was ik er al zat van. Ik ben ook lang niet creatief genoeg er voor. (':
    Ik ben benieuwd wat anderen ervan gemaakt hebben. Van alle boeken uit de boxset.

    JAAA Wreck this journal is geweldig!

    Ik heb ook foto's op mijn tumblr staan: nadine23x.tumblr.com
    :)

    Veel plezier ermee!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2016 - 13:23 ]


    Treat people with kindness

    Leuk, maar ik vermijd dit soort boeken altijd. De eerste momenten vind ik het leuk, maar daarna word ik het al snel beu. Veel plezier met je boxset!


    16 - 09 - '17