• Mja, ik heb best wel eens last van jaloerse gevoelens als het op mijn vriend aankomt. Ik kan er eigenlijk makkelijk van op aan dat hij nooit vreemd zou gaan en dergelijke, maar soms als we alleen al een film kijken en er komt zomaar een of andere mooie bikini dame in beeld voel ik me al onzeker. En bij veel dames die ik tegenkom denk ik, zou hij ze knap vinden? Ik schaam me hier eigenlijk best voor, want volgens mijn theorieën ben ik misschien wel een beetje te bezitterig. Waarom ik zo geworden ben? Ik vermoed doordat mijn vriend in het begin van de relatie nog wat onzekerder was, maar nu vertrouwd hij me gewoon. En daar moet ik nu aan wennen. Volgens mij gaat niemand hier een bal van snappen. :')
    Anyway.
    Heeft iemand hier ervaring mee of gewoon tips om van jaloezie af te komen?
    Ik heb het hier al eens met mijn vriend over gehad en hij stelt me dan meestal wel even gerust, maar die gevoelens blijven soms toch opkomen. En ik wil hem ook geen pijn doen met mijn onzekerheid door telkens zo jaloers te doen. Want in mijn hart weet ik wel dat hij te vertrouwen is.

    Zucht...


    You are beautiful, you are love.

    Hm, ik ken het. Je bent gewoon bang om hem kwijt te raken of iets dergelijks en heel veel mensen hebben het. Ik denk dat je je er gewoon niet zo druk om moet maken, dat doe ik verder ook niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Hm, ik ken het. Je bent gewoon bang om hem kwijt te raken of iets dergelijks en heel veel mensen hebben het. Ik denk dat je je er gewoon niet zo druk om moet maken, dat doe ik verder ook niet.


    Dat heb ik ook. Je moet erom denken dat als hij echt van je houdt hij niet zomaar bij je weg zal gaan. Als je daaraan denkt is de jaloezie zo weg, bij mij wel tenminste.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Hm, ik ken het. Je bent gewoon bang om hem kwijt te raken of iets dergelijks en heel veel mensen hebben het. Ik denk dat je je er gewoon niet zo druk om moet maken, dat doe ik verder ook niet.

    Ik denk inderdaad dat dat het is, ja.. de angst. Zonde van de tijd, ik moet er juist van genieten. xd

    @Feline, dat zou kunnen helpen. Het probleem met jaloezie is alleen soms dat het je hele geest overneemt. :')


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    (...)
    Ik denk inderdaad dat dat het is, ja.. de angst. Zonde van de tijd, ik moet er juist van genieten. xd

    @Feline, dat zou kunnen helpen. Het probleem met jaloezie is alleen soms dat het je hele geest overneemt. :')


    Herkenbaar. Maar hoe meer je die ene gedachte vasthoudt, en dat heeft tijd nodig, hoe sneller de jaloezie weg zal gaan en plaats zal maken voor zekerheid.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Hm, ik ken het. Je bent gewoon bang om hem kwijt te raken of iets dergelijks en heel veel mensen hebben het. Ik denk dat je je er gewoon niet zo druk om moet maken, dat doe ik verder ook niet.


    ik heb er zelf ook last van. en ik denk dat het wel normaal is om bang te zijn dat je vriend kwijtraakt. maar als hij echt van je houdt doet hij dat echt niet zomaar. ik heb er wel eens met mijn vriendin over en die heeft er ook wel een beetje last van. maar we weten allebei dat we elkaar niet zomaar in de steek laten.

    Er is een reden dat hij jou date ipv de andere meisjes.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Er is een reden dat hij jou date ipv de andere meisjes.

    Dat dus.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Assassin schreef:
    Hm, ik ken het. Je bent gewoon bang om hem kwijt te raken of iets dergelijks en heel veel mensen hebben het. Ik denk dat je je er gewoon niet zo druk om moet maken, dat doe ik verder ook niet.


    I'm just beautiful me.

    Thank you all. (:


    You are beautiful, you are love.

    Mixed martial arts (of gewoon een andere martial art) schijnt ook wel eens te helpen (A)


    All art is an imitation of nature.

    Broeder schreef:
    Mixed martial arts (of gewoon een andere martial art) schijnt ook wel eens te helpen (A)


    Haha, even opgezocht. Een vechtsport? Hmmm, weet niet of dat wat voor mij is. Maar mijn kussen kan altijd nog als slachtoffer gebruikt worden? ;p


    You are beautiful, you are love.

    Waarom niet? Je uit je frustraties en leert jezelf verdedigen!


    All art is an imitation of nature.

    Uneventful schreef:
    Er is een reden dat hij jou date ipv de andere meisjes.

    True that.


    None but ourselves can free our minds.