• De titel zegt het wel zo'n beetje denk ik.
    Wat is je favoriete usernames van de usernames die je gehad hebt/hebt?

    Zelf heb ik er wel een aantal gehad (xSomewhere -dat was mijn eerste oké, don't judge, 4Everdeen -idem, Synaisthmata, Tsubaki, Kwijt, Found, Puzzel, Ideas, Fortunatis, Tesserae, GreaterGood, Burglar, SherIock, Bored, Deerstalker, Insert_Name, Gellert, Kvatch, Deathly_Hallows, Sherrinford, Literatuur, Dinkleberg, Galaxias, Fibonacci, Homerus, I_N_F_E_R_N_O -it was a phase I promise, Ornacia en nu dus Jammer).
    Ik moet zeggen dat ik Sherrinford denk ik nog het leukst vond, samen met Fibonacci/Homerus en Jammer. Sherrinford ook omdat ik die heel lang had toen ik mod was, dus het is een beetje sentimenteel. :Y) Jammer vind ik gewoon wel grappig.

    En jullie? Wat is jullie username waarmee jullie op een onbewoond eiland zouden overleven en je er maar eentje zou mogen kiezen?

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 21:29 ]


    Tijd voor koffie.

    Wat leuk! Mijn favoriet is mijn huidige username, Virtues, of Josiah


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Malanaphy, sowieso. Of mijn huidige username.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 21:30 ]


    Heaven is a place that we all have

    Gorillaz :Y)


    Caution first, always.

    Humanz schreef:
    Gorillaz :Y)


    Die vind ik om persoonlijke redenen ook heel tof. :Y) Laatst heb ik een liedje van het nieuwe album gehoord en het was echt heel tof.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2017 - 21:32 ]


    Tijd voor koffie.

    Scipio, aangezien ik die twee jaar heb gehad, Llywelyn nu of Dragonneau.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Heb nog geen andere usernames gehad. Dus, nou ja, dan is mijn huidige mijn favoriet. :')

    Al mijn NCIS usernames sowieso. _O_ verder ben ik een beetje vergeten welke usernames ik verder nog gehad heb. Plus ik zit op mobiel dus kan ze nu niet zo snel zien. Maar ik vind mijn NCIS usernames geweldig. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Heb je even?
    Dit zijn mijn usernames:

    OwningCat, MissMiauw, LionQueen, DeathMask, Sagittarius, Intense, MevrouwPuff, Rebirthing, BatManX, Hongary, Wigglytuff, Gengar, POM, Merveilleuse, Troll, Racoon, Clubbed, HEAVYMETAL, Merryweather, Vidia, Edith, Chartreux, Momentum, Crocker, Feline, Ahri, Chat, Opera, Eluveitie, Devourer, Mavis, Pantheon, Gehenna, Cyborg, Alecia, Ailurophilia, Zoidberg, Cult, Maven, Orianna, Child, RapunzeI, Noctis, Lissandra, Taiga, Meliorism, Roku, Karthus, Antisocial, Blitzcrank, Felis, Diancie, Doge, Minnaloushe, Galeanthropy, Hikikomori, Soothsayer, Khamul, GrumpyCat, Frosty, Insouciant, Thunderstruck, Kalon, Heimerdinger, Celerity, Burgeon, Ocelot, Yeoubi, Aatrox, Glynne, Resilience, Chrysalism, B0B, Kilig, Perdition, Roxette, Saberhagen, Eshkeri, Naz, Oncilla, Sail, illaoi, Sable, View, Snack, Mondaze, Iracebeth, Fuzzypants, Rayquaza, Erlebnis, Exiled, Bailar, Yoosung, Schorriemorrie, Demiguise, Bombay, Tulip


    Tbh heb ik een aantal die ik mooi vind. Zo ben ik zelf ontzettend blij met Troll, Feline, Resilience, Sail en Demiguise C:


    26 - 02 - '16

    Al m'n game related usernames vind ik onwijs leuk. Dus dat zijn Bloodborne, Aloy en m'n huidige (:


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Jammer schreef:
    (...)

    Die vind ik om persoonlijke redenen ook heel tof. :Y) Laatst heb ik een liedje van het nieuwe album gehoord en het was echt heel tof.

    Ah jaa, die nu zijn uitgebracht zijn zo veelbelovend. :9~


    Caution first, always.

    Mijn huidige username omdat die de enige is die ik creatief vind.

    ik denk toch op het moment GrandR en Baneful, aangezien die actief het langste zijn geweest geloof ik en vanwege de betekenis achter ze. (cat)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    MayLynn (want dat was m'n eerste username, zo'n nostalgie) vond ik heel leuk, maar ik denk dat mijn favoriet toch wel Dazai blijft. Maar voor op een onbewoond eiland toch Romi, want dat is ook m'n echte naam, en dan zou ik in principe geen verschil merken :p En ik vind het ook gewoon stoer dat ik mijn echte naam heb kunnen claimen XD


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Spoderman, Paladin & Cobblepot ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mt, ga ik later beantwoorden