• Ja, mijn vriend en ik...

    Vorig weekend moesten we 2 dagen naar het verre Limburg. Daarom bleven we overnachten bij mijn vriend zijn moeder en gezien zij net op vakantie was, waren we maar alleen. Dus dan nemen we het tweepersoonsbed daar, want ja, we willen wat ruimte natuurlijk. =P
    Mijn vriend ging met zijn broer op stap voor zijn vrijgezellen en ik bleef bij mijn toekomstige schoonzus tot hun feestje gedaan was. Dus we kropen lekker laat en hij redelijk bezopen in het bed van zijn moeder. 's Ochtends werden we op een wel hele rare manier wakker! Het was rond 8u, ik lag al te sms'en en hij nog te snurken, opeens valt het bed uiteen, echt letterlijk uiteen. De lattenbodem was zo verouderd dat die uit pure slijtage uit die ijzeren dingen viel...

    Dusja, een kapot bed, oeps...
    Maar nu deze week... Blijkbaar had mijn vriend bij het opstaan (hij staat later op dan ik dus ik merk er niets van) gehoord dat een metalen rondje uit de zijkant van het bed was gevallen. Natuurlijk vertelt hij dat niet aan mij. Nu bleek dat in de tussentijd nog zo'n rondje aan dezelfde plank er ook was uitgevallen, wederom weet ik van niets. Vrijdag kom ik thuis na het werk en standaard begin ik op te ruimen om proper het weekend in te gaan. Opeens zie ik dat de plank aan zijn kant van het bed bijzonder scheef staat. Ik vertel dat en dan vertelt hij me doodleuk dat het waarschijnlijk komt omdat die rondjes eruit zijn gevallen. Wij tillen het matras weg en daarna ook de lattenbodem en amai, de schade... Die rondjes waren eruit gevallen omdat het hout aan de binnenkant helemaal eraf gebarsten is. Nog maar eens een teken dat hij misschien toch eens wat moet afvallen... Dusja, sinds vrijdagavond slapen we op de grond gezien het op uiteen vallen staat...

    Straks komen mijn vader en moeder kaarten. En mijn papa is een handige Harry, het kan ook niet anders als loodgieter. Dus ik laat hem eens zien wat er te redden valt. In best case scenario kunnen we de gebarsten stukken hout lijmen met Tec7, maar als we dan ooit verhuizen, dan kunnen we dat bed nooit meer uiteen halen helaas. In worst case scenario moeten we het bed onbewoonbaar verklaren. En er is momenteel nog geen geld voor een nieuw bed. Dus dat wil zeggen dat we nog een hele tijd op de grond moeten gaan slapen. En man, dat slaapt slecht... =(

    Dusja, we zijn echte beddenverslinders. 2 bedden stuk op nog geen week tijd. Ik raad aan dat als ik ooit bij iemand blijf logeren, je me een afdankertje geen in geval dat ik je bed/luchtmatras ruïneer. :'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat jammer van de bedden. ;o maar een matras op de grond slaapt niet zo slecht vind ik. Of hebben jullie een heel dun matras?


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Wat jammer van de bedden. ;o maar een matras op de grond slaapt niet zo slecht vind ik. Of hebben jullie een heel dun matras?

    Een slechte matras helaas.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury