• Okee mensen. Ik kwam terug van kamp naar Ameland en zag; We hebben een nieuwe smile met een vork deze dus ; :Y) Okee allemaal heel leuk en aardig maar wie weet hoelanf Muppy007 al een knipoog smiley wil? En er kan ook wel een kwijlende smiley bij! Want ach Muppy007 heeft er een forum voor geopend een knipoog smiley dat is zo'n beetje de meest standaard smile en die heeft quizlet niet !:8 En nu vind ik dus dat we ook die 2 smiley's (knipoog en kwijlende) kunnen krijgen want volgens mij wou niemand echt een smiley met een vork! NoujaRutger zou dat please mogen? *puppyeyes*

    En mensen wat vinden jullie hiervan?

    x.x


    I do not hook up.

    :9~
    ;)


    Dit is mijn signature...

    HIJ IS ER>> ;) ZO CUUL.<3

    DANKJEEWELL RUTGER!<3 WE LOVE ÚU.<3 THANK YOU. DANKE SHÖN.<3

    x

    Ik wil ook allemaal vet coowle smilies hebbe:P die kwijlende is coowl:P

    Okee mensen. Ik kwam terug van kamp naar Ameland en zag; We hebben een nieuwe smile met een vork deze dus ; :Y) Okee allemaal heel leuk en aardig maar wie weet hoelanf Muppy007 al een knipoog smiley wil? En er kan ook wel een kwijlende smiley bij! Want ach Muppy007 heeft er een forum voor geopend een knipoog smiley dat is zo'n beetje de meest standaard smile en die heeft quizlet niet !:8 En nu vind ik dus dat we ook die 2 smiley's (knipoog en kwijlende) kunnen krijgen want volgens mij wou niemand echt een smiley met een vork! NoujaRutger zou dat please mogen? *puppyeyes*

    En mensen wat vinden jullie hiervan?

    x.x
    uum we gebruiken de :Y)smily wel bv in beter niet charissa: beter niet niet als je depri bent en jezelf brand/snijd:jezelf zo branden/snijden dat er staat poep is lekker :Y)


    take me away

    ;)SUPER BEDANKT RUTGER<33 LOVE IT :9~ YEAH(yeah) GREAT! HAD NIET VERWACHT DAT IS ZO SNEL KWAM! KOMT ZEKER DOOR DE HOOIVORKEN ACTIE DAN HE:P NEE ECHT SUPER VEEL THANX<33 BEN JE HEEL DANKBAAR! ;)


    I do not hook up.

    Ooo die met dat haar is GENIAAL (krul)


    I do not hook up.

    Hij is er al znnJ! ;)


    007

    leuk idee (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    oke et eeft ni egt zin da ik nog ga zegge van dat die er moeten komen want ze zijn er al ^^


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    Duh na deze actie zijn ze gekomen -_-''

    ;)

    Ja die kwijl smiley wil ik ook wel

    XD