• Hoi Hoi,

    graag wil ik nog een keer met mijn mama naar deze musical toe.
    vorig jaar ben ik ook geweest, en aangezien het nu verlengd is wil ik nog een keer !!
    mijn vraag is : waar kan ik veilig tickets kopen ??

    alle tips zijn welkom !!


    ~ Romy Monteiro ~


    groetjes en alvast bedankt ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Via de officiële site lijkt me?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Via de officiële site lijkt me?


    ja, maar welke precies ??
    ik heb nu : Eventim en Stage Entertainment ..


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Waarschuwing: Valse kaarten voor The Bodyguard in omloop
    Via onofficiële kanalen worden valse kaarten voor The Bodyguard verkocht. Deze kaarten worden voor veel te hoge prijzen aangeboden. Wij verzoeken iedereen goed op te letten als je kaarten voor The Bodyguard koopt. Wij adviseren om de kaarten via het officiële verkoopkanaal Eventim aan te schaffen.


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Finding_Dory schreef:
    (...)

    ja, maar welke precies ??
    ik heb nu : Eventim en Stage Entertainment ..


    Stage entertainment is volgens mij de officiële.


    Your make-up is terrible

    Dit is de goede site: klik!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Dat mens zingt zo goed! :o


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    MrsNeymessi schreef:
    Dat mens zingt zo goed! :o

    Oke nu komt mijn rant
    Want weet je wat het is, Romy Monteiro is er door Dance Dance Dance en een soort van burnout hartstikke lang uitgeweest. De hele tijd trad haar understudy op die even goed was, maar die mocht nooit in de media. Het was altijd Romy dit, Romy dat. En iedere keer als het publiek erachter kwam dat haar understundy speelde ipv Romy werden ze boos. Terwijl April (de understudy) dus net zo goed is.
    Wah sorry maar ik vind die hele reclame enzo dat zo gericht is op Romy oneerlijk. Want April doet het net zo goed en werkt vet hard en zij mag nooit in de media, waardoor iedereen teleurgesteld is als zij speelt.
    Nou dat moest ik even kwijt hahaha, sorry :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oke nu komt mijn rant
    Want weet je wat het is, Romy Monteiro is er door Dance Dance Dance en een soort van burnout hartstikke lang uitgeweest. De hele tijd trad haar understudy op die even goed was, maar die mocht nooit in de media. Het was altijd Romy dit, Romy dat. En iedere keer als het publiek erachter kwam dat haar understundy speelde ipv Romy werden ze boos. Terwijl April (de understudy) dus net zo goed is.
    Wah sorry maar ik vind die hele reclame enzo dat zo gericht is op Romy oneerlijk. Want April doet het net zo goed en werkt vet hard en zij mag nooit in de media, waardoor iedereen teleurgesteld is als zij speelt.
    Nou dat moest ik even kwijt hahaha, sorry :'D


    Jaaaaaa, April is echt geweldig! Ik vond haar nog mooier dan Romy in de reclame als ik eerlijk mag zijn. En April is niet de understudy (er is nog iemand die wel understudy is) maar April is ook hoofdrolspeelster. Ze wisselt de rol met Romy af, dwz dat op bepaalde dagen Romy speelt en bepaalde dagen April. Het is een ontzettend zware rol lijkt me, dus vandaar dat er twee hoofdrolspelers zijn. En die understudy (weet niet wie dat is) die is er voor als een van de twee stopt of als degene die op een dag speelt ziek is en de andere niet kan. Soort van 'reserve'.


    En qua kaartjes; de verkoop gaat via Eventim, dus ook als je via stage entertainment kaartjes koopt dan gaat het via Eventim.

    Wij hadden kaartjes via Campina Eurosparen hahaha. En met je CJP pas kun je ook 50% korting krijgen mocht je die hebben.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Jaaaaaa, April is echt geweldig! Ik vond haar nog mooier dan Romy in de reclame als ik eerlijk mag zijn. En April is niet de understudy (er is nog iemand die wel understudy is) maar April is ook hoofdrolspeelster. Ze wisselt de rol met Romy af, dwz dat op bepaalde dagen Romy speelt en bepaalde dagen April. Het is een ontzettend zware rol lijkt me, dus vandaar dat er twee hoofdrolspelers zijn. En die understudy (weet niet wie dat is) die is er voor als een van de twee stopt of als degene die op een dag speelt ziek is en de andere niet kan. Soort van 'reserve'.


    En qua kaartjes; de verkoop gaat via Eventim, dus ook als je via stage entertainment kaartjes koopt dan gaat het via Eventim.

    Wij hadden kaartjes via Campina Eurosparen hahaha. En met je CJP pas kun je ook 50% korting krijgen mocht je die hebben.

    Huh echt. Haha oh ik dacht dat ze understudy was. Maar dan nog is het niet eerlijk dat de reclame enzo over Romy gaat, terwijl April net zo goed speelt.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...