• Soms vraag ik me wel eens af wat er in Pim's kop om gaat. Gebaseerd op mijn ideeën van hoe een kat ongeveer zou denken, ben ik aan dit verhaal begonnen. Ik presenteer u:

    DAGBOEK VAN EEN EX-KATER




    5 september: Volgens mij is het maandag, althans, dat denk ik. Mijn personeel gaat uit hun dak. Kennelijk is de maandag een waardeloze dag. Eigenlijk zou ik niet weten waarom. Voor mij is iedere dag een feestje. De enige momenten dat ik een baaldag heb, is wanneer die gestoorde hond mij probeert op te jagen. NOTE: De hond kan sinds kort op de bank komen. Ik moet een nieuw en nog hoger plekje vinden, zodat ik altijd boven hem kan staan. Ik ben superieur in dit huishouden en dit zal ik altijd blijven!

    Aanvulling op 5 september: Die hond is gestoord! Hij probeert zelfs in de vensterbank te komen en mijn plekjes in te pikken! Ik heb een bloempot uit de vensterbank gedrukt en ben er snel vandoor gegaan. Nu krijgt dat gestoorde, blaffende mormel de schuld. Dat zal hem leren!


    Link naar de story

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 12:01 ]


    26 - 02 - '16

    Je moet 'm nog even activeren. ^^

    Krolock schreef:
    Je moet 'm nog even activeren. ^^


    Aha ja, inderdaad. Hij staat nu geactiveerd! ;3


    26 - 02 - '16

    Leeuk.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn laptop is kapot en het zal even duren voor ik weer kan verder schrijven.

    Wel ga ik eventuele ideetjes noteren zodat ik goede kwaliteit en leuke anekdotes kan blijven garanderen.

    Excuses voor het ongemak


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Mijn laptop is kapot en het zal even duren voor ik weer kan verder schrijven.

    Wel ga ik eventuele ideetjes noteren zodat ik goede kwaliteit en leuke anekdotes kan blijven garanderen.

    Excuses voor het ongemak


    Ik kijk er nu al naar uit :Y)!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Ik hoop dat ik mijn onuitputtelijk enthousiasme kan bewaren tot ik een waardige vervanger heb voor mijn overleden kameraad Toshiba (bloos)


    26 - 02 - '16

    Ik heb alvast een abo. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Yay :3

    Pim ligt nu te slapen en ik krijg een briljant idee (purrrfect) ik zou een keer een Q&A kunnen doen waarin mensen vragen kunnen stellen aan Pim. Hopelijk is er genoeg animo voor :3


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Yay :3

    Pim ligt nu te slapen en ik krijg een briljant idee (purrrfect) ik zou een keer een Q&A kunnen doen waarin mensen vragen kunnen stellen aan Pim. Hopelijk is er genoeg animo voor :3


    Oeh, ik hou van Q&A's!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Omg jaaaa, abbo!

    Q&A it is. Als jullie vragen hebben, mogen jullie ze hier neerzetten. Dan zal er een hoofdstuk verschijnen met alle vragen. Hierover komt dan ook nog een melding in de story (;


    26 - 02 - '16

    Erlebnis schreef:
    Q&A it is. Als jullie vragen hebben, mogen jullie ze hier neerzetten. Dan zal er een hoofdstuk verschijnen met alle vragen. Hierover komt dan ook nog een melding in de story (;


    Ik ga direct beginnen met het verzinnen van vragen :Y).


    I don't understand that reference. - Castiel