• Als ik het aantal credits aanklik en op doorgaan klik, laadt de pagina erg traag en geeft dan aan dat Quizlet het verzoek niet kan verwerken.

    Yup. Al een hele tijd niet meer.


    26 - 02 - '16

    Ik heb dat ook gehad, maar ik doe het vast met iDeal. Ik denk dat je het beste een moderator een berichtje stuurt hierover.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het gezien en zal het melden. Ik vrees alleen dat wij mods dit ook niet kunnen repareren en dat het echt een taakje voor Rutger is.


    I am an idiot, I move.

    Tomcat schreef:
    Ik heb het gezien en zal het melden. Ik vrees alleen dat wij mods dit ook niet kunnen repareren en dat het echt een taakje voor Rutger is.

    Ja, dat had ik al wel verwacht.
    Thanks (:

    Lolicia schreef:
    Ik heb dat ook gehad, maar ik doe het vast met iDeal. Ik denk dat je het beste een moderator een berichtje stuurt hierover.

    Ik gewoonlijk ook, maar ik heb mijn reader uitgeleend ><
    En de laatste keer dat ik credits kocht is een jaar geleden, dus het kan ook niet met de pincode

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 17:16 ]

    Ribcage schreef:
    (...)
    Ik gewoonlijk ook, maar ik heb mijn reader uitgeleend ><
    En de laatste keer dat ik credits kocht is een jaar geleden, dus het kan ook niet met de pincode

    Oohh, je hebt zeker Rabo Bank of iets anders? Ik heb zelf ING, dus ik heb dat probleem niet. Dat is wel kut tho. Dan vraag je, je reader terug? Ik wil ze ook best voor je aanschaffen, dat je het geld overschrijft naar mij.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2016 - 17:29 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Oohh, je hebt zeker Rabo Bank of iets anders? Ik heb zelf ING, dus ik heb dat probleem niet. Dat is wel kut tho. Dan vraag je, je reader terug? Ik wil ze ook best voor je aanschaffen, dat je het geld overschrijft naar mij.

    Abn Amro heb ik (: Met ING is het inderdaad makkelijker. ^^
    Ik heb inderdaad net mijn reader teruggevraagd en Als het goed is krijg ik die vanavond terug.

    Check Skype c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ribcage schreef:
    (...)
    Abn Amro heb ik (: Met ING is het inderdaad makkelijker. ^^
    Ik heb inderdaad net mijn reader teruggevraagd en Als het goed is krijg ik die vanavond terug.

    Oke. Is het nog gelukt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waddles schreef:
    Ik heb het gezien en zal het melden. Ik vrees alleen dat wij mods dit ook niet kunnen repareren en dat het echt een taakje voor Rutger is.


    Sorry voor de bump maar ik wou niet direct een nieuw topic aanmaken
    .
    Weten jullie al iets meer hierover? Ik zou graag mijn credits terug aanvullen :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oké nu loop ik ook tegen een niet werkende paypal aan. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik wilde net een berichtje maken, maar zag dat deze al bestond. Bij mij werkt het ook niet :(


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe

    Is dit nog steeds een probleem? Dan geven we dit nogmaals door.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Is dit nog steeds een probleem? Dan geven we dit nogmaals door.


    De optie staat er nu niet meer bij.


    “I was never really insane except upon occasions when my heart was touched.” --- Edgar Allan Poe