• Ik ben zo erg aan het stressen hierzo. Ik ben vanmiddag langs meerdere leraren gegaan om te vragen of ze me kunnen helpen met hoe ik me in moet schrijven voor University, aangezien ik naar Engeland wil. Vorig jaar heb ik ook al meerdere keren gevraagd of iemand me in hemelsnaam wil helpen met kijken hoe en wat, en niemand doet ook maar iets. Ze hebben volgens mij allemaal zoiets van 'zoek het maar uit', aangezien ze altijd zeggen dat het later wel komt. En in tussen heb ik nog maar een half idee van wat ik precies moet doen. Ik heb de universiteit zelf ook al om specificaties gevraagd, maar aangezien ik harstikke bang ben om met mensen te bellen, was ik tijdens dit gesprek zo nerveus dat ik dus echt niet terug surf te bellen... Mij inschrijven voor studies in Nederland gaat op zich nog wel, daar kan ik mezelf nog wel wegwijs mee maken, maar internationaal studeren is toch net iets ingewikkelder kwa aanmelding...
    En dan is het ergste dat ik nog niet eens precies weet wat ik wil gaan studeren.

    Dus, wie heeft nog meer moeite met zijn examenjaar en wat hij/zij daarna nou precies wil gaan doen? :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb moeite met de tijd na mijn master. Het echte leven en zo. MEGA ENG.

    Ik heb trouwens vijf maanden in het buitenland gestudeerd, wellicht kan ik je helpen?

    Volgens mij heeft Ellen zich aangemeld om te studeren in Engeland of Schotland. Not sure, tho. Ik weet niet of je haar kent? Ik ben haar username even vergeten, haha.


    Your make-up is terrible