• Hoi,

    ehh, jullie hebben vast wel van deze site gehoord ??

    mijn fiets is total loss en baal als een stekker.
    nu heb ik een mooie fiets gezien, de man vraagt er 30 euro voor.
    voor en achterlicht doet het, en ook een slot aanwezig.
    heb budget beheer en hoop dat ze akkoord gaat.
    ik heb recht op zeggen van mijn eigen financiën, dus het kan haast niet mis gaan ??

    Maar ik ben ook niet de rijkste en moet wachten tot een goedkeuring.
    de man houdt onder voorbehoud (op mijn aanvraag dan wel) de fiets voor mij vast,
    ben hem erg dankbaar.

    heb een fiets nodig om naar mijn werk te gaan, boodschappen te doen.
    binnenkort heb ik ook betaald werk en heb dan echt een fiets nodig ^^

    om deze topic nog nuttig te houden, wat hebben jullie het laatst op geboden of gekocht op Marktplaats.nl ??

    (en willen jullie ook updates hoe dit zal gaan verlopen ?? )

    groetjes (A)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    wij hebben laatst kippen verkocht


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    MingMing schreef:
    wij hebben laatst kippen verkocht


    Kippen ??
    oww ?!
    hoeveel kippen ??
    nu heb ik medelijden met die kippetjes :$


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ahh ja m'n ma koopt echt een heleboel vintage meubels van marktplaats, echt gems. Ik koop er zelf niet vaak wat maar speur wel eens rond voor goedkope tweedehands Dr. Martens. c:

    [ bericht aangepast op 17 april 2017 - 18:04 ]


    The truth is out there.

    :( er is net 35 geboden door een ander...
    ben nu in paniek, ik wil de fiets erg graag.
    heb ook meteen die verkoper gemaild en hopelijk mailt ie snel terug.

    #stay tuned ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wij hebben laatst een zonnescherm een party tent, en verschillende motorhelmen verkocht.

    We hebben ook nog eventueel knuffels alleen die gaan helaas veel minder.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Wat mensen ook wel doen is zelf een advertentie maken, dan wachten tot erop geboden wordt door iemand. Hierna maken ze zelf een nepaccount aan en bieden hoger dan dat jij erop geboden hebt. Dit doen ze om de prijs omhoog te jagen, in de hoop dat jij weer hoger biedt. Het is echt heel nep, zo willen ze meer geld krijgen. Rustig afwachten dus en kijken of je het geld het echt waard vindt! Niet blijven bieden en bieden totdat het een belachelijk hoge prijs wordt, dan kan je beter verder zoeken naar een andere fiets.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    ik heb een de prijs categorie iets verhoogd.
    maximaal tot 80 euro.
    nu heb ik ook iets betere fietsen, geen roest vlekken, en alles erop en eraan.
    ben wel iets duurder uit, maar dan heb je ook wat.
    morgen bel ik met spoed mijn budget beheer !!

    de fietsen waar ik op geboden heb van 30 euro laat ik gewoon even.
    maar ze zijn eigenlijk al voor iemand anders bestemd.
    geeft niet, ik houdt moed :Y)

    #stay tuned again


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    I_Am_Worth_It schreef:
    ik heb een de prijs categorie iets verhoogd.
    maximaal tot 80 euro.
    nu heb ik ook iets betere fietsen, geen roest vlekken, en alles erop en eraan.
    ben wel iets duurder uit, maar dan heb je ook wat.
    morgen bel ik met spoed mijn budget beheer !!

    de fietsen waar ik op geboden heb van 30 euro laat ik gewoon even.
    maar ze zijn eigenlijk al voor iemand anders bestemd.
    geeft niet, ik houdt moed :Y)

    #stay tuned again


    Ja sowieso heb ik niet zulke goede ervaringen met fietsen via marktplaats. Had er eentje voor 75 euro, zag er prima uit. Nu fiets ik er ongeveer twee maanden mee, zijn de lichten stukgegaan, een van de remmen doet het niet, het zadel is lek... Anderen hebben er weer hele goede ervaringen mee. Kwestie van geluk denk ik. Veel succes verder!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Nahh, mijn vriendin laatst een telefoon, dat was echter een oplichter :x
    Wij hebben er ook vaak fietsen gekocht maar we hebben ze wel altijd zelf opgehaald.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Wij hebben onze kat via marktplaats gekocht!
    Is prima bevallen en er ligt nu een klein zacht bolletje wol naast mij te spinnen.
    Verder heb ik er zelf nog nooit wat gekocht omdat ik het niet helemaal vertrouw


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kroliki schreef:
    Wij hebben onze kat via marktplaats gekocht!
    Is prima bevallen en er ligt nu een klein zacht bolletje wol naast mij te spinnen.
    Verder heb ik er zelf nog nooit wat gekocht omdat ik het niet helemaal vertrouw


    mag ik een footootje van je zachte bolletje wol ?? (cat)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    I_Am_Worth_It schreef:
    (...)

    Kippen ??
    oww ?!
    hoeveel kippen ??
    nu heb ik medelijden met die kippetjes :$

    Ach we hadden de tuin vol kippen, dus nu zijn naar een ander iemand gedaan. Anders moet het kippensoep worden haha... We hadden nog een haantje naar de buurman van opa en oma gedaan en het ander haantje konden we helaas echt niet kwijt. Maar te veel kippen is ook niet leuk, en als je teveel haantjes hebt maken ze elkaar af. Nu hebben we weer iets van 7 kippen, maar meer kunnen we ook niet hebben.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    MingMing schreef:
    (...)
    Ach we hadden de tuin vol kippen, dus nu zijn naar een ander iemand gedaan. Anders moet het kippensoep worden haha... We hadden nog een haantje naar de buurman van opa en oma gedaan en het ander haantje konden we helaas echt niet kwijt. Maar te veel kippen is ook niet leuk, en als je teveel haantjes hebt maken ze elkaar af. Nu hebben we weer iets van 7 kippen, maar meer kunnen we ook niet hebben.


    7 lieve kippetjes ^^
    ik lust geen kippensoep ...
    wel goed van je, anders krijg je de buren op je dak ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    I_Am_Worth_It schreef:
    (...)

    7 lieve kippetjes ^^
    ik lust geen kippensoep ...
    wel goed van je, anders krijg je de buren op je dak ;)

    Wij hebben geen buren (nerd)
    Maar de kippies hebben het zeker prima, we hebben chabo kippen en die zijn al heel gauw broeds, dus het bij elk nieuw nest weer een probleem.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik heb op marktplaats mijn tekentablet gekocht :3 Wacom Intuos Pro Small. Dezelfde dag dat ik geboden had, meteen opgehaald!


    in love with the fictional characters, I'm sorry