• Hello lieve Q'ers!

    Hebben jullie mij gemist?
    Sommige van jullie wisten al dat ik naar duitsland ben verhuist maar wij hebben dus 3 maanden problemen gehad met het internet thuis...
    Hoe ik het overleefd heb weet ik niet maar ik ben er weer! Het zal doordeweeks wel weinig zijn dat ik op Q ben maar je kunt me wel altijd een pb sturen :D


    Dus nu komt de miljoenenvraag:

    Wat heb ik gemist de laatste tijd?


    ( en wie is blij dat ik er weer ben? :P )






    Groetjes Shar


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Moriartyy!!!! Sherlock. Yay

    Hey Sharon^^ blij dat je weer internet hebt^^ ik heb je wel gemist. Er zijn momenteel Mod verkiezingen en Columnisten verkiezingen aan de gang. (Deadlines zijn al gesloten) en verder gaat allss zijn gangetje^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Moriartyy!!!! Sherlock. Yay

    Hey Sharon^^ blij dat je weer internet hebt^^ ik heb je wel gemist. Er zijn momenteel Mod verkiezingen en Columnisten verkiezingen aan de gang. (Deadlines zijn al gesloten) en verder gaat allss zijn gangetje^^


    Yaay!! tenminste iemand! en damn weer gemist, mod verkiezingen...

    en ik heb jouw ook gemist^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Hoi! Drie maanden zonder internet, wow. Dat is best wel heel erg lang, hahaha. Welkom terug! :"D En we hebben nu ook een nieuwe admin (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Welkom terug, Sharon!


    Your make-up is terrible

    Omfg hebben die achterlijke idioten eindelijk de boel gefixt?
    Welcome back!


    Happy Birthday my Potter!

    Yaaay, welkom terug! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat duurde lang! Fijn dat je weer terug bent.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oooh, welkom terug!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Welkom terug. 3 maanden zonder Quizlet èn internet is... * kwijnt weg in afgrijzen *


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Devinsport schreef:
    Omfg hebben die achterlijke idioten eindelijk de boel gefixt?
    Welcome back!


    jup na 6 keer bezoek ofzo...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    @ de rest bedankt!! Ik had al gedacht die missen me niet xD


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Welkom terug! c:


    What would Emma do?