• Met dit spelletje moet je een 'stel dat'-scenario uitschrijven. De persoon eronder moet dan beantwoorden en een nieuwe vraag stellen.

    Ik begin:
    Stel dat elk voorwerp gevoel zou hebben, waarmee zou je de meeste medelijden hebben?

    Met de wc pot.

    Stel dat de wereld morgen vergaat, wat zou je nog willen doen voordat je doodgaat?

    Iets gezelligs met mijn vrienden.

    Stel dat je een dier was, welke zou je dan zijn?


    obsessive rage

    Een vogel.

    Stel dat jouw woonplaats ineens niet meer bestaat, waar zou je dan gaan wonen?


    Treat people with kindness

    Op straat. :'D

    Stel dat je nog maar 1 dag te leven hebt, hoe zou je die dan doorbrengen en met wie?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik zou de jongen die ik leuk vragen of hij mee wil, mijn laatste dag (stiekem durf ik hem niet te vragen), en anders met mijn beste vriendin.

    Stel dat Quizlet opeens van de wereld zou verdwijnen, wat zou je dan doen?


    (This signature is removed for copyright infringement)

    Heel hard huilen want ik ben verslaafd ;D

    Stel dat één film of boeken karakter bestond, welk karakter zou je dan het liefst willen dat het het was?


    obsessive rage

    Oeh, dat is een moeilijke, ik ken zo veel toffe karakters!
    Ik denk dat ik toch voor Jon ga. Jon (zonder achternaam) is een karakter uit Jo Nesbo's "Middernachtzon", een ondergedoken huurmoordenaar die zijn baas belazerde. Hij is zo heerlijk cynisch (krul)

    Stel dat nu je huis tot de grond afbrandde, bij wie zou je gaan slapen?


    oi, suzy

    Mijn vriend

    Stel dat je nu in een vliegtuig mocht stappen naar elke plaats op de wereld, naar welke plaats zou je dan gaan?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zweden.

    Stel dat je ergste nachtmerrie realiteit wordt. Hoe zou je reageren?


    16 - 09 - '17

    In een donker hoekje beginnen huilen.

    Stel dat je geld had om elk land ter wereld te bezoeken, behalve eentje niet. Naar welk land zou je NIET gaan?


    Queer zijn is gewoon alles

    Syrië.

    Stel dat je ieder dier als huisdier mocht nemen en alle benodigheden erbij krijgt - wat zou je kiezen?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Irak
    Een wolf

    Stel je mag voor altijd een leeftijd blijven, welke leeftijd is dat?

    [ bericht aangepast op 9 sep 2016 - 21:22 ]

    Enentwintig.

    Stel dat je elk beroep zou kunnen doen (ongeacht de studies) wat zou je doen?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Schrijver.

    Stel dat je voor één dag een beroemdheid mocht zijn, wie zou je dan willen zijn?


    obsessive rage

    Jo Nesbo.

    Stel dat je vandaag één ding ongedaan kon maken waarvan je spijt hebt, wat zou je ongedaan maken?


    oi, suzy