• Ja, het is weer zover! Vanavond begint het veertiende seizoen van DSMTW op Vier. *O* Kim Gevaert, Gordon en Jonas Geirnaert mogen de spits afbijten! Wie kijkt er met mij mee? En wie gaat het volgens jullie ver schoppen dit seizoen? ^^

    De jury
    Afwisselend Philippe Geubels, Herman Brusselmans, Jeroom, Marc-Marie Huijbregts en Maaike Cafmeyer.

    De kandidaten
    Jonas Geirnaert (comedy- en televisiemaker, striptekenaar)
    Gordon (Nederlandse zanger, presentator, ondernemer)
    Kim Gevaert (ex-sprintster)
    Dirk Van Tichelt (judoka)
    Rik Verheye (acteur)
    Olga Leyers (studente, televisiepersoonlijkheid, dochter van)
    Sam Gooris (zanger)
    Tomas De Soete (televisiepresentator)
    Phlippe Muyters (politicus)
    Ozark Henry/Piet Goddaer (zanger)
    Dagny Ros Asmundsdottir (kokkin)
    Axel Daeseleire (acteur)
    Ihsane Chioua Lekhli (televisiepresentatrice)
    Kris Wauters (artiest, Clouseau)
    Gilles Van Bouwel (de Mol, televisiepersoonlijkheid)
    Bart Vanneste (Freddy De Vadder, komiek)
    Andrea CroonenBerghs(actrice, zangeres, ex-omroepster)
    Chris van der Linden (dokter)
    Julie Van Den Steen (radio-dj)
    Bart Tommelein (politicus)
    Eva De Roo (radiopresentatrice)
    Jan Jaap Van Der Wal (Nederlands stand-upcomedian, cabaretier en televisiepresentator)
    Meyrem Almaci (politica)
    Louis Talpe (acteur, presentator)
    Bieke Ilegems (actrice, presentatrice)
    Ruben Van Gucht (sportjournalist)
    Tine Reymer (actrice, zangeres)
    Katrin Kerkhofs (voetbalvrouw)
    Eric Goens (journalist, televisiemaker)
    Josje Huisman (ex-K3)
    Raoul Hedebouw (politicus)
    Joris Hessels (acteur)
    Thomas Buffel (voetballer)
    Leen Dendievel (actrice)



    [ bericht aangepast op 20 dec 2016 - 10:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 dec 2016 - 11:18 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kijk er echt naar uit! Ik ga dit topic denk ik wel een beetje mijden want ik kijk altijd online vlak nadat de aflevering op tv gedaan is en ik wil geen spoilers voor ik het gezien heb. DAARNA KOM IK MEE DISCUSSIËREN!


    What would Emma do?

    Ik houuu van DSMTW! Mij zie je vanavond gegarandeerd achter de tv zitten (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Finally! Ieder jaar is het aftellen naar de aftrap van het nieuwe seizoen :3.


    Words are loaded pistols. Sometimes it's just better not to pull the trigger. | Vertrouwenspersoon

    Ik kijk er naar uit! Vorige week ben ik naar een opname geweest (nerd)


    The soul needs autumn.

    Femtastic schreef:
    Ik kijk er echt naar uit! Ik ga dit topic denk ik wel een beetje mijden want ik kijk altijd online vlak nadat de aflevering op tv gedaan is en ik wil geen spoilers voor ik het gezien heb. DAARNA KOM IK MEE DISCUSSIËREN!


    Same here


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Yess, nog een klein uurtje en ik zet me in de zetel. (nerd)

    Ik ben echt enthousiast over enkele kandidaten! Ik hoop dat Gordon er lang in blijft. :'D

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 20:40 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Saorsa schreef:
    Ik kijk er naar uit! Vorige week ben ik naar een opname geweest (nerd)

    Dus je weet de uitslag al. :'D Er wordt jullie echt gevraagd dat geheim te houden, toch?


    Ik wil een tuin vol egels

    Saorsa schreef:
    Ik kijk er naar uit! Vorige week ben ik naar een opname geweest (nerd)


    Oké, daar ben ik wel jaloers op! Laat ons weten welke aflevering het is, dan kunnen we je misschien spotten haha. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Het is begonneeeen!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gordon ligt eruit, meh. :c Hij kende het spel echt nog niet, jammer. Maar ik gun het Kim en Jonas wel. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    StephenFry schreef:
    Ik kijk er echt naar uit! Ik ga dit topic denk ik wel een beetje mijden want ik kijk altijd online vlak nadat de aflevering op tv gedaan is en ik wil geen spoilers voor ik het gezien heb. DAARNA KOM IK MEE DISCUSSIËREN!


    JA THIS THIS AAAH EXCITEDDD

    @BIANCA GOD DAMNIT I OPENED YOUR SPOILER MEH I WAS TOO CURIOUS xpxd

    [ bericht aangepast op 17 okt 2016 - 23:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Zou iemand voor de Nederlanders op Q even kunnen toelichten wat dit precies is :'D

    Omg, Qing, ik deed het bewust onder een spoiler. D:

    @Skrivbar: Het is een quizshow met Bekende Vlamingen en er doen ook altijd een aantal bekende Nederlanders mee. Er zijn 2 juryleden erbij die soms moeten oordelen of je antwoord goedgekeurd mag worden of niet. Bij de doe-opdracht beslissen zij altijd. De quizshow heeft 4 rondes: een vraagronde, fotoronde, puzzelronde en videoronde. De vragen gaan over van alles, geschiedenis, actuele gebeurtenissen, beroemdheden, trends, leuke weetjes, films/series, dieren, landen, af en toe wat minder serieuze vragen,... En op het einde een finaleronde tussen de twee die het minst hebben gescoord. Daarna gaat de winnaar en degene die de finale heeft overleefd door naar de volgende ronde en spelen ze tegen een nieuwe kandidaat. Het programma is populair in België, omdat het altijd grappig is. ^^ Je hebt ook een Nederlandse versie van DSMTW, maar die echt veel te serieus en saai. :'P De Vlaamse versie is wel een aanrader.


    Ik wil een tuin vol egels

    Eindelijk! Ik heb net terug gekeken.


    16 - 09 - '17

    Ja ik heb ook gekeken!

    Ik ben eigenlijk wel blij dat Jonas en Kim door aijn. Jonas vind ik gewoon super grappig en vrouwen aan de macht he! Plus ik vind haar gewoon heel sympathiek. :'D


    What would Emma do?