• Pokémon GO is een gratis spel (met micro-transacties) voor op je smartphone waarbij je je eigen pokémon kunt vangen, trainen en laten vechten tegen andere pokémon! Het leuke is dat het spel je omgeving gebruikt om pokémon te spawnen.

    Om rond te lopen in Pokémon GO moet je naar buiten en over straat lopen. Zie je bijvoorbeeld dat er een halve kilometer verderop een Pokémon zit, dan moet je toch echt de deur uit en naar 500 meter verderop gaan.


    TEAM MYSTIC
    Kupo — Allemantheia
    Ruin — Dracydragon
    Dratini — Pisarro
    Bloodborne — Zwadderaar
    Dewgong — Neophema
    Mismagius — Nichelleheij
    Zubat — Crowlens
    Canagan — Jenijary
    Rafe — skTijger
    OpgeroldEten — Saritaaa
    Parley — Megraket
    Bellona — Rhainnon
    RepDeReporter — DearDemy
    Divo — Jaccoriginal
    Papiliones — Papiliones
    Ramselaar — enicoline
    Serenata — LowGeorgia
    Fujiwara — CaptainFaelan
    Jeffmelon — Wolfram0666
    Marble — Rebelse
    Jethro — Maheegan
    Scandal — EricaVD
    Bcollienr1 — KimmieStylinson
    Ilya — JeffieGoldblum
    xKingRulesz
    Tallata — SplendidTeam


    TEAM VALOR
    Assassin — NinjaNiksel
    Rickon — VetGra
    Lapras — GacktMinki
    FeorgeWeasley — xLizor
    Minish — Broettje
    Neferpitou — melisdijkstra
    Erlebnis — Eriepeer
    Thymbraeus — Enyoloras
    Nadine23x — Naadien
    Nortia — Naeryss
    Moltres
    AdoreDelano


    TEAM INSTINCT
    GrandR — RTyrell
    Gini — Shortielyl
    Altrados — Altrados
    StrawberryShake — FamkeJ
    Rewritten — suchan18
    Iwan — Fayanism
    DSprayberry — miloutenberge
    Derks — FancyVincie
    Falquan — EwijnDelahaye
    Ninuturu — Ninuturu
    Manami — MaikaTess
    DreamyHoran
    Raccoon


    USERS
    Sempre — xChloeK
    Hypno — NoR4U
    Swampert — PalexRain
    Krolock — LauraVonKrolock
    Buizel — Axolotl_


    Laat een berichtje achter als je op de lijst wil ^^
    In welk team zit je?
    Doe ook mee met de Pokémon usernames!
    En geef naamsveranderingen door (:


    MEETINGS
    Op het moment geen

    POLLS
    Welke Pokémon GO starter heb je gekozen?

    LIJSTJES
    Wat je moet weten voordat je begint met Pokémon GO
    Irritatie factortjes van Pokémon Go!



    Bugs
    - Wanneer je iemand helpt een gym aan te vallen en jij later er bij komt, krijgt je pokemon alle damage die de eerste persoon al heeft gekregen. Dus dan is je pokemon meteen dood. Als je in een gym gaat helpen, kies dan als eerst een pokemon om op te offeren.

    Ook handig
    CP calculator 1, voor mij is deze het meest accuraat
    CP calculator 2
    IV calculator, wat is IV ?
    Types die super effective zijn tegen andere types, voor de eerste pijl is sterk tegen tussen de pijlen en dat is weer sterk tegen alles achter de tweede pijl (Ground sterk tegen Electric, Electric sterk tegen Flying en Water).
    Buddy system: hoeveel km per Pokémon?

    Youtube
    Trainer Tips Youtube channel met veel handige informatie en uitleg over Pokémon GO

    Hoe Sightings werkt


    Appsaisal - unieke waarde (Individual Values)


    Gen2. Bewaar je candy's!
    Golbat -> Crobat
    Gloom -> Vileplume/Bellossom
    Poliwhirl -> Poliwrath/Politoed
    Slowpoke -> Slowbro/Slowking
    Onix -> Steelix
    Chansey -> Blissey
    Seadra -> Kingdra
    Scyther -> Scizor
    Eevee -> Jolteon/Vaporeon/Flareon/Espeon/Umbreon
    Porygon -> Porygon2

    Niet zeker:
    Sakura is de trainer van Espeon in de serie, dus waarschijnlijk kan je met die naam je Eevee naar Espeon evolueren.
    Gary Oak is de trainer van Umbreon. Gary Oak verandert je Eevee in een Umbreon.


    Tot pagina X aangepast

    [ bericht aangepast op 12 feb 2017 - 20:20 ]

    Ninuturu schreef:
    (...)

    Ik snap niet wat het inhoud

    Het zijn de onzichtbare statistieken van je pokemon. Je hebt stamina (hp/levens), attack en defense. De max is 15 voor elke en minimaal is 1 (of 0). Als een pokemon alles dichter bij de 15 heeft is hij beter dan wanneer alles dichter bij de 1/0 is.
    Onder de gifs in de beginpost staat een link naar een video die het uitlegt (onder 'ook handig' > wat is IV?), mocht je er meer over willen weten (:

    [ bericht aangepast op 14 sep 2016 - 15:04 ]

    Scandal schreef:
    Weet iemand of je met je buddy nog steeds in een gym kan vechten?

    Hoe kies je best een buddy? Heeft iemand daar tips voor? Ik heb nu een magnemite omdat ik graag eentje wil evolven, maar amper nieuwe vang.

    Je buddy kan niet in een gym gezet worden. Of hij kan vechten weet ik niet, dat ben ik vergeten te testen, helaas.

    Ik kwam vandaag een pickachu en een vulpix tegen en ze renden allebei weg :C


    Stenenlikker

    WingedHussar schreef:
    Ik kwam vandaag een pickachu en een vulpix tegen en ze renden allebei weg :C

    Zo hatelijk als ze wegrennen. Bij mij hebben Pidgeys en Weedles een 100% wegren ratio... Ik kan ze gewoon niet vangen :W

    Caterpie, Weedle, Pidgey, Spearow, Pikachu en Eevee zitten op je schouder als je ze instelt als Buddy Pokémon.
    Voor Pikachu moet je alleen 10 candies vinden door de lopen. Dat zal ongeveer 10 kilometer zijn.

    Denk er aan niet te Buddy te evolven, dat reset je afstand.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2016 - 14:39 ]

    Lol, ik denk dat een deel van mijn dorp een magikarp nest is. In dat deel zitten steeds 3 of 4 magikarps tegelijk.

    Kupo schreef:
    Caterpie, Weedle, Pidgey, Spearow, Pikachu en Eevee zitten op je schouder als je ze instelt als Buddy Pokémon.
    Voor Pikachu moet je alleen 10 candies vinden door de lopen. Dat zal ongeveer 10 kilometer zijn.

    Denk er aan niet te Buddy te evolven, dat reset je afstand.


    Dat evolven is niet helemaal waar. Ik heb iemand een video zien maken over pikachu naar raichu en dat bleef hetzelfde (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Kupo schreef:
    Lol, ik denk dat een deel van mijn dorp een magikarp nest is. In dat deel zitten steeds 3 of 4 magikarps tegelijk.

    Ik wil ook. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb nog steeds geen Mr. Mime gevangen. Net stond er nog eentje op mijn sightings, maar ik kon hem net niet vinden omdat ik in de verkeerde straat was. Iemand anders al wel?

    Kupo schreef:
    Ik heb nog steeds geen Mr. Mime gevangen. Net stond er nog eentje op mijn sightings, maar ik kon hem net niet vinden omdat ik in de verkeerde straat was. Iemand anders al wel?


    Ik wel. De eerste keer fuckte mijn GPS me en rende hij weg, de tweede keer had ik hem eindelijk, haha.


    Your make-up is terrible

    Kupo schreef:
    Ik heb nog steeds geen Mr. Mime gevangen. Net stond er nog eentje op mijn sightings, maar ik kon hem net niet vinden omdat ik in de verkeerde straat was. Iemand anders al wel?


    Ik had er laatst toevallig één gevangen toen ik achterin de auto zat ^^


    Stenenlikker

    Ik zit in team Instinct. Ben sinds een weekje aan het spelen. ^^

    Ohja, mijn spelersnaam is MaikaTess, volgens mij. Heb vooral voor Instinct gekozen omdat ik Spark zo leuk vind. :')

    [ bericht aangepast op 22 sep 2016 - 18:25 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Wooohoo, ik heb vanmorgen eindelijk een mr mine gevangen :D ik ben zo blij ^^

    Pokémon in Kijkduin is voorbij (: En langs het treinspoor ook niet meer, al vind ik dat overbodig omdat Pokémon in een straal van 40 meter om je heen spawnen.

    [ bericht aangepast op 7 okt 2016 - 17:57 ]

    Haha, ik zit bij een koor en nu hebben we een groepje dat pokemon gaat vangen na de repetities enzo. Best leuk en gezellig haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly