• En ik ben suuuuper enthousiast want dit wordt de eerste keer dat ik alleen op reis ga. Ja, echt waar, helemaal in mijn uppie. Ik wil al zo lang naar Londen want toen ik er 5 jaar geleden was vond ik het zo geweldig en er is nog zoveel dat ik graag wil zien daar! En telkens als ik anderen meevroeg dan wilden ze wel maar gebeurde er uiteindelijk niets. Dus toen heb ik vandaag de knoop door gehakt en dus vlieg ik in mei naar Londen voor drie nachtjes :'D (Voor 206 euro incl overnachtingen (yeah))

    Waaaaah ik ben zo blij!! En er is zó veel dat ik nog wil zien (onder andere natuurlijk de Harry Potter studiotour natuurlijk).

    Om het topic even nuttig te houden; ben jij ooit alleen op reis geweest? En wat raadt jij me allemaal aan om te doen in Londen? (Ik ben al naar the Lion King, London Dungeon, Camden Market, Jack the Ripper tour en de meeste bekende bezienswaardigheden geweest.)

    [ bericht aangepast op 19 sep 2016 - 21:36 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Veel plezier!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Sempre schreef:
    (...)

    Oh hier word ik blij van, ik heb letterlijk alles op je lijst nog niet gedaan. Woeeeh, bedankt voor de tips! :'D


    Oh ja en ik weet niet of je fan bent van Sherlock, maar misschien kun je Baker Street opzoeken? Baker Street 221b *pedofacesmiley*


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    (...)

    Oh ja en ik weet niet of je fan bent van Sherlock, maar misschien kun je Baker Street opzoeken? Baker Street 221b *pedofacesmiley*


    Yesyesyes! Die tip werd me inderdaad ook al gegeven. Kijk, dit is de reden waarom Quizlet zo geweldig is, ik heb door dit topic nu al een A4'tje met 'things I need to visit' haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Spannend zo in je eentje!

    Ik ben met mijn broer en zus afgelopen maand naar Londen geweest. Toen hebben we ook een Jack The Ripper tour gevolgd. :'D Was het ook van Free Tours by Foot? Die organisatie geeft gratis rondleidingen en je mag ze na de tour een fooi geven (of niets, mocht je het echt niets waard hebben gevonden :') ). We zijn ook mee geweest met "Piccadily, Soho & China Town" Tour, dat is nog dichtbij voor jou. Als je van Rock&Roll geschiedenis houdt, dan is die tour wel wat voor je. Er werd ook wel uitleg gegeven over de plaatsen zelf. In Piccadily zelf was er ergens een theather dat elke dag een loting deed van 17.15 tot 18.15 of zo. Dan kan je 1 of 2 (je kan zelf kiezen) tickets winnen aan slechts £20. En jawel, mijn lootje werd getrokken! Ik kreeg 2 tickets voor een musical aan £40 ter waarde van £230 ( £115 per stuk). :3 Verder heb ik ook de London Ghost Tour en Brixton Food Tour gevolgd. Ik vond alle gidsen goed. ^^

    Brixton is chill, ik weet geen beter woord om het te beschrijven. :p We hebben wel een eindje liggen stappen naar daar. x_x Ben wel trots op de afstand die we te voet naar daar hebben afgelegd. :'D Het was het waard. Ik kan het niet goed uitleggen, maar het is een leuk uitgaansplek met veel eetgelegenheden en marktkraampjes. ^^

    Borough market was ook leuk, kan je veel dingen proeven. :9~

    Als je nog aanbevelingen wilt of vragen hebt, klop gerust bij me aan! Wij hebben onze 5-daagse vakantie toen goed gevuld. Ik kan er nog genoeg over kwijt. ^^


    Ik wil een tuin vol egels

    Oh ja en mocht je in die vier dagen dat je er bent (ofja, 3 nachten) nog niet genoeg gedaan hebben, ga dan naar Covent Garden om thee te drinken. En je kan er ook heel tof naar straatartiesten kijken, zo heb ik daar een of andere Nick gezien die een ladder neerzette (gewoon zo'n ladder waarmee je ook kersen plukt enzo, slechts 2 poten, niet zo'n huis- tuin- en keukentrapje) en terwijl hij vuurspuugde ging hij jongleren met kegels. Was best wel tof.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dat was ook mijn eerste reis alleen! ^^ Ik zou het zo weer doen. Ik ga liever alleen op reis, want dan hoef je met niemand rekening te houden.


    What would Emma do?

    Hee hoi, waar heb je dit geboekt?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales