• Hey! Ik dacht eens, laat ik iemand van Teen Wolf tekenen. En dat werd Allison. En ja, ik kan nog steeds geen portretten tekenen maarja :'D Dit is iig het resultaat haha. Wat vinden jullie?


    The sun will rise and we will try again.

    Ik zou dit niet kunnen, mijn complimenten! Maar om eerlijk te zijn, als je niet gezegd had wie dit was, dan had ik het niet gezien, sorry.


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Ik zou dit niet kunnen, mijn complimenten! Maar om eerlijk te zijn, als je niet gezegd had wie dit was, dan had ik het niet gezien, sorry.


    Dankje! Ik ben niet zo goed in portretten tekenen haha. Op zich kan ik zelf wel zien wie het is, alleen is het helaas niet uit gekomen zoals ik wilde. Achja haha


    The sun will rise and we will try again.

    Het is niet mijn soort portretten en tekeningen, maar practice makes perfect.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    RuPaul schreef:
    Het is niet mijn soort portretten en tekeningen, maar practice makes perfect.


    Ik heb het gevoel bij mij niet :'D Maar I guess so indeed. Bij mij lukt het 1x van de 100 keer en dan nog is het lang niet perfect.


    The sun will rise and we will try again.

    Ik kijk geen TW en heb dus geen flauw idee over wie je het hebt, maar ik vind 'm er goed uit zien hoor! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •