• Hoooi!

    Ik zit in het vijfde jaar Toerisme en onze jaarlijkse uitstap wordt een cruise van zeven nachten met de MSC Armonia in de Westelijke Middellandse zee!*O*
    We gaan onder meer Sicilië, Marseille en Napels bezoeken!

    School is kut, maar dit is toch wel erg leuk!

    Het schip zeg nooit boot tegen een cruiseschip:



    Virtual tour: Klik

    Groetjes,
    Jarne


    Queer zijn is gewoon alles

    Sempre schreef:
    Woahhh wat gaaf zeg! Ik ben erg jaloers haha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    wel mooie footootjes maken hoor !!!!
    geniet ervan ^^


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Wow! Nu ben ik wel een beetje jaloers. (cat)


    What would Emma do?

    Amai. Klinkt cool!

    Het spectaculairste dat ik in het middelbaar heb gedaan, is een dagje naar Parijs. Maar dat was stom omdat die dag op punten stond en we praktisch amper iets hebben gedaan...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben nu gewoon officieel jaloers (cat)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat gaaf voor je! Klinkt als een hele leuke cruise en natuurlijk is het ook leerzaam voor jou. Zo is school toch nog ergens goed voor. Heel veel plezier alvast! :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Het meest indrukwekkende dat wij in het middelbaar hebben gedaan, was een assisenzaak mee volgen. Dat was wel heel speciaal.

    Edit: het verhaal met de reden waarom is eigenlijk nog indrukwekkender. :'D We gingen eigenlijk normaal naar het justitiepaleis in Antwerpen. Daar was de week voordien het fameuze terrorismeproces gehouden. Toen we daar waren was er plots een bomalarm dus werd alles ontruimd. Stel je dus een hele straat vol advocaten en rechters in volledige uitrusting voor. Toen hebben de leraars en de gidsen besloten ons naar het gebouw van de assise processen mee te nemen, want dat was ergens anders. We hebben zelfs een zaak mogen mee volgen.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 12:01 ]


    What would Emma do?

    Wat gaaf! Beter heb je nog een plekje in je koffer vrij, want anders ben ik bij deze ook jaloers. Oké, nee, dat ben ik al (no_chears)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Wat tof! Ik verwacht hele mooie foto's naderhand :Y)!


    I don't understand that reference. - Castiel

    Heeeeel tof I'm jealous. Have fun!

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 17:35 ]


    The universal language of art.