• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 14:32 ]

    Damnit, nu doet mijn been pijn. Nou, gelukkig liggen al mijn pakjes klaar voor verzending. Ik doe het zo wel als mam me ophaalt met de auto. x_x Ik wil nu niet lopen.


    Your make-up is terrible

    Ugh. Ik ben zo fucking chagrijnig door alles. Als dat vanavond maar weg is, maar ja boeiend.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uuuugh. Haat aan schoonmaken.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Uuuugh. Haat aan schoonmaken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Telefoon kan zo ieder moment komen eerrrrmegerrrrddd


    26 - 02 - '16

    Van die mensen die, als ze niet eens in het betreffende getroffen gebied zitten, zeggen dat ze veilig zijn. Gefeliciteerd, je hebt jezelf gepromoveerd van 'respectloos' naar 'super-respectloos'.


    26 - 02 - '16

    Blijkbaar denkt facebook dat zwangerschapsadvertenties zeer relevant voor me zijn, maar om eerlijk te zijn kan ik maar moeilijk een persoon bedenken voor wie ze minder relevant zijn.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Tatooine schreef:
    Blijkbaar denkt facebook dat zwangerschapsadvertenties zeer relevant voor me zijn, maar om eerlijk te zijn kan ik maar moeilijk een persoon bedenken voor wie ze minder relevant zijn.


    Voor mij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Exiled schreef:
    Van die mensen die, als ze niet eens in het betreffende getroffen gebied zitten, zeggen dat ze veilig zijn. Gefeliciteerd, je hebt jezelf gepromoveerd van 'respectloos' naar 'super-respectloos'.



    Hoezo, het kan toch zo zijn dat ze daar net geweest zijn en dat het daarna gebeurd is. Denk daar eens aan?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ruin schreef:
    (...)

    Hoezo, het kan toch zo zijn dat ze daar net geweest zijn en dat het daarna gebeurd is. Denk daar eens aan?


    Lol nee. Het zijn vrienden van mij op Facebook en ik ken ze goed genoeg daarvoor om te weten dat ze daar niet zijn geweest.


    26 - 02 - '16

    Exiled schreef:
    (...)

    Lol nee. Het zijn vrienden van mij op Facebook en ik ken ze goed genoeg daarvoor om te weten dat ze daar niet zijn geweest.

    Oke.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Telefoon kom alsjeblieft terug. Of nee, WERK GEWOON STOM DING


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Ehm. Wacht even.

    "De rembourskosten voor uw bestelling bedragen € xx.xx. Wij geven de voorkeur aan pinbetaling. Als u contant betaalt, doe dit dan alstublieft gepast. Met creditcard betalen is helaas niet mogelijk."

    Maar aan de andere kant zeggen jullie ook:

    "Je koos voor bezorging per koerier. Het openstaande bedrag van € xx.xx kun je pinnen bij de bezorger. Contant betalen is uit veiligheidsoverwegingen niet mogelijk. We maken je bestelling nu zo spoedig mogelijk klaar voor verzending"


    26 - 02 - '16

    Hij praat met me. Omfg *O*

    / awkward als je een bekende tegenkomt in de bus en niet naast haar kan zitten om ff bij te kletsen en je daarom awkward oogcontact hebt.
    / het was uiteindelijk niet awkward omdat de persoon naast haar uitstapte.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2016 - 16:37 ]

    Mijn nieren haten me


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)