• Ik heb net een nieuw kleurboek, dus besloot ik er maar een topic over te maken. 8D Momenteel ben ik bezig met kleuren op nummer en dat is echt ontzettend leuk, vooral omdat je van te voren niet weet wat je maakt.

    Deze heb ik net af.



    Mijn favoriete stiften zijn die van 50 in een pak van Bruynzeel. Je kan ze online bestellen, maar ook gewoon bij de Bart Smit kopen voor 5 euro.

    Dump hier jouw kleursels. 8D


    Your make-up is terrible

    Gibbs schreef:
    Worden er bij die kleurboeken ook stiften geleverd, of zijn er speciale stiften die je erbij moet kopen om de juiste kleuren te hebben voor zo'n kleurboek?

    Wel supermooi al, jullie tekeningen! c:


    Nee, ik koop altijd zo'n pak met 50 stiften van Bruynzeel van 5 euro en dan heb je de meeste kleuren wel.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    (...)

    Nee, ik koop altijd zo'n pak met 50 stiften van Bruynzeel van 5 euro en dan heb je de meeste kleuren wel.


    Ooh, ja dat kan natuurlijk ook inderdaad. Nog niet aan gedacht. Dankje (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ooh, ja dat kan natuurlijk ook inderdaad. Nog niet aan gedacht. Dankje (:


    ik heb ze van stabilo, die zijn wel ontzettend duur (lang leve cadobonnen) maar daar zitten de meeste kleuren wel in, zo niet zit er wel wat in wat er ontzettend op lijkt of kun je ze nog los kopen bij boekhandels.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nikki, ik vind die van jou echt fancy omdat ie ongewone vormen gebruikt! :')


    Stenenlikker

    Thunderfvck schreef:
    Nee, ik koop altijd zo'n pak met 50 stiften van Bruynzeel van 5 euro en dan heb je de meeste kleuren wel.


    Sigil schreef:
    ik heb ze van stabilo, die zijn wel ontzettend duur (lang leve cadobonnen) maar daar zitten de meeste kleuren wel in, zo niet zit er wel wat in wat er ontzettend op lijkt of kun je ze nog los kopen bij boekhandels.


    Hebben jullie nooit dat de stiften doordrukken? Dus dat je van die gekleurde rondjes et cetera aan de andere kant van het blad treft (wat vervolgens die tekening negatief zou beïnvloeden)

    Ik zit nog even te kijken welke stiften ik zal kopen.


    She wanted a storm to match her rage.

    Autumns schreef:
    (...)

    Hebben jullie nooit dat de stiften doordrukken? Dus dat je van die gekleurde rondjes et cetera aan de andere kant van het blad treft (wat vervolgens die tekening negatief zou beïnvloeden)

    Ik zit nog even te kijken welke stiften ik zal kopen.


    Niet echt, nee.


    Your make-up is terrible

    WingedHussar schreef:
    Nikki, ik vind die van jou echt fancy omdat ie ongewone vormen gebruikt! :')


    Jaaa, dat is zo gaaf! Ik ben er nu eentje met vierkantjes aan het maken, haha.


    Your make-up is terrible

    Thunderfvck schreef:
    Niet echt, nee.

    Dat is mooi. Daar ben ik vooral naar opzoek, stiften die bij dit soort kleurboeken niet doordrukken.


    She wanted a storm to match her rage.

    Ik werk zelf trouwens met potloden! Vindt ik eigenlijk wel fijner dan stiften, omdat ze preciezer zijn. Wel is het nadeel dat je moet opletten met je punten, anders breken ze zo.


    Stenenlikker

    Autumns schreef:
    (...)

    Hebben jullie nooit dat de stiften doordrukken? Dus dat je van die gekleurde rondjes et cetera aan de andere kant van het blad treft (wat vervolgens die tekening negatief zou beïnvloeden)

    Ik zit nog even te kijken welke stiften ik zal kopen.


    Heb het net andere kleurboeken wel gehad, maar met deze niet :3


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]



    Nog niet af, obviously. Maar hier ben ik mee bezig! c:




    Eén van de vogels is met potlood gedaan. Had niet zoveel zin om er met stift overheen te gaan en vond dit wel grappig. c:

    [ bericht aangepast op 4 okt 2016 - 17:30 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een leuke platen allemaal! Misschien is het voor mij ook eens tijd om nieuwe kleurboeken aan te schaffen.

    Alhoewel ik laatst wel weer ben begonnen met Disney kleuren op nummer.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer



    De beer is af! c:
    Ja, de oren laat ik zo wit. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •



    Miste een grijs die tussen 2 tinten in zat, dit leek enigszins op t hokje maar..

    Anyhow. Ik doe wat langer over de platen omdat ik nu werk en me vriend wil savonds gewoon lekker samen serie kijken. Dus dit is twee. Vandaag ben ik vrij dus miss krijg ik er nog wel een af


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    En de derde!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]